مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید
راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش
چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد
نماینده شوش: هدف اصلی تروریستها صحن مجلس بود
اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش
هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش
جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش
بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش
تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش
جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان
چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ
نگاهی به جاذبههای گردشگری شهرستان شوش
اداره آموزش و پرورش شوش در احتضار
دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش
ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی
انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش
شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی
نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2
معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش
دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد
تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش
نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1
اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش
وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش
گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ
دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم
اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش
ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش
نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش
اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس
ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود
توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه
وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز
بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز
تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش
آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش
کد خبر: 1331
ارسال شده در مورخه : يكشنبه، 1 مرداد ماه، 1391 -
03:30
متن کامل این جوابیه برابر اصول حرفه ای رسانه ای در صحفه اصلی گروه استانها پایگاه خبری ایران آنلاین (ایران انا)، درج می شود و به شرح زیر می باشد:
بسمه تعالی
جوابیه
با سلام و احترام در پاسخ به گزارش(بیم و امید) روز پنجشنبه 1391/4/1 در خصوص نارضایتی بعضی از همکاران فرهنگی به شرح ذیل جوابیه با موضوع ( احترام و ارتقاء رتبه فرهنگیان و دانش آموزان شوش ) این مدیریت ارسال می گردد. لذا شایسته است طبق قانون نسبت به درج آن در سایت با همان ویژگی اقدام فرمایید. از آنجائیکه انتقاد و انتقادپذیری را جز لاینفک سیستم مدیریتی خود می دانیم لذا بر آن آمدیم تا به انتقادات سازنده و دلسوزانه برخی همکاران که شاید بعلت اینکه از متن، محتوا و دستورالعمل های داخلی و عملکرد آموزش و پرورش و تصمیم گیری های کارشناسی شده طی جلسات شبانه روزی بی اطلاع باشند پاسخگو باشیم. ازجمله امکانات جهت ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات که در سال گذشته جهت مخاطبین فراهم شده است به شرح ذیل می باشد: راه اندازی سامانه ارتباط پیامکی مستقیم با مدیریت آموزش و پرورش 09369602005 به روزرسانی وب سایت مدیریت آموزش وپرورش و وجود امکانات ارائه نظرات و ارتباط با مسئولین و... در وب سایت http://khouz.medu.ir/3633 راه اندازی تلفن شبانه روزی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی به شماره 5226007-0642 راه اندازی سامانه پیامکی روابط عمومی با امکانات نا محدود به شماره 30006273000001 بدیهی است در عصر ارتباطات، نقش تبلیغ و اطلاع رسانی سهم بسزائی در انعکاس عملکرد دارد که البته، مراجعه به آرشیو سایت اینترنتی این مدیریت در طول یک سال اخیر که به جرات می توان گفت از به روز ترین سایت های آموزش و پرورش استان می باشد در آن گوشه ای از عملکرد یکسال گذشته را به سمع و نظر رسانده ایم. اما به جهت احساس مسئولیت و رفع ابهامات همکاران مذکور جوابگوی انتقادات ایشان هستیم. 1- در خصوص عزل مدیران باید گفت که بیان واژه عزل شایسته فرهنگیان محترم نمی باشد به دلیل اینکه به فردی عزل شده از مدیریت تلقی می گردد که در انجام وظایف خود سهل انگاری عمدی و یا سهوی نماید که آن هم روند اداری دارد که در این مجال نمی گنجد لذا درسال تحصیلی91-90 هیچ مدیری عزل نشده است و اگر منظور مدیران با مدرک فوق دیپلم باشند طبق نامه اخیر دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش(30011/120مورخ12/4/90)شرایط احراز مدیریت مدارس، مهلت ارتقاء مدرک این عزیزان تاپایان سال تحصیلی 89/88بوده است لذا بکارگیری آنان با مدرک فوق دیپلم بعد از این تاریخ وجاهت قانونی نداشته و ندارد به همین منظور در مدیریت مدارس جابجایی هایی صورت گرفت که علیرغم از دست دادن برخی مدیران کار آمد و با تجربه، خون تازه ای در سیستم مدیریتی مدارس تزریق شد که ثمره آن افزایش انگیزه مدیران جدید و البته رنجش خاطر برخی مدیران سابق(با مدرک فوق دیپلم ) گردید قابل ذکراست که براساس دستورالعمل ها و بخشنامه های موجود همه ساله از عملکرد مدیران ارزیابی بعمل می آید و طبیعتاً بدلیل عملکرد ضعیف بعضی مدیران تغییراتی در انتصابات صورت خواهد گرفت. 2- در راستای عملیاتی شدن نظام آموزشی 3-3-6 در سال تحصیلی 92-91 می بایست آموزگاران ابتدایی شاغل در مقاطع دیگر در مقطع ابتدایی سازماندهی شوند که بالطبع تعدادی از این نیروها بعنوان مدیر یا معاون در مقاطع راهنمایی و متوسطه مشغول بودند که طبق دستورالعمل، با عنایت به نیاز منطقه بازگشت این دسته از همکاران گرامی در سال تحصیلی 92/91 به مقطع ابتدایی ضروری تر به نظر می رسد. در همین راستا با توجه به حذف پایه اول راهنمایی و در نتیجه کاهش آمار مدارس مقطع راهنمایی برخی از این مدارس ادغام شده اند که این امر نیز موجب ایجاد فضا جهت پایه ششم ابتدایی و کاهش هزینه ها و مانع هدر رفتن منابع آموزش و پرورش و هدفمندکردن منابع موجود گردیده است. 3- در خصوص تنزل رتبه آموزش و پرورش در یک سال گذشته باید گفت آمارها و رتبه بندی ها، پس از پایان یافتن امتحانات و اعلام نتایج و استخراج رتبه بندی ها از طرف اداره کل متبوع صورت میگیرد لذا تاکنون تعیین رتبه ای صورت نگرفته که این منبع غیرموثق، زحمات معلمان تلاشگر آموزش و پرورش را با اتهام و افترا و ارائه آمار جعلی نادیده گرفته و زیر سوال برده است که این مطلب بسیار جای تامل و انصاف دارد و غرض ورزی شخص را بیشتر آشکار می کند. 4- اما مقوله پروژه ها که خود بحثی جداگانه و مفصل دارد و به اختصار به عرض می رساند که تمام پروژه ها براساس سیاستهای دولت و در کمیته برنامه ریزی شهرستان تصویب می گردد که در سال گذشته اکثر اعتبارات به تکمیل پروژه های نیمه تمام اختصاص یافته که منطقی به نظر می رسد و تنها پروژه مسکن مهر مصوب شده است. لازم به توضیح است که هیچ گونه پروژه ای که ازقبل تصویب شده باشد بدون پیگیری نمانده است و عملیات تعمیر و تکمیل مدارس فعال و در جریان است و پیشرفتهای خوبی در این خصوص داشته ایم ازجمله پروژه 15 کلاسه ( مرکز شهر) که به مدت 7 سال تعطیل و غیر فعال بوده با پیگیریهای این مدیریت بالاخره در تاریخ 28/1/91 مجوز خلع یدپیمانکار قبلی از محاکم قضایی اخذ و اکنون در مرحله مناقصه مجدد است. لذا به دلیل گستردگی پروژه ها و تعمیرات انجام شده در مدارس مجال را در این جوابیه مناسب نمی بینیم که انشاالله بصورت ریز در عملکرد سالانه عنوان خواهدشد. در خصوص ارتقاء کیفی تدریس آموزگاران و دبیران در سه مقطع برنامه ها و جشنواره های متنوعی برگزار گردید که در نوع خود کم سابقه بود و رضایت مندی حداکثری همکاران را به دنبال داشته ضمنا برنامه متنوع وجذاب تقدیراز دانش آموزان ساعی و تلاشگر شهرستان در سه مقطع با تقدیم هدایایی به ایشان برگزار گردید. کسب مقام های استانی و کشوری از جمله کسب رتبه استانی در جشنواره علمی جابر بن حیان از بین 460 طرح استانی و راهیابی به مرحله کشوری وکسب رتبه ها و مقام های برتر در مسابقات فرهنگی و قرآنی و راه یابی یکی از دانش آموزان به مسابقات کشوری قرائت قرآن و کسب مقام پنجم کشوری توسط سید مالک موسوی دانش آموز برجسته قرآنی شهر شوش و سایر رتبه های ورزشی استانی، گوشه ای از خدمات برجسته این مجموعه، همکاران محترم فرهنگی که تلاش شبانه روزی آنها بر ما پنهان نمانده است و به موقع از ایشان تقدیر و تشکر شده است وتلاش گسترده دانش آموزان خلاق، ساعی و پر انرژی و پشتیبانی اولیاء و خانواده محترم از ایشان در منطقه بوده است که مایه افتخارجامعه فرهنگی و مجموعه آموزش وپرورش شوش است. انشاالله در آینده نزدیک گزارش عملکرد یکساله این مدیریت تهیه و به اطلاع فرهنگیان محترم رسانده خواهدشد. در پایان ضمن تشکر از حساسیت و حسن نیت همکاران و فرهنگیان دلسوز جهت پیگیریهای خود به منظور خدمت به دانش آموزان این شهرستان آمادگی کامل خود را جهت پاسخگویی به هرگونه انتقاد در جلسات رسمی نظیر شورای آموزش وپرورش، جلسات مدیران و شورای اداری، جلسات چهره به چهره و به خصوص امکانات ارتباطی که بدین منظور در یک سال گذشته راه اندازی شده است اعلام می داریم. امیدوارم که دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی و متولیان امر اطلاع رسانی و ما فرهنگیان در خصوص انجام وظایف محوله پیروز و سربلند باشیم و موجبات رضایت پروردگار متعال و حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء را فراهم آوریم. انتهای خبر / پایگاه خبری ایران آنلاین (ایران انا) / کد خبر 1313-91
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):
مرتبط باموضوع : شهيد رجايي چگونه به رياست جمهوري رسيد؟ [ سه شنبه، 6 فروردين ماه، 1392 ] 1253 مشاهده
خیانت در احداث بیمارستان تخریب شده هریس [ جمعه، 31 شهريور ماه، 1391 ] 3594 مشاهده
مدیریت صحیح آب آشامیدنی در كشور ضروری است [ پنجشنبه، 12 مرداد ماه، 1391 ] 4209 مشاهده
علی رحیمی فر سرمایه ارزشمند مردم شوش است [ يكشنبه، 10 مهر ماه، 1390 ] 7593 مشاهده
وزش بادهای تغییر در سیاست خارجی مصر [ پنجشنبه، 8 تير ماه، 1391 ] 6642 مشاهده
|
امتیاز دهی به مطلب
|