امروز:  شنبه، 9 تير ماه، 1403
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 1615      ارسال شده در مورخه : يكشنبه، 12 شهريور ماه، 1391 - 03:30   ._PRINT.  



 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر تشریح کرد:

ایمان، وحدت و تبعیت از ولایت سه عنصر نظام اسلامی ایران 
 
ایران انا: غلامرضا محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر تاکید کرد: نظام اسلامی ایران با تکیه بر سه عنصر ایمان، وحدت و تبعیت از ولایت استوار گشته است.



ایران اُنا/ بیژن صادق زاده: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر از توابع استان لرستان، بر پایه رصد و پژوهش پایگاه خبری ایران آنلاین (ایران انا)، حائز شرایط انتشار گزارش عملکرد خود در ایران انا به عنوان مدیر شهردار تلاشگر بود.

بر اساس شاخصه های این رسانه و ارزیابی صورت گرفته از عملکرد مسئولان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های 27 استان کشور، جهت پیاده سازی و انتشار گزارش عملکرد، غلامرضا محمودی از سوی ایران انا به عنوان یکی از مدیران تلاشگر کشور انتخاب شد.




غلامرضا محمودی چهره نام آشنای مردم پلدختر در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می باشد.

وی علاوه بر سکانداری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان پلدختر، مشاور فرماندار و دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان پلدختر است.

مدیر کانون بسیج هنرمندان و مسئول فرهنگی گردان401 عاشورا و نیز معاون فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پلدختر از دیگر مسئولیت های فعلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر می باشد.

محمودی همچنین تاکنون چندین مقاله علمی و پژوهشی در زمینه های مختلف فرهنگی به رشته تحریر در آورده است.

وی اکنون دانشجوی فوق لیسانس رشته فلسفه دانشگاه تهران مرکزی می باشد.

غلامرضا محمودی در گفت و گوی اختصاصی با ایران انا ضمن اظهار نظر در خصوص مسائل کشور به تشریح بخشی از عملکردش طی دوران سپری شده از مسئولیت خود به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر پرداخت که مشروح این مصاحبه با عنوان "ویژه نامه گزارش عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر" در پی می آید.



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر در ابتدا گفت: مفتخریم در جامعه ای به سر می بریم که براساس آموزه های دین مبین اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت در پرتو اطاعت پذیری محض از ولایت پایه ریزی و استوار گشته است، نظامی که با عمل به رهنمودهای کلام وحی الهی و تاثیر از ائمه هدی(ع) و با محور قرار دادن تبعیت از رهبری با نثار خون عزیزانی که ایمان سر لوحه عشق آنان بود در بهمن سال 1357 شکل گرفت و با گذشت زمان علیرغم تمامی تهدیدات استکبار جهانی از تهاجم مستقیم نظامی گرفته تا تهاجم علمی، فرهنگی و..... روز به روز بر عزت، اقتدار، سربلندی و شکوه آن افزوده می شود.

غلامرضا محمودی ادامه داد: نظامی که با تکیه بر سه عنصر ایمان، وحدت و تبعیت از ولایت استوار گشته است. و دارای کالبدی قوی و مستحکم از روح ایمان و عشق به ا... است. فرهنگ ایثار و شهادت در تاروپود این جامعه تنیده شده است و بر مبنای همین فرهنگ بود که جهت پیروزی و استقرار نظام جمهوری اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت ا... العظمی امام خمینی(ره) لبیک گفتند و با حضور حماسی خود در قیام های خود توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند و هنوز عمری از این انقلاب نگذشته بود که همین مردمی که با عشق به ا... ، امامت و رهبری ، توانسته بودند نظام شاهنشاهی را سر نگون کنند باز احساس تکلیف کردند و در جهت حفظ و تحکیم نظام جمهوری اسلامی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضوری حماسی و تاریخی یافتند و با تقدیم شهدایی همچون فهمیده ها و سرداران بزرگ، صحنه های بی بدیلی را در عرصه جهانی به وجود آوردند که مایه حیرت و شگفتی جهانیان شدند و با عنصر مقاومت و پایداری توانستند نظام استکبار جهانی را که یکپارچه برای نابودی ایران اسلامی دست اتحاد داده بودند به زانو درآورند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر افزود: مردم رشید و انقلابی ایران اسلامی پس از پشت سر گذاشتن تهاجم نظامی با رهبری حکیمانه و مقتدرانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی الامام خامنه ای وارد جهاد اقتصادی و علمی شد، جهادی که بدخواهان این مکتب و نظام همواره بر سر راه آن موانع سنگینی از تحریم ها و شبیخون های فرهنگی قرار داده اند ولی هیچ یک از اینها نتوانست مانع رشد نظام اسلامی شود که سند آن، انقلاب کشورهای اسلامی منطقه و الهام گیری آنان از انقلاب ایران اسلامی بوده و هست.

غلامرضا محمودی تصریح کرد: حال که دولت خدمتگزار و عدالت محور جناب آقای دکتر احمدی نژاد با اتکال به خداوند و تفضلات حضرت ولیعصرآقا امام زمان(عج) تحت رهبری های داهیانه مقام عظمای ولایت با هدف تقویت و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران کمر همت و خدمت را بسته است بر ما لازم است با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت جهت خدمت رسانی به این مردم که شایسته خدمت و خدمت رسانی هستند گام برداریم و در جهت ارتقاء رفاه و معشیت مردم تلاش و کوشش کنیم.


کار فرهنگی صداقت و ایثار می خواهد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر در بخش دیگری از گفت و گوی خود با بیان اینکه کار فرهنگی صداقت و ایثار می خواهد خاطر نشان کرد: طبق فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران راه اصلاح يك مملكت اصلاح فرهنگ آن مملكت است اصلاح بايد از فرهنگ آغاز شود.

محمودی بیان داشت:یکی از مهمترین مولفه های پیشرفت هرجامعه کار فرهنگی است و فعالیت فرهنگی جز با حمایت وهمدلی اعضای یک جامعه و مسئولین آن کار به جایی نخواهد برد.




شهرستان پلدختر دارای شاخصه های استراتژیک است

معاون فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پلدختر اظهار داشت: شهرستان پلدختر به دلیل موقعیت استراتیژیک و جغرافیایی و محور مواصلاتی چندین استان در خصوص خطر پذیری از خرده فرهنگ ها بسیار آسیب پذیر تر است و از شهرستانهای پهناور استان است، در دوران دفاع مقدس بیشترین ایثار را از خود داشته است چه از نظر تعدادرزمندگانی که به جبهه اعزام نموده وچه از نظر تقدیم شهداء و نیز 72 بار مورد بمباران هوایی رژیم بعث عراق واقع شده و می طلبد از نظر تخصیص اعتبارات فرهنگی توجه ویژه ای به آن شود.

غلامرضا محمودی در بخش پایانی مصاحبه اختصاصی با ایران انا، با توجه به اهمیت فرهنگ و فعالیت های فرهنگی در شهرستان پلدختر به مناسبت هفته دولت گزارشی از روند امور فرهنگی شهرستان در یک سال اخیر که از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انجام و اجرا شده است، را به شرح ذیل اعلام نمود.

1- راه اندازی فاز دوم مجتمع فرهنگی و هنری فجر با افتتاح سالن بزرگ اجتماعات، کنفرانس و نگارخانه با اعتبار 5 میلیاردریال.

2- برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد اعظم شهرستان پلدختر درماه مبارک رمضان با حضور قاریان بین المللی و گروه تواشیح بین المللی جنات از اصفهان 25  مردادماه1391 - مجتمع فرهنگی و هنری فجر ارشاد پلدختر.

3- برگزاری جشنواره شعر مقاومت و پایداری به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان 3 خردادماه1391 - مجتمع فرهنگی و هنری فجر ارشاد پلدختر.

4- توزیع بن کارت الکترونیکی بین اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان پلدختر.

5- برگزاری روز جهانی تئاتر با حضور هنرمندان انجمنهای نمایش کلیه شهرستانهای استان لرستان و با پیام معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سخنرانی معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان30 اردیبهشت 1391- مجتمع فرهنگی و هنری فجر ارشاد پلدختر.

6- برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان -مردادماه 1391- مجتمع فرهنگی و هنری فجر ارشاد پلدختر.

7- کسب مقام اول استان در حوزه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد و دریافت تقدیرنامه از مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیت نماینده محترم ولی فقیه در استان.

8- کنگره منطقه ای شعردفاع مقدس(به لهجه شقایق)2آذزماه1390- مجتمع فرهنگی و هنری فجر ارشاد پلدختر.

9- جشنواره جلوه های ولایت و رهبری در هنرهای تجسمی-بهمن ماه 1390--مجتمع فرهنگی و هنری فجر ارشاد پلدختر.

10- همایش پژوهشی بررسی سیمای امام علی در آیینه شعر و ادبیات با محققان و شعرای استان لرستان-اسفندماه1390--مجتمع فرهنگی و هنری فجر ارشاد پلدختر.

11- همایش استانی شعر بومی محلی رضوی به مناسبت دهه کرامت وبا حضور شعرای لرستان9 مهرماه1390 -مجتمع ارشاد پلدختر.

12- جشنواره فیلم و نماهنگ کوتاه لرستان با حضور اساتید و فیلمسازان و هنرمندان این رشته درآبان ماه 1390-مجتمع ارشاد پلدختر.

13- جشنواره استانی وبلاگ نویسی صبح انقلاب به مناسبت ایام دهه فجر13 بهمن 1390-مجتمع فرهنگی و هنری فجر ارشاد پلدختر.

14- برگزاری جشنواره عکاسی مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام درپلدختر.

15- کنگره منطقه ای بالاگریوه با حضور استاد پرفسورسکندرامان الهی بهاروند و پژوهشگران و اندیشمندان و عموم مردم27  خرداد1391--مجتمع فرهنگی و هنری فجر ارشاد پلدختر.

16- نشست تخصصی ادبیات معاصر(انقلاب ودفاع مقدس)با حضور شعرای استان لرستان و دعوت از اساتید و پژوهشگران-مهرماه 1390--مجتمع فرهنگی و هنری فجر ارشاد پلدختر.

17- اولین دوره انتخاب هنرمند سال پلدختر و تقدیر از نفرات برتر فروردین1391 --مجتمع فرهنگی و هنری فجر ارشاد پلدختر.

18- جشنواره شهرستانی خوشنویسی مشق نور-بمناسبت میلاد امام علی (ع)- مجتمع فرهنگی و هنری فجر ارشاد پلدختر.

گروه استانها/ حوزه غربی

انتهای خبر / پایگاه خبری ایران آنلاین (ایران انا) / کد خبر 1586 - 91



 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


ولایت، پلدختر، ارشاد   
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 تصاویر: دستگیری 53 شرور تهرانی  [ دوشنبه، 13 آبان ماه، 1392 ] 5187 مشاهده
 50 کشته و 200 مصدوم در تصادفات مرگبار جاده شوش  [ چهارشنبه، 10 آذر ماه، 1395 ] 828 مشاهده
 ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی شوش  [ دوشنبه، 11 ارديبهشت ماه، 1396 ] 520 مشاهده
 نواختن زنگ انقلاب در 475 مدرسه شوش و شاوور  [ سه شنبه، 12 بهمن ماه، 1395 ] 577 مشاهده
 زنده باد تدبیر و امید، زنده باد اسلام  [ پنجشنبه، 22 فروردين ماه، 1392 ] 1777 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب