امروز:  جمعه، 15 تير ماه، 1403
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 1720      ارسال شده در مورخه : يكشنبه، 26 شهريور ماه، 1391 - 03:30   ._PRINT.  



سردار سرلشكر جعفري:

حضور نظامي ايران در سوريه بستگي به شرايط دارد

ایران انا: فرمانده كل سپاه در خصوص تهديد رژيم صهيونيستي عليه تأسيسات هسته‌اي كشورمان اظهار داشت: اين براي آنها خواب و خيال است، امنيت توان هسته‌اي ايران قابل قبول است و هيچ ضربه‌اي نخواهد خورد.



فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمريکا و اسرائيل جرأت حمله به ايران را ندارند و برآورد ما اين است که اين تهديدهاي لساني به جايي نخواهند رسيد؛ اگر شرايط بحراني شود، قطعا تنگه هرمز را خواهيم بست؛ پاسخ ما به اسرائيل و آمريكا روشن است در صورت حمله به كشورمان چيزي از اسرائيل باقي نمي‌ماند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایران انا، سردار سرلشکر محمد‌علي جعفري در نشست خبري امروز خود با خبرنگاران ضمن ابراز تاسف از انتشار فيلم صهيونيستي ـ آمريکايي ضد‌اسلامي اظهار داشت داشت: استکبار با انجام چنين کاري به جايي نخواهد رسيد نه با تهديد، نه با توهين به مقدسات دين اسلام و يا شخصيت برجسته چون پيامبر گرامي به هيچ دستاوردي نخواهد رسيد.

وي با اشاره به فرمان امام(ره) مبني بر تشکيل نيروي زميني، هوايي و دريايي سپاه پاسداران خاطرنشان كرد:‌ در طول اين 27 سال به آمادگي‌هاي خوبي دست يافته‌ايم و مجموعه سپاه به پيشرفته‌ترين سلاح و امکانات مجهز شده و حتي در مجموعه نرم‌افزاري در جنگ به دستاوردهاي خوبي رسيديم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اينکه در سال‌هاي پس از جنگ نيز دو نيروي سپاه قدس و بسيج به مجموعه سپاه پاسدارن اضافه شده است، تصريح کرد:‌ در تمامي مجموعه‌هاي سپاه پاسداران به توسعه و پيشرفت خوبي رسيده‌ايم و در سال‌هاي 80 و ورد به دهه سوم انقلاب اسلامي در  مقابله با جنگ اطلاعاتي که همان جنگ نرم است، ماموريت پيدا کرده‌ايم و ساختارهاي خوبي براي مقابله با اين تهديدات فراهم شده‌ است.

وي ادامه داد: سپاه آمادگي همه‌جانبه‌اي در برابر هر نوع تهديد دارد و مقدمات و ظرفيت‌هاي لازم نيز در اين زمينه ايجاد شده‌ است.

سردار سرلشگر در پاسخ به سؤال باشگاه خبرنگاران مبني بر حضور نظامي ايران در سوريه در صورت حمله به اين كشور اظهار داشت: حضور نظامي ايران در سوريه بستگي به شرايط دارد در حال حاضر كمك‌هاي فكري خوبي انجام داده‌ايم و معتقد هستيم كه نيازي به حضور نظامي ما در اين كشور نيست.

*سوريه از ارتش قدرتمندي برخوردار است

وي ادامه داد: اعتقاد داريم كه سوريه از ارتش قدرتمندي برخوردار است كه مردم اين كشور هم حامي آنها هستند لذا نيازي به حضور نظامي در شرايط كنوني وجود ندارد.

سردار سرلشگر جعفري تصريح كرد: اگر جنگ مستقيم با اين كشور صورت گيرد، حضور نظامي ايراني بستگي به شرايط مختلفي دارد و اين در زمان مقرر، رسما اعلام خواهد شد كه نياز به حضور نظامي وجود دارد يا خير.

*مانور آمريكا هيچگونه تهديدي براي امنيت ما ‌محسوب نمي‌شود

فرمانده كل سپاه در پاسخ به سوال ديگر باشگاه خبرنگاران درباره مانور نظامي آمريكا در خليج فارس اظهار داشت: اين مانور هيچگونه تهديدي براي امنيت ما ‌محسوب نمي‌شود و اگر شرايط بحراني شود، قطعا تنگه هرمز را خواهيم بست.

وي در خصوص ادعاي حضور نيروي قدس سپاه در خاك سوريه در جهت حمايت از بشار اسد اظهار داشت: نيروي قدس سپاه پاسداران از گذشته حضور داشته ولي اين به معناي مداخله نظامي نيست چرا كه بيشتر در حد مستشار و كمك فكري و معنوي به آنها كمك مي‌كنند.

سردار جعفري در پاسخ به سؤالي مبني بر تهديد اسرائيل به جنگ عليه ايران و همکاري آمريکا با وجود اختلاف ديدگاهي در اين زمينه اظهار داشت: اقتدار نظام اسلامي و توسعه بيداري اسلامي در جهان و به خصوص در منطقه آنها را بيدارتر کرده و هيچ چاره‌اي نمي‌بينند جز اينکه به تهديد و فشار نظامي عليه ايران دست بزنند.

*آمريکا آسيب‌پذيري زيادي در منطقه دارد

فرمانده‌کل سپاه با بيان اينکه اسرائيل از شدت نگراني تلاش مي‌کند آمريکا را با خود همراه کند، اظهار داشت: آمريکا آسيب‌پذيري زيادي در منطقه دارد و چون نيروهاي زيادي را در تير‌رس جمهوري اسلامي ايران دارد، جرأت حمله به ايران را نخواهند داشت.

وي همچنين حمايت مسلمانان جهان منطقه از انقلاب اسلامي را يک عامل بازدارنده جهت حمله آمريکا و اسرائيل عليه ايران برشمرد و گفت: اقدام نظامي عليه ايران بدون ترديد به نتيجه‌اي نخواهد رسيد حتي بسياري از کارشناسان صهيونيستي با اين اقدام مخالف هستند و ما بعيد مي‌دانيم دست به چنين حماقتي بزنند لذا طبيعي است که به جنگ رواني روي بياورند تا به اهداف خود برسند.

فرمانده‌ کل سپاه ‌در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر انتشار فيلم موهن‌ آمريكايي ـ صهيونيستي گفت: اين مجوزي براي کشتن افراد نمي‌شود اما به هر حال احساسات مسلمانان جريحه‌دار شده و تنها حرکتي که مي‌توانست عصبانيت آنان را فروکش کند، اعتراضاتشان به سفارت‌هاي کشورهاي حامي انتشار اين فيلم مخصوصا آمريکا است.

*ارتش و سپاه مكمل هم هستند

وي در ادامه در خصوص توانمندي نيروي سپاه و ارتش اظهار داشت: اين دو نيرو مكمل هم هستند و به يكديگر كمك مي‌كنند و نيروي زميني ارتش و سپاه موازي هم هستند.

سردار سرلشگر جعفري با بيان اينكه در توانمندي و مسائل فناوري به پيش‌رفت‌هاي خوب و قابل توجهي به خصوص در زمينه موشكي رسيده‌ايم، تصريح كرد: در برد موشكي به برد زير 2 هزار كيلومتر رسيده‌ايم همچنين از نظر دقت در اين تجهيزات پيشرفت‌هاي خوبي را داشته‌ايم و بعنوان مثال رآكتورهايي كه در گذشته به توليد انبوه رسيده بود و برد 300 كيلومتري نيز داشته است امروز دقت آنها را به زير 50 متر رسانده‌ايم.

سردار جعفري با بيان اينكه در رادار و پدافند نيز به دستاوردهاي خوبي رسيده‌ايم، اظهار داشت: موشك رعد كه در برد بيش از 50 كيلومتر و ارتفاع بين 27 تا 28 كيلومتر رسيده‌ايم؛ هم‌اكنون در پي توليد انبوع اين موشك نيز هستيم.

*توليد پرنده بدون سرنشين شاهد 129

وي با تأكيد بر اينكه سيستم‌هاي پدافندي ما بسيار توانمند هستند، گفت: اخيرا پرنده بدون سرنشين شاهد 129 با مداومت پرواز 24 ساعته به خط توليد رسيده است و قادر است عمليات نظامي انجام دهد و دورترين هدف‌هاي دشمن را مورد اصابت خود قرار دهد.

فرمانده كل سپاه پاسداران تصريح كرد: مهم‌تر از ‌همه چيز نيروهاي انساني مومن و معنوي است كه در نيروهاي سپاه وجود دارد كه اين در كنار تجهيزات ارزشمند است و ما را قوي‌تر مي‌كند.

وي در خصوص اتحاد بين لبنان و سوريه‌ اظهار داشت: بين اين دو كشور از قديم قراردادهايي وجود داشته است البته اين را نبايد ناديده بگيريم كه نيروي مقاومت حزب‌الله به پيشرفته‌ترين سلاح‌ها مجهز هستند و اينكه مقاومت در لبنان به كمك سوريه برود يا نه بستگي به خودشان دارد.

سردار جعفري يادآور شد: با توجه به روابط نظامي كه بين سوريه و لبنان وجود دارد بعيد نيست كه حزب‌الله لبنان به كمك سوريه بيايد هرچند كه ارتش سوريه ارتش مقتدري است كه در مقابل هجمه‌هاي ناجوانمردانه كشورهاي منطقه و فرامنطقه‌اي ايستاده است.

فرمانده كل سپاه درباره اظهار نظر سردار جزايري مبني بر اينكه در صورت ورود جبهه مقاومت به عرصه سوريه معادلات منطقه تغيير خواهد كرد، اظهار داشت: سردار جزايري در اين خصوص تحليل كرده‌اند كه جبهه مقاومت عنصر قدرتمند و مقاومي است كه توانمندي‌هاي زيادي دارد و اين ظرفيت در آنها وجود دارد كه در صورت وقوع هر احتمال مخاطره‌آميز وارد عمل‌ شوند.

سردار جعفري  در پاسخ به سوالي درباره ميزان جدي بودن تهديدات رژيم صهيونيستي عليه ايران گفت: امروز اين رژيم جعلي موجوديت خود را در مخاطره مي‌بيند و طبيعي است كه براي ماندن دست و پا بزند.

وي‌ تصريح كرد: ما بعيد مي‌دانيم كه اسرائيل غاصب بدون اجازه آمريكا دست به حمله بزند.

فرمانده كل سپاه در خصوص تهديد رژيم صهيونيستي عليه تأسيسات هسته‌اي كشورمان اظهار داشت: اين براي آنها خواب و خيال است، امنيت توان هسته‌اي ايران قابل قبول است و هيچ ضربه‌اي نخواهد خورد.

سردار جعفري تأكيد كرد: اگر جهان جلوي حمله احتمالي عليه ايران را نگيرد طبيعي است كه ديگر ما تعهدهاي بين‌المللي خود را تغيير مي‌دهيم و شرايط را متفاوت خواهيم كرد و اينها خطراتي است كه جامعه بين‌الملل را تهديد مي کند و قطعا بازدارنده خواهد بود.

وي ادامه داد: اسرائيل كوچك‌تر از آن مي‌بينيم كه به تنهايي جرأت حمله به ايران را داشته باشد، قطعا آنها از پاسخ‌هاي نظامي ما نگران هستند و كاري انجام نخواهند داد مگر اينكه به حد جنون و ديوانگي برسند.

سردار جعفري با بعيد دانستن حمله مستقل رژيم صهيونيستي عليه ايران درباره آخرين اطلاعات رمز‌گشايي شده  از پهباد آمريكايي گفت: تمام اطلاعات آر‌كيو 170 استخراج شده و مدارك مستندي وجود دارد كه به قصد جاسوسي و جمع‌آوري اطلاعات وارد حريم هوايي ايران شده بود و اطلاعات جامع در زمان مقرر به صمع و نظر همه اعلام خواهد رسيد.

وي در ادامه با اعلام اينكه پايگاه‌هاي آمريكا در منطقه در صورت حمله نظامي اسرائيل عليه كشورمان مورد هدف قرار خواهند گرفت، درباره ماهيت برگزاري مانور مشترك آمريكا در خليج فارس گفت: اين مانور بيشتر براي حفظ تجهيزات دفاعي اين كشورها است.

*در صورت حمله به كشورمان چيزي از اسرائيل باقي نمي‌ماند

سردار جعفري در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا استقرار سيستم دفاع موشكي آمريكا در اطراف منطقه محاصره ايران محسوب مي‌شود، خاطرنشان كرد: اينگونه نيست و هم سيستم‌هاي دفاعي و تهاجمي ما در وضعيت بسيار خوبي بسر مي‌برند؛ پاسخ ما به اسرائيل و آمريكا روشن است در صورت حمله به كشورمان چيزي از اسرائيل باقي نمي‌ماند. با توجه به نقاط آسيب‌پذيري كه اين رژيم جعلي دارد در برابر هجمه انبوه موشك ايران بعيد مي‌دانم در اسرائيل جايي سالم بماند.

فرمانده كل سپاه تأكيد كرد: براي ما روشن است كه آسيب‌پذيري اين رژيم جعلي بيشتر از توانايي‌شان در عرصه نظامي است.

سردار جعفري در مورد توانمندي ايران در دفاع زميني در برابر تهاجم دشمن افزود: با توجه به وضعيتي كه در ايران به لحاظ جغرافيايي وجود دارد به هيچ وجه امكان اينكه آمريكا بخواهد حمله گسترده زميني عليه ايران انجام دهد در احتمالات ما قرار ندارد، قطعا آنها مي‌دانند كه شكست حتمي براي آنها در اين زمينه وجود دارد.

وي با اشاره مجدد به وجود پايگاه‌هاي گسترده آمريكا گفت: توانمندي‌هاي پدافندي ما هر گونه اثرات حملات محدود آنها را كمتر خواهد كرد ولي با آسيب‌پذيري بالايي كه دارند اگر در برابر انبوه موشك‌هاي ما قرار بگيرند، كارايي خود را از دست مي دهند.

فرمانده کل سپاه پاسداران درباره سوالي مبني بر اينکه آيا حادثه ملارد کرج پيشرفت‌ و ساخت موشک‌هاي ايراني را دچار مشکل کرده است، گفت: تاثير منفي اين حادثه اين بوده است که شش ماه برنامه‌ها و تحقيقات ما را به تاخير انداخته ولي با استمرار همان کار را ادامه مي‌دهيم و محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد و بايد گفت آن تحقيقات براي موشک‌هاي ماهواره‌اي انجام مي‌شده است نه انواع موشک‌‌ها.

وي در خصوص امنيت برگزاري اجلاس و کشف سلاح‌هايي در طول برگزاري اجلاس گفت: امنيت خوبي حاکم بود اقدامات و تدابير خوبي در طول اجلاس انجام گرفته بود و سلاح‌هاي کشف شده در تورهاي ايست و بازرسي به دست آمده بودند.

*ادعاي قصد براي ترور نخست وزير هند صحت دارد

سردار جعفري همچنين درباره انتشار برخي خبرها مبني بر ترور نخست وزير هند در حين برگزاري اجلاس تهران گفت: اين ادعا صحت دارد البته اين عمل قرار بود در حين اسکورت مقامات هندي توسط يک خودرويي که سلاح سرد به همراه داشت صورت بگيرد ولي خود شخصي که قصد عمل خرابکارانه داشت، اظهار‌نظر جدي در اين  خصوص نکرده ولي اين مورد يک مورد مشکوکي بوده و مي‌گويم که در کل طول برگزاري اجلاس فقط همين يک مورد مشکوک را داشتيم و امنيت اجلاس امنيت صد‌درصدي بوده است.

سردار جعفري درباره برخي شائبه‌ها مبني بر دست داشتن سپاه پاسداران در نوسانات ارز و سکه گفت:‌ اين‌ها ج‌ سازي است بلکه سپاه بيشتر کمک مي‌کند تا دست‌هاي پشت پرده اين ماجرا مشخص شود و حتي رئيس جمهور هم در اين خصوص از نيروهاي امنيتي تشکر کرده است و ما دنبال عواملي هستيم که قصد برهم زدن تعادل بازار را داشته‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص حرام بودن سلاح هسته‌اي گفت: آمريکايي‌ها هم اين را مي‌دانند که وقتي رهبر کشوري داشتن اين سلاح‌ها را حرام مي‌داند قطعا آن کشور به دنبال سلاح هسته‌اي نيست.

وي در خصوص احتمال درگيري نظامي ايران و اسرائيل که سوال خبرنگار آسوشيتدپرس بود، گفت: اگر جنگ و تهديدي صورت گيرد، کشورهاي جهان اسلام و يا به عبارتي تمامي مسلمانان جهان آرام نخواهند نشست و حرکتي به نفع اسلام و جمهوري اسلامي ايران انجام خواهند داد.

سردار جعفري در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه منظور شما از اين که ما در صورت هر گونه حمله نظامي به ايران ديگر به تعهدات بين‌المللي پايبند نخواهيم بود، اظهار داشت: اين جمله من به معني اين نيست که به سمت ساخت سلاح هسته‌اي مي‌رويم و يا اينکه از ان پي تي خارج مي‌شويم ما در خصوص بمب هسته‌اي حکم شرعي داريم و تصميم‌گيرنده اصلي در اين زمينه، مقام معظم رهبري هستند ولي قطعا به سمت بمب هسته‌اي نخواهيم رفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه که آيا سپاه پاسداران برنامه خاصي براي انتخابات رياست جمهوري دارد تا حادثه انتخابات سال 88 رخ ندهد، گفت: حادثه بسيار مهمي در 88 رخ داد و آن اين بود که شعور سياسي مردم به شکل چشمگيري افزايش يافت .

وي ادامه داد: برآورد ما اين است که فتنه 88 براي انقلاب اسلامي يک نعمت بوده و بزرگترين دستاورد اين فتنه هم 9 دي بود که جامعه انقلابي ايران به جهان صادر کرد  و آن قدرداني از رهبري در هدايت ايران اسلامي بود.

سردار جعفري با بيان اينکه حوادث سال 88 موجب رشد چشمگير سياسي جامعه ايران شد، گفت: دوست و دشمن در اين فتنه شناخته شدند و مردم طرفداران واقعي خود را شناختند.

وي ابراز اميدواري کرد اتفاقات سال 88 را ديگر در کشور نخواهيم داشت چرا که گرايش‌هاي شديدي به مردم به اصول انقلاب اسلامي به وجود آمده و نمونه بارز آن را در انتخابات مجلس ديديم و قاطعانه مي‌گويم که هيچ گونه انتظار احساس تهديد سياسي عليه انقلاب اسلامي را در داخل نداريم.

فرمانده کل سپاه پاسداران از تهديد سياسي در بعد داخلي عبور کرده‌ايم، گفت: مردم کاملا هوشيار هستند و هوشمندانه هرگونه تحرکات را دنبال مي‌کنند و سپاه هيچ گونه دخالتي در انتخابات نکرده و نمي‌کند بلکه بيشتر در اين زمينه روشنگري مي‌کند و حتي معتقديم که مردم ما به اين کمک رونشگري هم نياز ندارند چرا که رشد سياسي خوبي را بعد از 88 داشته‌اند.

سردار جعفري همچنين درباره نحوه ورود اصلاح‌طلبان به عرصه سياسي کشور اظهار داشت: اصلاح‌طلبان سطوح مختلفي دارند و حتي برخي از آنها به تندروي‌هاي خودشان اعتراف کرده‌اند و تصميم گرفتند از تندروي‌هايشان دست بردارند.

وي تاکيد کرد: اصلاح‌طلبان آسيب‌شناسي کرده‌اند و به اين نتيجه رسيده‌اند که بدون حضور اصلاح‌طلبان تندرو مي‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران درباره اظهار‌نظرها مبني بر اينکه گفته شده است سرداران سپاه گفته‌اند که در صورت حمله نظامي به کشور تهديدها را به مرزهاي خودشان مي‌کشانيم، اظهار داشت:‌ اين به معني اين است كه اگر کشوري مانند اسرائيل غاصب شروع‌کننده حمله باشد در اطرافش مسلمانان مصر، اردن و غيره حضور دارند و طبيعي است با توجه به اتحادي که بين مسلمانان ايجاد شده تهديد را از طريق کشورهاي مسلمان از طريق مرزهاي آنان انتقال خواهيم داد.

سردار جعفري درباره تهديدات پژاک در مناطق غربي و شمالي گفت: ما امنيت در اين مناطق را به خود مردم و نيروهاي بسيجي که حضور دارند، سپرده‌ايم ولي قدر مسلم است که اين گروهک تروريستي طي دو سال اخير هيچ‌گونه حرکت خرابکارانه‌اي را نداشته است و حتي خودشان و گروه‌هاي حامي آنان اعلام کردند که ما در اين مناطق حضور نداريم و امنيت خوبي در غرب و جنوب شرق برقرار است.

فرماند‌ هکل سپاه پاسداران در خصوص امداد‌رساني سپاه در مناطق زلزله‌زده آذربايجان شرقي گفت: ما يك هزار و 800 واحد مسکوني را در مناطق زلزله‌زده به همت بسيج سازندگي شروع کرده‌ايم.

سردار جعفري با بيان اينکه امنيت خليج فارس در حال حاضر خوب و اميدوار کننده است،‌ تصريح کرد:‌ اگر برخي گروه‌هاي نظامي خارجي حضورشان را در منطقه کمتر کنند، امنيت بيشتر مي‌شود.

وي با تکذيب مانور مشترک ايران، روسيه و چين تاکيد کرد: چنين خبري اصلا صحت ندارد؛ ما با اين کشورها همکاري داريم ولي اين همکاري، همکاري نظامي نيست.

فرمانده کل سپاه پاسداران در خاتمه درباره تحريم‌ها و فشارهاي خارجي عليه سپاه پاسداران گفت: اين تهديدها و تحريم‌ها بيشتر جنبه اقتصادي دارد هر چند که محدوديت‌هايي را بر ما وارد مي‌کند اما خوشبختانه طي چند سال اخير، دولت و نظام توجه زيادي را به مباحث دفاعي داشته که هيچ مشکلي را حتي با وجود تحريم‌‌ها پيش‌رو نخواهيم داشت./باشگاه خبرنگاران

گروه سیاسی/ حوزه دفاعی - امنیتی

انتهای خبر / پایگاه خبری ایران آنلاین (ایران انا) / کد خبر 1691 - 91


 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


سوریه تنگه هرمز ارتش سپاه   
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 دشمنان، بیش از پیش علیه نظام فعال شده اند  [ يكشنبه، 25 تير ماه، 1391 ] 6240 مشاهده
 موثر بودن طب سوزنی در درمان دردهای عضلانی  [ پنجشنبه، 4 خرداد ماه، 1391 ] 5987 مشاهده
 جبهه پایداری باید پاسخگوی عملکرد دولت باشد  [ چهارشنبه، 28 فروردين ماه، 1392 ] 1314 مشاهده
 انهدام باند توزيع روانگردان  [ پنجشنبه، 9 شهريور ماه، 1391 ] 7700 مشاهده
 قم، پیشتاز عملیات امداد و نجات كشور است  [ يكشنبه، 17 ارديبهشت ماه، 1391 ] 4394 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب