امروز:  سه شنبه، 29 خرداد ماه، 1403
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 2084      ارسال شده در مورخه : يكشنبه، 20 اسفند ماه، 1391 - 03:30   ._PRINT.  



رئیس شورای اسلامی نسیم شهر:

خبرنگاران بازوی پرتوان مسئولان هستند

ایران انا: رئیس شورای اسلامی نسیم شهر با اشاره به اینکه خبرنگاران بازوی پرتوان مسئولان هستند، گفت: طی سال جاری اصحاب رسانه تعامل مطلوبی را با مدیریت شهری داشتند.




به گزارش خبرنگار ایران انا، حسینعلی بابایی در نشست مشترک خبری با شهردار نسیم شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز نقش رسانه و خبر بر هیچ کس پوشیده نیست که در صورت پرداختن به وظایف خویش می توانند در حوزه های مختلف تحول آفرین باشند.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس منطقه و کشور، خبرنگاران باید شرایط موجود را در نظر بگیرند و از پرداختن و دامن زدن به مسائل حاشیه ای پرهیز کنند، در واقع رسانه ها باید بر اساس رسالت خطیری که بر دوش کشیده اند، تلاش کنند تا با قلم خود برای شهر و شهروندان دستاوردهای مهمی را به دست بیاورند.

این مسئول، اتحاد و همدلی بین شهرهای گلستان و نسیم شهر را یک امر مهم و ضروری دانست و عنوان کرد: نباید با تفکرات غلط خود بخواهیم بر اتحاد و همدلی که امروز بین این دو شهر مهاجرنشین و پرجمعیت ایجاد شده، خدشه ای وارد کنیم.

تعامل اصحاب رسانه با مدیریت شهری مطلوب است

رئیس شورای اسلامی نسیم شهر در ادامه این نشست ضمن قدردانی از تلاشهای خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه اصحاب رسانه شهرستان بهارستان طی سال با شورای شهر و شهرداری تعامل و همکاری خوبی داشتند که این تعامل موجب رشد و توسعه شهری شده است.

بابایی، ضمن قدردانی از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه شهری نیز اظهار داشت: هم اکنون نسیم شهر در مسیر عمران و آبادانی قرار گرفته و به جرات می توان گفت که با چنین رویکردی این منطقه در آینده نه چندان دور به یکی از شهرهای مهم و زیبای استان تهران تبدیل خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی نسیم شهر ادامه داد: امروز شورای اسلامی نسیم شهر با خرد جمعی از اهم فعالیتهای شهرداری حمایت می کند که این امر باعث شده که این منطقه طی یکسال اخیر روند رو به رشدی در همه عرصه ها داشته باشد.

کسب درآمد در نسیم شهر روند خوبی داشت

وی، تحقق بودجه پیش بینی شده از سوی شورا و نیز صرف بیش از 60 درصد آن به فعالیتهای عمرانی را بخشی از توفیقات شهرداری دانست و یادآور شد: برغم مشکلات اقتصادی که امروز آثار آن را همه مشاهده می کنیم، در نسیم شهر شاهد یک روند خوبی در حوزه کسب درآمد به ویژه تحقق بودجه سال بودیم که این امرن شان از مدیریت توانمند شهردار نسیم شهر بوده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به نبود درآمد پایدار اکثر شهرهای استان تهران نیز گفت: نسیم شهر از نداشتن درآمد پایدار محروم است ولی با برنامه هایی که در دست اقدام است، در آینده نه چندان دور شاهد چشم انداز خوبی در این شهر خواهیم بود.

استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی در نسیم شهر

بابایی، دعوت از سرمایه گذاران را بخشی از اهداف شهرداری و شورای اسلامی دانست و افزود: شورای اسلامی نسیم شهر به منظور ایجاد درآمدهای پایدار از سرمایه گذاری که بخواهد در زمینه مسائل شهری سرمایه گذاری کنند استقبال می کند و حتی برای این دسته از افراد نیز تمهیدات ویژه ای در نظرگرفته است.

رئیس شورای اسلامی نسیم شهر اظهار داشت: قطعا شورای اسلامی و شهرداری از سرمایه گذاری که بخواهد در چارچوب قانون قدم بردارد، حمایتهای ویژه ای انجام می دهد.

این مسئول در پایان مشارکت شهروندی را در نهاد شهری یک اصل دانست و گفت: واژه و مفهوم ایجاد شهرداری با شهروند رقم خورده سپس شهروندان نسیم شهر آستینهای همت خود را بالا زده در راستای توسعه و آبادانی شهر خود مجموعه شهرداری را یاری کنند و مشارکت خود را نسبت به گذشته افزایش دهند.

90 درصد بودجه ها صرف امور عمرانی شد/ 70 درصد املاک موجود در نسیم شهر فرسوده است

شهردار نسیم شهر با اشاره به اینکه در سال جاری 90 درصد بودجه ها صرف امور عمرانی شد، از فرسوده بودن 70 درصد املاک موجود در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران انا، محمداسماعیل جانعلی زاده در آخرین نشست خبری خود با خبرنگاران در محل سالن کنفرانس شهرداری نسیم شهر اظهار داشت: طی سال جاری این نهاد مردمی با حمایتهای بی دریغ مسئولان شهرستان به ویژه اعضای شورا و مشارکت قابل توجه شهروندان، توانست توفیقات خوبی را در همه عرصه ها به دست آورد.

وی افزود: نسیم شهر در راستای تحقق بودجه تعریف شده از سوی شورای اسلامی پیشرو بود و به جرات می توان گفت بر خلاف دیگر شهرداریها، بیش از 90 درصد بودجه ها صرف امور عمرانی و خدماتی شهر شد.

این مسئول با اشاره به روند رو به رشد پروژه های عمرانی در سطح شهر عنوان کرد: برغم همه مشکلات مالی که امروز دامنگیر بسیاری از نهادهای خدمات رسان به ویژه شهرداری ها شده، خوشبختانه در نسیم شهر بیش از 30 پروژه شاخص در ایام هفته دولت و دهه فجر به مرحله بهره برداری رسید.

شهردار نسیم شهر در ادامه از فرسوده بودن 70 درصد املاک موجود در نسیم شهر خبر داد و گفت:با توجه به اینکه این شهر هم اکنون دارای 70 درصد بافتهای فرسوده است، شهرداری برای بهسازی آن طرحهای تشویقی را به اجرا گذاشته که این امر نیازمند مشارکت شهروندان است.

جانعلی زاده با اعلام اینکه این نهاد برای استقرار ادارات خدمات رسان شهرستان بهارستان در این شهر هزینه نیم میلیاردی صرف شده، یادآور شد: تهیه محل استقرار ادارات خدمات رسان با توجه به بودجه خود ادارات در نزد سازمانهای خویش بر عهده شهرداری نیست ولی این نهاد مردمی با هماهنگی مسئولان ذیربط به ویژه مصوبه شورای شهر اقدام به استقرار ادارات در این شهر با هدف تسریع در ارائه خدمت رسانی بهینه به شهروندان بوده است.

این مدیر امور شهری در ادامه این نشست از اقدام شهرداری در سال نو خبر داد و اعلام کرد: شهرداری نسیم شهر با تشکیل ستادی با عنوان استقبال از بهار تلاشهای خود را به صورت ویژه در سطح شهر آغاز کرده تا در ایام تعطیلات سال نو شهروندان منطقه و مسافران نوروزی از خدمات این نهاد محروم نشوند.

استقرار چادرهای راهنمای مسافران نوروزی در شهر

وی، استقرار چادرهای راهنمای مسافرین، آماده باش نیروهای خدماتی و آتش نشانی جلوگیری از هرگونه حفاری توسط ادارات، زیباسازی مبلمان شهر، رنگ آمیزی جداول و لکه گیری برخی معابر و کوچه های سطح شهر را بخشی از اقدامات ستاد استقبال از بهار در نسیم شهر یاد کرد و افزود: قطعا شهرداری نسیم شهر با تمام توان در آستانه سال نو و تعطیلات نوروزی لحظه ای از خدمات رسانی خود به شهر و شهروندان غافل نخواهد بود و در حوزه اداری نیز برای پاسخگویی به مطالبالت شهروندی، پرسنل پاسخگو مستقر است.

بابایی رئیس شورای اسلامی نسیم شهر

حضور مردم درعرصه انتخابات آتی مشت محکمی بر دهان دشمنان است

رئیس شورای اسلامی نسیم شهر گفت: با توجه به تبلیغات گسترده استکبار جهانی برعلیه کشورمان به منظوردلسرد نمودن از عرصه انتخابات، مردم با حضورآگاهانه خود دراین عرصه ضمن خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان اهداف شوم آنان را ناکام خواهند گذاشت.

حسینعلی بابایی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ایران انا در بهارستان، اظهار داشـت : دشمنان با خیال پردازی پوشالی خود در صدد بودند که مردم را از حضور در راهپیمایی 22 منصرف کنند ولی حماسه بی نظیر مردم درس فراموش نشدنی به آنان داد که منجر به عقب نشینی از موضع خود شدند .

وی تصریح کرد : همین خروش حماسی ملت قهرمان کشورمان در 22بهمن قطعا تداعی گر حضور در عرصه انتخابات آتی ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهرو روستا خواهد بود.

بابایی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در بهار 92 خاطر نشان ساخت: مردم نقش اساسی و تعیین کننده‌ای در این عرصه دارند که می توان با حضور آگاهانه خود تمامی توطئه‌های دشمنان را با توجه به تبلیغات گسترده استکبار جهانی در رابطه با شرایط اقتصادی و نحریم ها خنثی نمایند.

وی همچنین یاد آور شد : دنیای استکبار و ایادی آنها امروز کلیه اهداف خود را برای فشار بر ملت ایران معطوف ساخته ، اما غافل از اینکه تمامی تلاش و برنامه‌ریزی‌های آنها در 34 سال گذشته با ایستادگی همین ملت انقلابی بود که با شکست منجر شد.

رئیس شورای اسلامی نسیم شهر با اعلام اینکه دشمنان همواره در تلاش برای بر هم زدن نظم و آرامش جامعه هستند گفت :امروز دشمن تمام افکار خود را بر این امر نهادینه کرده تا بتواند از اختلافات جزئی سناریو بزرگی در جهت تخریب ارزشهای اصیل این نظام به راه بیندازد.

این مسوول همچنین اظهار داشت: برنامه دیگر دشمن کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و می‌خواهند با برجسته کردن برخی گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی شرکت مردم را در انتخابات کم‌رنگ کند و قطعاً این موضوع با تدبیر، درایت و بصیرت مردم باز هم ناکام خواهد ماند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از ملت صبور و بصیر ایران بویژه مردم شهرستان بهارستان و بخش بوستان تصریح کرد:‌ مردم درطی این مدت با بصیرت و هوشیاری کامل در مقابل همه توطئه‌های دشمنان مقاومت کرده و همواره حامی ولایت فقیه و مسئولان هستند.

وی با تأکید برایجاد وحدت و همدلی میان مردم ومسئولان شهرستان نیزابراز داشت: امروز که خداوند به حرمت خون شهدای عزیز و امام راحل خدمتگذاری چنین ملتی را برای ما نصیب کرده باید ضمن ارج نهادن به آن در جهت حفظ منافع مردم و خدمت صادقانه به آنان استفاده کنیم .

بابایی خاطرنشان کرد: بایستی تلاش و همت ما در این راستا باشد تا اجازه ندهیم تا برخی از افراد درصحنه مبارزا ت به منظور کسب آرای بیشتر اقدام به سوء‌استفاده از بیت‌المال و بداخلاقی سیاسی را در فرایند کاری خود قرار دهد .

بابایی بر حضور افرادی سالم، صالح، مدیر و مدبر در این عرصه تاکید کرد و گفت: برخی از کاندیداهای احتمالی باید بدانند که حفظ دستاوردهای اصیل این نظام از هر مسئله ای برای ما باید مهم باشد و نباید برای کسب آرای بیشتر دست به اقدامی بزنیم تا بهانه دست دشمن بیفتد.

وی اذعان داشت:‌ علم، تقوا، التزام به مبانی دین مبین اسلام، قانون اساسی و ولایت فقیه از جمله معیارهای ارزشی برای انتخاب افراد اصلح است که بر همین اساس باید با شایسته‌سالاری تلاش کرد تا چنین افرادی انتخاب شوند .

این مسوول با اشاره به بصیرت، امام‌شناسی، رهبرشناسی، موقعیت‌سنجی و حضور به موقع مردم نسیم شهردر عرصه های مختتلف انقلاب بویژه دفاع از حریم ولایت نیز گفت : از آنجائیکه مردم نسیم شهر از شعور سیاسی و اجتماعی بالایی برخوردار هستند قطعا در عرصه انتخابات با ملاک های مد نظر خود رای خواهند داد تا با انتخاب اصلح خویش بتوانند زمینه رشد و شکوفایی منطقه را به ارمغان بیاورند .

 وی با اشاره به پتانسیل های بالقوه نسیم شهر و بسترهای موجود این منطقه نیز افزود : خوشبختانه امروز نسیم شهر در سایه اتحاد و همدلی که بین مردم و مسوولین ایجاد شده یک بستر بسیار مهمی ایجاد شده که این اتفاق نظر توانسته روند کاری را در همه حوزه ها میسر سازد .

بابایی اظهار داشت: انصافا دولت خدمتگذارنیز با تمام تلاش و توان خود برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در تلاش است و نتیجه این اقدامات نیز امروز در سطح شهر به خوبی نمایان می باشد.

رئیس شورای اسلامی نسیم شهر در ادامه به تشکیل ستاد استقبال از بهار خبر داد و گفت : با درایت مجموعه شهرداری ستاد استقبال از بهار در این شهر برای ارائه خدمات رسانی دو چندان در ایام تعطیلی سال نو به شهروندان و مسافران نوروزی مهیا شده و مسوولین این شهر با تدابیر ویژه به استقبال سال نو خواهند رفت .

وی در پایان فرا رسیدن سال 1392را به تمامی مسوولین بویژه مردم قدرشناس نسیم شهر تبریک گفت و برای آنان سال جدید را سالی پراز توفیق و بهروزی را خواستار شد.

گزارش از ناصر صفدریان



 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


بهارستان   
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 شوش، رضایت و نارضایتی - 29 - تحقیقات  [ دوشنبه، 11 ارديبهشت ماه، 1396 ] 698 مشاهده
 شوش و تغییرات مدیریتی  [ سه شنبه، 3 اسفند ماه، 1395 ] 7571 مشاهده
 حملات هوایی سنگین روس ها به مراکز داعش  [ جمعه، 10 مهر ماه، 1394 ] 787 مشاهده
 توصیه نماینده شوش به دولت آینده  [ جمعه، 15 ارديبهشت ماه، 1396 ] 7130 مشاهده
 ویژه نامه گزارش عملکرد شهرداری شوط  [ چهارشنبه، 11 مرداد ماه، 1391 ] 10890 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب