امروز:  چهارشنبه، 6 تير ماه، 1403
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 1097      ارسال شده در مورخه : يكشنبه، 21 خرداد ماه، 1391 - 03:30   ._PRINT.  



آیت الله مهدوی كنی:

كسانی را كه به درد انقلاب می‌خورند باید حفظ كرد

ایران انا: رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینكه ائتلاف در سایه امامت و ولایت شكل می گیرد، گفت: در انتخابات اخیر مجلس بارها گفتم كه منظور از وحدت، ائتلاف است؛ امروز نیز نباید نقاط مشترك را رها كرده و به بهانه اختلاف سلائق از ائتلاف دست برداریم.



آیت‌ الله 'محمدرضا مهدوی كنی' در دیدار با خانواده شهدا و اعضای شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی با تاكید بر اینكه باید قدردان ثمرات انقلاب اسلامی باشیم ،اظهار داشت: موتلفه اسلامی سابقه انقلابی دارد و سال‌ها فراز و نشیب مبارزه را دیده است اما به دلیل اینكه امروز در دریای نعمت‌های خداوند غوطه‌ور هستیم نعمت انقلاب اسلامی را حس نمی‌كنیم.

به گزارش ایران انا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، وی افزود: انقلاب اسلامی نعمت بسیار بزرگی است كه به رهبری امام و روحانیت فداكاری جوان‌های متدین و انقلابی كه بسیاری از آنها به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند به دست آمده است.

آیت‌الله مهدوی كنی با اشاره به آیاتی از قرآن كریم به حركت انبیاء الهی اشاره كرد و گفت: انقلاب اسلامی ادامه دهنده قیام انبیاء الهی بوده است و بر خلاف اظهارات گروه وهابی كه بزرگداشت گذشتگان را بدعت می‌دانند یادآوری و تكریم آنها از سنن الهی و قرآنی است.

رییس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یادآوری حركت و قیام انبیاء باعث می‌شود قدردان امر مقدس آنها بوده و همچنین یاد آنها ما را به ادامه راه دعوت می‌كند، اگر می‌خواهیم انقلاب باقی بماند باید راه انبیاء را ادامه دهیم.

وی تاكید كرد: گرامی داشت یاد شهدای موتلفه اسلامی كاری قرآنی است. امام خمینی (ره) در قیام برای تشكیل انقلاب اسلامی و به تعبیر امروز بیداری اسلامی، كار مسلحانه را نمی‌پسندیدند اما این حركتی كه توسط شهدای موتلفه اسلامی انجام شد مورد قبول ایشان قرار گرفت.

آیت الله مهدوی كنی افزود: در زمان خفقان رژیم ستمشاهی‌، جرقه‌ای لازم بود كه مردم بیدار شوند و آن جرقه ابتكاری از شهدای موتلفه اسلامی بود.

دبیر كل جامعه روحانیت مبارز تصریح كرد: امام خمینی (ره) منشاء فساد را شاه می دانستند و به هیچ چیز جز بركناری این جرثومه فساد راضی نمی‌شدند.

وی تاكید كرد: كاپیتولاسیون نشانه‌ای از جریانات شاه پرستی در كشور بود كه اعدام انقلابی حسنعلی منصور توسط اعضای جوان موتلفه اسلامی حركتی در راستای شروع انقلاب اسلامی در دوران امام (ره) بود.

آیت الله مهدوی كنی ادامه داد: امروز قیام‌های مردم مسلمان منطقه و بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی ایران سرچشمه گرفته است و انقلاب اسلامی ایران از حركت حزب موتلفه اسلامی آغاز شد.

** ارتباط با روحانیت و مرجعیت همواره باید حفظ شود

رییس مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ارتباط با روحانیت و مرجعیت همواره باید حفظ شود زیرا در كارها باید مجوز شرعی وجود داشته باشد .

وی افزود: موتلفه اسلامی نام بسیار خوبی دارد، موتلفه از ائتلاف به وجود آمده است. من در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی بارها گفتم كه منظور از وحدت ، ائتلاف است. امروز نیز نباید نقاط مشترك را رها كنیم و به بهانه اختلاف سلائق از ائتلاف دست برداریم.

رییس مجلس خبرگان رهبری با تاكید بر اینكه ائتلاف در سایه امامت و ولایت شكل می گیرد بیان داشت: امامت منشاء پیدایش نظام و بقاء آن است،اگر می خواهیم ائتلاف داشته باشیم باید به امام خود نگاه كنیم كه امام حاضر ما امروز امام خامنه‌ای هستند.

دبیر كل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینكه اختلاف منشاء تكامل است ،اظهار داشت: اگر اختلاف منجر به ائتلاف شود خوب است، در راه خدا باید جمعی كار كرد.

آیت الله مهدوی كنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جذب حداكثری گفت: كسانی كه به درد انقلاب می‌خورند را باید حفظ كرد؛ ممكن است افرادی اشكالاتی داشته باشند اما نباید خوبی های انسانها را نادیده گرفت، مگر آنها كه روح جمعی نداشته باشند و حضور آنان غیر قابل تحمل باشد. ما باید با سعه صدر جا را برای دیگران باز كنیم و تنگ نظری ها را به كناری بگذاریم؛حزب مؤتلفه در دوره جدید باید با سعه صدر نسل جدید را به میدان آورد و حزب را با نسل گذشته محصور نكند.

وی افزود: اتصال به روحانیت و نظام ولایت ما را به وحدت و ائتلاف می رساند. مسلمانان باید با همكاری و وحدت در عمل در برابر دشمنان اسلام مبارزه كنند.

** اگر می خواهیم انقلاب را حفظ كنیم باید از حذف یكدیگر بپرهیزیم

رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وظایف مجلس نهم خاطر نشان كرد: نمایندگان مجلس باید با هم برادرانه رفتار كنند. ما اگر می خواهیم انقلاب را حفظ كنیم باید با هم ائتلاف كرده و از حذف یكدیگر بپرهیزیم.

وی ادامه داد : نباید به گونه‌ای شود كه به یكباره كسی برای انقلاب نماند . مردم در صحنه هستند و مسائل را می‌بینند، آیا واقعا وظیفه ما در انقلاب این است كه یكدیگر را تخریب كنیم.

آیت الله مهدوی كنی گفت: نظارت خبرگان بر رهبری نظارت حراستی است یعنی اینكه نگذاریم رهبری مورد هجمه قرار گیرد. باید سینه خود را در مقابل تهاجم دشمنان سپر كنیم تا رهبری ضربه نخورد .

وی در پایان امتیاز حزب موتلفه اسلامی را ارتباط با روحانیت دانست و اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی همواره صداقت داشته و دلیل بقای این حزب نیز همین صداقت است، خیلی از تشكل ها در تاریخ انقلاب به وجود آمده و حذف شده اند اما شما به دلیل ارتباط صادقانه با روحانیت حفظ شده اید.

** ما پای روحانیت ایستاده ایم

همچنین در این دیدار محمد نبی حبیبی دبیر كل حزب موتلفه اسلامی نیز گفت: ما پای روحانیت ایستاده ایم و كاری هم به برنده شدن و یا نشدن در انتخابات نداریم و این مساله با كسانی كه می‌خواهند از روحانیت به عنوان ابزار استفاده كنند تفاوت دارد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش برخی از افراد در حذف روحانیت بیان داشت: برخی حتی با شعار اصولگرایی به دنبال حذف روحانیت از صحنه انقلاب هستند اما ما معتقدیم اصولگرایی منهای روحانیت ، اصولگرایی منهای اصول است.

حبیبی تاكید كرد: حزب موتلفه اسلامی در سخت ترین شرایط، پایبندی خود به مرجعیت و روحانیت را ثابت كرده است. آن زمان كه پخش اعلامیه هزینه های زیادی داشت مشخص است كه كار مسلحانه چه هزینه ای داشته و برای شهدای موتلفه اسلامی این هزینه ها كه در نهایت منجر به شهادت آنها شد مهم نبوده بلكه تكلیف خود را انجام دادند.

دبیر كل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس اظهار داشت: جامعتین در صحنه انتخابات حضور داشت و نتیجه بسیار مثبتی به وجود آمد و غلبه كامل جامعتین در انتخابات اخیر نشان می دهد با روحانیت بودن هم به نفع دنیا و هم به نفع آخرت كسانی است كه ادعای انقلابی بودن دارند.

انتهای خبر / پایگاه خبری ایران آنلاین (ایران انا) / کد خبر 1093-91


 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


  
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 آفت تندروها بر خرمن خاورمیانه  [ يكشنبه، 22 مرداد ماه، 1391 ] 5588 مشاهده
 مصلحی: فضای انتخابات را سنگین رصد می‌کنیم  [ چهارشنبه، 9 اسفند ماه، 1391 ] 2250 مشاهده
 مشكلی برای پرداخت وام مسكن مهر وجود ندارد  [ دوشنبه، 13 شهريور ماه، 1391 ] 4366 مشاهده
 دستاوردهای پیشرفته صنعت دفاعی رونمایی شد  [ سه شنبه، 31 مرداد ماه، 1391 ] 4683 مشاهده
 تلاش شیاطین برای تحت تاثیر قرار دادن مقاومت  [ دوشنبه، 3 مهر ماه، 1391 ] 2693 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب