امروز:  چهارشنبه، 13 تير ماه، 1403
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 1658      ارسال شده در مورخه : جمعه، 17 شهريور ماه، 1391 - 03:30   ._PRINT.  



متهمان به دختر بيمار رحم نكردند

جنايت سياه 4 شيطان صفت

ایران انا: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ار دستگیری 4 پسر شیطان صفت خبر داد که به جای رساندن دو دختر جوان به بیمارستان آنها را در جنایتی سیاه مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.



سرهنگ عباسعلي محمديان در تشريح ماجرا گفت: صبح روز شنبه چهارم شهريور امسال دو دختر جوان با مراجعه به كلانتري 173 امين آباد به مأموران اعلام كردند كه توسط دو سرنشين يك دستگاه خودرو پرايد سفيد و با تهديد چاقو به يك زمين كشاورزي منتقل شده و توسط آنها و همچنين دو جوان ديگر كه در داخل باغ مشغول مصرف مواد بوده اند، مورد آزار و اذيت قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث ایران انا از پایگاه پلیس، با تشكيل پرونده مقدماتي و به دستور شعبه پنجم بازپرسي دادسراي شهرري، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. با توجه به حساسيت موضوع، تيم ويژه‌اي از كارآگاهان جنايي پايگاه نهم پليس آگاهي جهت شناسايي و دستگيري متهمان تشكيل و موضوع به صورت ويژه در دستور كار آنها قرار گرفت.

دو زن جوان به اسامي مينا 24 ساله و ستاره 18 ساله كه خواهر هستند، پس از حضور در پايگاه نهم در اظهارات خود عنوان داشتند كه در حوالي پاساژ مهدي واقع در ميدان شهر ري و به قصد رفتن به مركز درماني، سوار يك دستگاه خودرو پرايد شده اما دو سرنشين پرايد با تهديد چاقو آنها را به يك زمين كشاورزي در حاشيه شهر ري برده و در آنجا و به همراه دو جوان ديگر، آنها را مورد آزار و اذيت قرار داده اند.

مينا در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: حدود ساعت 15 روز جمعه سوم شهريور به همراه خواهرم ستاره، در حوالي پاساژ مهدي در حال عبور از خيابان بوديم كه ناگهان خواهرم با يك دستگاه خودرو عبوري برخورد كوچكي كرد اما به علت بيماري خاصي كه دارد (صرع) بيهوش شد. مشغول به هوش آوردن خواهرم بودم كه به اصرار دو سرنشين جوان يك دستگاه خودرو پرايد سفيد رنگ جهت رساندن خواهرم به بيمارستان، سوار ماشين آنها شديم. در حاليكه تصور مي‌كردم راننده در حال رفتن به سمت بيمارستان است ناگهان متوجه شدم كه ماشين از مسير خود به سمت بيمارستان منحرف شده ! به همين علت به سرنشينان پرايد اعتراض كرده اما آنها با تهديد چاقو مرا ساكت كرده و پس از آن و از سمت كمربندي كهريزك، من و خواهرم را به باغي در امين آباد بردند.

وي افزود: در داخل باغ دو جوان ديگر نيز مشغول مصرف موادمخدر بودند. هر 4 نفرشان من و خواهرم را مورد آزار و اذيت قرار داده و پس از آن دوباره ما را سوار ماشين كرده و در حدود ساعت 21 در حوالي شهر ري، از ماشين پياده و متواري شدند.

ستاره نيز در اظهارات مشابه، همان اظهارات خواهر خود را تكرار كرد و به تشريح جنايت سياه 4 پسر شيطان صفت پرداخت.

با آغاز تحقيقات، كارآگاهان با هدايت شكات پرونده، به محل باغ در منطقه امين آباد رفته و آنجا را مورد شناسايي قرار دادند. در ادامه كارآگاهان موفق به شناسايي مالك زمين شده اما در تحقيقات از او و همچنين تعدادي از اهالي محل مشخص شد كه مالك زمين كه در آن تنها چندين اصله درخت كاشته، در حال حاضر رسيدگي چنداني به اين محل نداشته و به علت نبود حصار يا ديوار در اطراف زمين، اين مكان به محلي براي مصرف موادمخدر و... تبديل شده است.

كارآگاهان در ادامه رسيدگي به اين پرونده، با مراجعه به محدوده پاساژ مهدي تحقيقات ميداني گسترده‌اي را جهت شناسايي سرنشينان خودرو پرايد آغاز و سرانجام موفق به شناسايي يكي از سرنشيان خودرو پرايد به نام "حسام. ش" 18 ساله شدند. با شناسايي هويت حسام، بلافاصله محل سكونت او در شهر ري ـ شهرك گلستان - مورد شناسايي قرار گرفت اما در تحقيقات پليسي مشخص شد كه حسام از محل سكونت خود متواري شده است.

در شرايطي كه تحقيقات جهت شناسايي مخفيگاه و دستگيري حسام در دستور كار كارآگاهان قرار داشت، اخبار و اطلاعاتي در خصوص هويت يكي ديگر از متهمان به نام "اصغر. ن" 24 ساله در اختيار كارآگاهان قرار گرفت كه در روز حادثه و به همراه شخص ديگري به نام مصطفي، در داخل باغ حضور داشته است.

با شناسايي هويت اصغر، بلافاصله محل تردد وي در محدوده ميدان معلم واقع در ابتداي جاده ورامين شناسايي و تحت مراقبت‌هاي پليسي قرار گرفت و سرانجام ساعت 12 و 15 دقيقه نهم شهريور اولين متهم پرونده - اصغر. ن - دستگير و پس از انتقال به پايگاه نهم از سوي شكات پرونده، به عنوان يكي از افراد حاضر در داخل باغ، مورد شناسايي قرار گرفت.با شناسايي اصغر از سوي دو خواهر و با آغاز تحقيقات، متهم در همان دقايق اوليه صراحتا به آزار و اذيت شكات اعتراف كرده و در اظهارات اوليه خود به كارآگاهان گفت: در داخل باغ و به همراه يكي از دوستانم به نام مصطفي در حال مصرف مشروبات الكلي بوديم كه پويا و حسام، در حاليكه دو دختر جوان نيز همراه آنها بودند، با خودرو پرايد متعلق به پويا وارد باغ شده و پس از آن....

اصغر در ادامه اعترافات خود و در خصوص نحوه آشنايي خود با مصطفي، پويا و حسام نيز به كارآگاهان گفت: مصطفي را از حدود يك ماه پيش مي‌شناسم و با يكديگر در داخل باغ آشنا شديم و گاهي اوقات نيز همديگر را در آنجا مي‌بينيم. با پويا نيز كه يك دستگاه خودرو پرايد داشته و در همان منطقه امين آباد و در نزديكي باغ سكونت دارد، در حدود سه ماه پيش آشنا شدم اما حسام را براي اولين بار بود كه به همراه پويا، در همان روز جمعه ديده بودم و پيش از آن هيچ وقت او را نديده بودم.

با توجه به اطلاعات به دست آمده از هويت و محل سكونت يكي از متهمان به نام "پويا. ف" 19 ساله در نزديكي محل ارتكاب جنايت، بلافاصله مخفيگاه متهم تحت مراقبتهاي پليسي قرار گرفت و پس از انجام هماهنگيهاي لازم با مقام قضايي، كارآگاهان پايگاه نهم در ساعت 17 و 30 دقيقه 11 شهريور وارد مخفيگاه پويا شده و در حاليكه متهم تلاش داشت تا از محل متواري شود، با شليك چند تير هوايي او را دستگير كردند. خودرو پرايد سفيد رنگ متعلق به پويا نيز در محدوده مخفيگاه وي كشف و توقيف شد.

پويا پس از دستگيري و انتقال به پايگاه نهم از سوي شكات پرونده مورد شناسايي قرار گرفت و او نيز همانند اصغر صراحتا به آزار و اذيت دو دختر جوان اعتراف كرد و در اظهارات خود عنوان داشت كه به پيشنهاد حسام، شكات پرونده را به محل باغ انتقال داده است.

در حاليكه شناسايي مخفيگاه و دستگيري متهم متواري پرونده حسام در دستور كار كارآگاهان قرار داشت، متهم ديگر پرونده به نام "مصطفي. ش" 24 ساله نيز عصر روز 12 شهريور در منطقه شهرري دستگير شد.

با گذشت تنها چند ساعت از زمان دستگيري سومين متهم پرونده و با انجام اقدامات پليسي، كارآگاهان شامگاه 12 شهريور موفق به شناسايي مخفيگاه حسام در يك دامداري متروكه واقع در جاده ورامين شده و پس از اطمينان از حضور حسام در داخل دامداري، در ساعت 24 وارد اين محل شده و در حاليكه حسام تلاش داشت تا با استفاده از چند سگ نگهبان و رها كردن آنها به سمت كارآگاهان از محل متواري شود، با شليك چند تير هوايي وي را دستگير و به پايگاه نهم پليس آگاهي منتقل كردند.

هشدار پليس

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ در ادامه با هشدار به زنان به خصوص دختران جوان گفت: در رسيدگي به اين پرونده و با توجه به حساسيت موضوع، تيم ويژه‌اي از كارآگاهان جنايي پايگاه نهم پليس آگاهي رسيدگي به اين پرونده را در دستور كار خود قرار داد كه با پيگيري‌هاي شبانه روزي و گسترده‌اي كه از سوي كارآگاهان اين پايگاه انجام شد، در كمتر از 24 ساعت از زمان ارجاع پرونده به پليس آگاهي، اطلاعات اوليه در خصوص هويت متهمان جمع آوري و در كمتر از يك هفته نيز تمامي متهمان دستگير شدند. پس از دستگيري و در مواجه حضوري با شكات كاملا شناسايي و در ادامه تحقيقات نيز به ارتكاب جرايم خود اعتراف كردند.

با توجه به اعتراف صريح متهم و همچنين شناسايي كامل آنها از سوي شكات پرونده، قرار قانوني براي هر 4 متهم پرونده صادر و متهمان جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيار كارآگاهان پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته اند.سرهنگ محمديان در پايان گفت: پليس بارها به شهروندان به خصوص زنان و دختران جوان هشدار داده است براي تردد در شهر از خودروهاي مسافربر شخصي و ناشناس استفاده نكنند. متاسفانه بي توجهي به اين هشدار جدي پليس باعث وقوع جرايمي تلخ در سطح جامعه مي‌شود.

گروه اجتماعی/ حوزه حوادث

انتهای خبر / پایگاه خبری ایران آنلاین (ایران انا) / کد خبر 1629 - 91


 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


حوادث   
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 امام خميني (ره) و رهبري بيداري اسلامي  [ شنبه، 8 مهر ماه، 1391 ] 7147 مشاهده
 احتمال مردن شما تا 10 سال آینده چقدر است؟  [ پنجشنبه، 17 اسفند ماه، 1391 ] 1296 مشاهده
 سید مجید موسوی: حوزه درمان اولویت نوری است  [ شنبه، 26 فروردين ماه، 1391 ] 5506 مشاهده
 سود 20 درصدی دلالان روی هر کیلوگرم گوشت قرمز  [ چهارشنبه، 25 مرداد ماه، 1391 ] 3901 مشاهده
 بانک مرکزی مرجع اصلی اعلام نرخ تورم است  [ دوشنبه، 30 مرداد ماه، 1391 ] 3700 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب