امروز:  يكشنبه، 8 مهر ماه، 1403
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 1772      ارسال شده در مورخه : شنبه، 1 مهر ماه، 1391 - 03:30   ._PRINT.  



تفسیر خبر؛

سوگندنامه پزشكی به شیوه صهیونیسم

ایران انا: رژیم صهیونیستی گذشته از شكنجه زندانیان فلسطینی با شیوه های رایج در زندان های خود، اسرای در بند را به عنوان وسیله ای برای آزمایش داروهای جدید در اختیار پزشكان صهیونیست قرار می دهد كه تبعات وحشتناكی را به دنبال داشته است.



از زمان اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست ها تاكنون، این اشغالگران سخت ترین شكنجه ها را در مورد زندانیان بی دفاع فلسطینی مرتكب شده اند. این شكنجه ها در قالب یك برنامه از قبل طراحی شده و هدفمند انجام می شود تا انسانیت و كرامت افراد لگدمال شود و با ایجاد محیط رعب و وحشت، زمینه برای فرار مردم از ترس جنایتكاران صهیونیست فراهم گردد.

صهیونیست ها كه در انجام هیچ شكنجه ای در حق زندانیان تردید نمی كنند، به استفاده از انسان های بی دفاع به عنوان نمونه آزمایشگاهی روی آورده اند. به طوریكه برخی از این زندانیان به عنوان نمونه آزمایشگاهی توسط پزشكان یهودی مورد استفاده قرار می گیرند تا داروهای ساخته شده توسط آنها بر روی این افراد آزمایش شود. این اقدام صهیونیست ها كه نقض آشكار حقوق بشر و مصداق جنایت علیه بشریت است، باعث شده تا اسرای فلسطینی به انواع بیماری های روانی و جسمانی مبتلا شوند.

پایگاه اطلاع رسانی 'امین' با درج مقاله ای از 'عبدالناصر عونی فروانه' پژوهشگر متخصص در امور اسرای فلسطین گزارش داد، انواع شكنجه های جسمی و روانی اقدامی نادر و دور از ذهن در زندان های رژیم صهیونیستی نیست. این جنایات به عنوان یك اقدام روزانه و در چارچوبی ثابت و برنامه ریزی شده از آغاز اشغال سرزمین های فلسطینی توسط صهیونیست ها انجام می شود.

'فروانه' خطرناك ترین این رفتارها را پوشش قانونی و مصونیت بخشیدن به این رفتار غیرانسانی اشغالگران می داند.

این نویسنده شكنجه را نادیده گرفتن حقوق بشر و جنایتی فجیع دانست كه در حق كرامت و انسانیت انجام می شود تا انسان ها را از نظر جسمانی و معنوی تخریب كند و در این راستا طرز فكر و رفتار و شخصیت وی را هم نابود می كند تا در پرداختن به جامعه و خانواده خود ناتوان باشد.

'فروانه' می گوید، این اقدامات و شكنجه ها فقط از سوی محققان زندان انجام نمی شود، بلكه هر كسی كه در نهادهای امنیتی اسراییل مشغول فعالیت است به شیوه خاصی در این شكنجه ها دست دارد و دستگاه قضایی رژیم اشغالگر قدس هم از این ماجرا آگاه است، ولی هیچ عكس العملی از خود نشان نمی دهد.

نشریه 'العرب الیوم عمانی' با اشاره به انواع جنایاتی كه صهیونیست ها در حق اطفال فلسطینی، مردم جهان عرب و كل بشریت مرتكب می شوند نوشت، اشغالگران در سرزمین های اشغالی جنگی آشكار علیه همه مردم این كشور به ویژه كودكان به راه انداخته اند.

این نشریه افزود، این رژیم همیشه جنایتكاران را تشویق می كند تا زندگی را برای كودكان فلسطینی به جهنم تبدیل كنند. یك از خطرناك ترین كارهایی كه این رژیم در سرزمین های اشغالی انجام می دهد این است كه تمام رویاها و آرمان های كودكان را در مورد آزادی و استقلال در زندگی از بین برده است.

این نشریه به نقل از یك شكارچی كه با روزنامه عبری زبان هاآرتص صحبت كرده است نوشت، این شكارچی گفته است كه ما به صورت گزینشی تیراندازی می كردیم. هرگاه به ما می گفتند تیراندازی كن ما سر كودكان فلسطینی را نشانه می گرفتیم تا كشته شوند.

علاوه بر این اعترافات، اسناد و مداركی در دست است كه روزنامه عبری زبان 'یدیعوت احرونوت با اشاره به آنها گزارش داد، 'ایهود باراك' وزیر دفاع رژیم صهیونیستی دستور داده است تا با كودكان مبارز فلسطینی به سختی برخورد شود.

خبرگزاری فلسطینی 'معا' گزارش داد، 'عیسی قراقع' وزیر امور اسراء و آزادگان گفت: تحریك رسانه ای اسراییل مبنی بر اینكه خانواده اسرای در بند صهیونیست ها كمك هایی را دریافت می كنند سیاستی است تا مانع كمك های خارجی به این افراد شود.

گزارش های این خبرگزاری حاكی از این است كه اشغالگران كودكان اسیر را در زندان 'هشارون' به طور انفرادی زندانی می كنند و مانع از این می شوند كه رسانه ها از اوضاع مصیبت بار این اسراء با خبر شوند و در مورد رنج هایی كه این زندانیان با آن دست و پنجه نرم می كنند سخنی به میان آورند.

'ریاض اشقر' مدیر مركز مطالعات اسرای فلسطین گفته است، 20 درصد زندانیان فلسطینی در زندان هشارون در بسیار وضعیت تاسف باری به سر می برند. این زندانیان از سوی زندانبانان یهودی مورد سخت ترین شكنجه ها و ضرب و شتم قرار می گیرند.

'ریاض اشقر' گفت: اوضاع كودكان فلسطینی در سلول هشارون بسیار ناگوار است و به ساده ترین نیازهای این افراد هم رسیدگی نمی شود. این زندانیان از ساده ترین حقوق كه توسط سازمان ملل در مورد آنها به رسمیت شناخته است، محروم هستند. این افراد از سوء تغذیه رنج می برند و در برخی از اتاق ها انواع حشرات این زندانیان را آزار می دهند. در این زندان كه برخی از افراد در سلول های انفرادی به سر می برند زندانبانان با احساسات زندانیان چنان بازی می كنند كه رفتارشان به رفتار سگ های وحشی تشبیه می شود.

پیش از این نیز 'عبدالله قاق' نویسنده اردنی با درج مقاله ای در پایگاه اطلاع رسانی امین نوشت، گزارش ها حاكی از این است كه پزشكان یهودی از اسرای فلسطینی به عنوان نمونه آزمایشگاهی استفاده می كنند و نمونه داروهایی كه توسط پزشكان یهودی ساخته می شود بر روی این اسرای در بند آزمایش می شود. انجام چنین آزمایش هایی باعث ایجاد ترس و وحشت در میان خانواده های این زندانیان شده است.

یك مجله فلسطینی به نام 'الطاهره' نوشت، آزمایش های پزشكی كه بر روی زنان فلسیطینی آزاد شده از بند یهودیان انجام شده نشان می دهد كه شكنجه هایی كه این زنان در زندان با آن دست و پنجه نرم كرده اند دارای آثار روانی و جسمانی بلندمدتی بر روی این افراد بوده است. تحقیقات نشان می دهد كه 42 درصد از این زندانیان دچار آسیب های روانی شده اند.

اطلاعاتی وجود دارد كه نشان می دهد اشغالگران تلاش می كنند تا زنان فلسطینی را فلج كنند تا درس عبرتی برای دیگر زنان باشد تا به دفاع از میهن خود بر نیایند، اما با همه این ددمنشی ها، زنان فلسطینی در بند از خود مقاومت نشان داده و پایبندی خود را به فلسطین و آزادسازی قدس اثبات كرده اند./ایرنا

گروه بین الملل/ حوزه اروپا

انتهای خبر / پایگاه خبری ایران آنلاین (ایران انا) / کد خبر 1744 - 91



 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


صهیونیسم   
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 رانش خودرو بر جاده گرانی یا ارزانی؟!  [ شنبه، 17 فروردين ماه، 1392 ] 1108 مشاهده
 7 هزار پروژه در نتیجه سفرها استانی اجرایی شد  [ پنجشنبه، 21 ارديبهشت ماه، 1391 ] 6786 مشاهده
 طرح بستن تنگه هرمز حق نمایندگان مجلس است  [ شنبه، 17 تير ماه، 1391 ] 4761 مشاهده
 رويكرد جامعه به سمت اصولگرايان عملگرا است  [ شنبه، 18 شهريور ماه، 1391 ] 4420 مشاهده
 چرا تركیه نگران حلب است؟  [ سه شنبه، 18 مهر ماه، 1391 ] 3591 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب