کد خبر:
11730
ارسال شده در مورخه :
سه شنبه، 29 فروردين ماه، 1396 -
03:30
شوش - ایران اُنا: نماینده شوش و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه شرکت های داخلی برای صادرات گسترده به بازار کشاورزی روسیه باید از کالبد رقابت خارج و به سمت هم افزایی حرکت کنند، گفت: صادرات محصولات کشاورزی به بازارهای جهانی نیازمند ایجاد هلدینگ های بزرگ کشاورزی در کشور است.
|
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس گفت:با تجمیع شرکت های خُرد به هلدینگ های های بزرگ می توان نبض بازارهای کشاورزی و لبنی روسیه و دیگر کشور های همسایه را در دست گرفت.
سیدراضی نوری درباره صادرات محصولات کشاورزی به روسیه، گفت: تجمیع شرکت های کوچک لبنی و کشاورزی راهکاری اصولی برای تداوم صادراتی به بازارهای کشاورزی بین المللی تلقی می شود و این درحالی که با حضور شرکت های خُرد نمی توان با کمپانی های بزرگ کشاورزی در بازار جهانی کشاورزی و لبنی رقابت کرد.
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تدوام تولید از محورهای اصولی تجمیع شرکت های خرد به کلان تحت برند مشترک جهت صادرات محصولات کشاورزی به روسیه است،تصریح کرد:نگاه جزیره ای به صادرا ت تولیدات کشاورزی مانعی برای ارزآوری تلقی می شود.
نگاه جزیره ای مدیران از چالش های صادرات در کشور است
وی ادامه داد:برای تداوم صادراتی محصولات لبنی و کشاورزی باید مجموعه های کوچک تولیدی،کشاورزی درکشور با رویکرود تعاملی بر طبق سفارش های بازارهای هدف محصولات را رهنمون بازارهای صادراتی کنند؛بنابراین برای صادرات اصولی محصولات کشاورزی باید به جای رقابت با هم افزایی محصولات را با برند مستقل تحت عنوان مجموعه های تولیدی بزرگ روانه بازار صادراتی کنیم.
نوری افزود:برای پاسداری از شعار "اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال" یکی از بهترین گزینه ها سرمایه گذاری صادراتی برای انتقال مازاد تولیدات کشاورزی به بازارهای هدف است.
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه شرکت های داخلی برای صادرات گسترده به بازار کشاورزی روسیه باید از کالبد رقابت خارج و به سمت هم افزایی حرکت کنند،گفت: صادرات محصولات کشاورزی به بازارهای جهانی نیازمند ایجاد هلدینگ های بزرگ کشاورزی در کشور است.
امانت داري و اخلاق مداري
استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع مجاز است.
|