امروز:  چهارشنبه، 6 تير ماه، 1403
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 2196      ارسال شده در مورخه : چهارشنبه، 28 فروردين ماه، 1392 - 03:30   ._PRINT.  



24 خرداد روز بهم خوردن معادلات دشمن؛

آخرین آرایش انتخابات در بهارستان و رباط کریم

ایران انا: شمارش معکوس برای برگزاری دو انتخابات همزمان در جای جای ایران اسلامی رنگ وبوی تازه ای به خود گرفته و کاندیداهای احتمالی با عناوین مختلف در تلاشند تا خود را به افکار عمومی معرفی نمایند تا بتوانند در این عرصه حساس و نفس گیر آرای عمومی را به خود اختصاص دهند.




به گزارش ایران انا از رباطکریم، 24خردادماه امسال شاهد  برگزاری همزمان دو  انتخابات یکی ریاست جمهوری و دیگری چهارمین دوره شوراهای اسلامی  شهر و روستا  هستیم  که در این روز حماسی بار دیگر  ملت  قهرمان ایران اسلامی با حضور حداکثری خود  تمامی معادلات دشمن را برهم خواهند زد .

در شهرستان بهارستان و شاید خیلی از شهرستانها بیشتر مسئله انتخابات شوراها از ریاست جمهوری پر رونق تر شده و همین امر می تواند زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم نماید .

شهرستان 700هزار نفری بهارستان با داشتن سه شهر پر جمعیت  این روزها کاملا حال و هوای انتخاباتی بویژه در بحث شورا ها را به خود گرفته  و از طرفی کاندیداهای احتمالی  از مدتها پیش دست به کار شده و با  دیدارهای  پنهانی خویش  با معتمدین محل و افراد مطرح که دارای پایگاه مردمی هستند  در تلاشند  تا آرای آنان را به خود جلب نمایند .

در شهر گلستان با قانون فعلی  شورا، پیش بینی می شود حدود100نفر ودر نسیم شهر نیز احتمالا  فراتر از این، و بر اساس اطلاعات به دست آمده تاکنون حدود 46 نفر در شهر70هزار نفری صالح آباد در صددحضور در عرصه انتخابات شوراها هستند و همین روزها ثبت نام خواهند کرد.

منتظر خروج افراد از فیلترهای قانونی باشیم

یکی از موضوعات اصلی  که امروزه در بین مردم گمانه زنی می شود بحث خروج افراد از فیلترهای قانونی است  که از این تعداد افراد احتمالی چند درصد بتوانند صلاحیت خود را بگیرند و چند نفر از این عرصه باز خواهند ماند.

نسیم شهر در دوره دوم پس از دو سال فعالیت از سوی مراجع زیربط منحل شد و اعضای شورای اسلامی همگی برای تفهیم اتهام به پای میز محاکمه کشیده شدند و پس از سیر مراحل قانونی تعدادی از این افراد تبرئه شدند و هم اکنون نیز وارد عرصه انتخابات دوره چهارم شده تا یکبار دیگر میزان محبوبیت خود را با حضور در این عرصه حساس رصد نمایند.

در این میان چهره های مطرح نیز به منظور پرشور نمودن این عرصه وارد میدان شده و در تلاش اند تا با حضور در این دوره به هر شکلی به  شورای شهر راه یابند.

 

بر اساس گزارش رسیده افراد نامداری در مسند شورای شهر وقت  چون  حسین خانمحمدی نیز دیده می شود  که دارا بودن سوابق  متعدد خدمتی  ازجمله یکی از سرداران هشت سال دفاع مقدس  می باشد که اینار نیز آستین ها ی خود را در عرصه سازندگی بالا زده  و قصد حضور در انتخابات را دارد .

خانمحمدی در جریان انتخابات دور دوم از سوی مردم به عنوان عضو شورای شهر برگزیده شد و سپس در جریان انتخابات هیئت رئیسه داخلی به عنوان رئیس شورای شهر برگزیده شد و در طول دوران خدمت خود نیز اقدامات قابل توجهی را  داشته است.

ایشان با یک رویکرد متفاوتی به میان مردم آمده است و معتقد است که موفقیت یک خادم در عرصه سازندگی منوط به بودن در کنار محرومین و مستضعفین  جامعه است تا بتواند درد آنان را از نزدیک لمس نمایند .

از دیگر کاندید های احتمالی که می توان به آن اشاره کرد حضور مجدد آقای حسینعلی بابایی رئیس شورای اسلامی نسیم شهراست که وی نیز سالها مدیدی  در کوههای سر به فلک کشیده کردستان، هویزه و مهران با دشمن بعثی در کنار سایر همرزمان خویش  عاشقانه برای وطن خویش جنگید .

بابایی پس از جریان هشت سال دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ ارزشمند بسیج و جذب جوانان لحظه ای آرام و قرار نداشت و توانست صدها نفر از جوانان منطقه را به عضویت این نهاد مقدس در بیاورد.

بابایی در عرصه سازندگی نیز معتقد بوده که خدمت بی منت می تواند افتخاری بزرگ برای خادم مردم باشد از این رو توانست در جریان دوره سوم شورای اسلامی نسیم شهر با آرای قاطع مردم به سنگر شورای شهر راه یابد ودر طی 6سال فعالیت شورا نیز بر اساس اسناد موجود در حوزه شهری با تعامل دیگر اعضا تحولات عظیمی رادر حوزه شهری و خدماتی بوجود آورد.

حال در دوره چهارم نیز با تاکید برخی بزرگان منطقه در تلاش است تا بتواند با اعتماد دوباره مردم  منطقه گام نهایی را با کوله باری از تجارب ارزنده را برداردو دین خود را نسبت به اعتماد دوباره مردم قدرشناس منطقه ادا نماید.

در شهر .25 هزار نفری نسیم شهر چهره های شاخصی با دیدگاه های متفاوت خود را برای یک رقابت سخت آماده می نمایند تا بتوانند با معرفی خود به افکار عمومی اعتماد عمومی را برای راه یابی به شورای شهر فراهم سازند.

شور انتخاباتی در شهر گلستان رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته است

شورای اسلامی شهر گلستان که در دوره سوم فعالیت خود را آغاز نمود از همان ابتدا بدلیل برخی اختلاف سلیقه و همچنین برخی اتهامات وارده  به اکثریت اعضای شورای شهر از شانس و اقبال خوبی برخوردار نبود و پس از مدتی درب شورای شهر برای همیشه بسته شد و رسماَ انحلال آن از سوی استان ابلاغ شد.

پس از انحلال شورا، شهر گلستان مورد آماج حملات و بی تدبیری ها واقع شد که پس از گذشت چند ماهی مردم آثار این خلع را احساس کردند پسرفت هایی در حوزه شهری بویژه در ارائه خدمات شهری را کاملاَ لمس نمودند و از آنجائیکه استانداری تهران در نبود شورای شهر قائم مقامی این نهاد را عهده دار شده بود، عملا نتوانست به مطالبات قانونی شهروندان به موقع پاسخ دهد و شهر عملا  با یک چالش جدی مواجه شد.

بسیاری از شهروندان بارها با اعتراض به این روند معتقد بودند که اگر اعضای شورای شهر تخلفی داشته اند  پس چرا درب شورای شهر را طی پنج سال به روی مردم بستند?

شهروندان گلستان معتقدند در طی پنج سال که شورای شهر منحل  شده ، شهر به دوران 20 سال پیش برگشت و این خلع در ابتدا زمینه برخی اقدامات غیر قانونی را با مدیریت افراد غیر کاردان فراهم ساخت و شهر عملا مورد تاخت و تاز برخی افرا د قرار گرفت.

قطعا در دوره چهارم مردم آگاه و انقلابی منطقه در انتخاب خود دقت لازم را خواهند کرد که با انتخاب افراد کاردان و معتمد از آنان می خواهند که اعتبار از دست رفته شهر رامجددا به گلستان بر گردانند و گلستان را به گُل استان تهران تبدیل نمایند ،

خوشبختانه در این دوره چهره های شاخصی پا به عرصه گذاشتند که قطع یقین با انتخاب این افراد شاهد دگرگونی چهره شهر خواهیم بود ولی باید تا زمان اعلام رسمی صلاحیت افراد منتظر باشیم و آنوقت شانس ورود افراد به سنگر شورای شهر به سرعت قابل پیش بینی است.

در این خصوص چهره های شاخصی به عنوان کاندید های احتمالی پا به عرصه گذاشته که از شانس بیشتری نسبت به سایر رقبای خویش برخوردار هستند.

علی نعمتی یکی از این  کاندیدهای احتمالی شورای اسلامی شهر گلستان است که سکاندار دوره اول و دوم شورای اسلامی به عنوان رئیس شورای شهر بود وپس از اتمام دو دوره؛ به دلیل داشتن تجارب ارزنده در امور شهری از سوی شهردار همدان به عنوان قائم مقام شهردار آن شهر مشغول خدمت بود .

علی شاهدی نیز یکی از جوانترین افرادی است که توانست در دوره های اول و دوم با آرای قاطع شهروندان به شورای شهر راه پیدا کند و در طی مدت فعالیت خویش توانست طرح های مدرن و کارشناسی به نهاد شهری ارائه دهد.

شاهدی همیشه جوانان را به عنوان گنجینه های ارزشمند جامعه تلقی می کرد که از این رو در بین جوانان از محبوبیت ویژه ای برخوردار بود.

نعمت آقامحمدی،علی حسنی و یدا.. بغدادی  نیز از چهره های شاخص هستند که با رویکرد خدمتی«دوباره به شهر» و شهروندان احتمال کاندیداتوری را در حوزه انتخابیه شهر گلستان را دارند.

این سه چهره عضویت و رئیس شورای شهر در دوره های اول و دوم را در سوابق خدمتی خود دارند و به اعتقاد تعدادی از ریش سفیدان  و کارشناسان مسائل اجتماعی شانس راه یابی را در دوره چهارم شورای اسلامی شهر گلستان را دارند.

چهره های شاخص بر گمانه زنی های شهر دامن زده است

اما در کنار افرادی که در دوره های اول تا سوم عضویت شورای شهر را داشتند افرادی وارد محل ثبت نام چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شدند که با طرح و ایده های کارشناسی ورود پیدا کرده  و تا کنون نیز با استقبال خوبی مواجه شدند.

حسین قاسم زاده از جمله  اشخاصی است که با تحصیلات عالیه با دارا بودن سوابق متعدد در سیستم بانکی کشور و ریاست بانک کشاورزی را در کارنامه خود دارد.

ایشان که به عنوان کارشناس مسائل اقتصادی نیز صاحب نظر است از سوی نماینده مجلس نهم به عنوان مشاور اقتصادی وی نیز منصوب شده بود.

قاسم زاده  به اعتقاد بسیاری از افراد یک مدیر نترس، مدبر و باشهامت است که در طی مدت مسئولیت خویش در جایگاه ریاست بانک کشاورزی خدمات ارزشمند و خداپسندانه ای را به شهروندان محروم منطقه ارائه داده است.

کاندیده های و چهره شاخص که در دوره های گذشته نیز در عرصه انتخابات حضور فعالی داشت آقای موسی قلی زاده است که هم اکنون مسئولیت دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف شهرستان بهارستان شهر گلستان را بر عهده دارد و در ضمن مسئولین خویش در دفتر شاهد رضایت مندی شهروندان از تکریم ارباب رجوع و تسریع در صدور نامه برای درخواست آنان بودیم.

قلی زاده سالهاست که در پای تخته سیاه مدارس با دانش آموزان همین منطقه انس گرفته و بخوبی از محرومیت ها و مشکلات منطقه خبر دار است.

البته چهره های فرهنگی و اجتمناعی متعددی در شهرستاهی شهرستان رباط کریم و بهارستان به چشم می خورد و حضور این افراد به معنی احساس تکلیف درمقابل  مردم و شهر را می نمایند که می خواهند به این عرصه نیز ورود پیدا کنند .

گزارش از ذبیح ا.. اصغری

انتهای خبر / پایگاه خبری ایران آنلاین (ایران انا) / کد خبر 3275 - 91



 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


  
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 لیبی و معضل شبه نظامیان  [ يكشنبه، 2 مهر ماه، 1391 ] 2969 مشاهده
 فوری/پیام علی رحیمی فر به مردم شهرستان شوش  [ دوشنبه، 8 اسفند ماه، 1390 ] 813584 مشاهده
 آشنایی با بهترين مقاصد گردشگري پزشکی دنیا  [ شنبه، 1 مهر ماه، 1391 ] 3942 مشاهده
 دو هزار و 63 مرگ ناشی از سوختگی در سال 90  [ شنبه، 16 ارديبهشت ماه، 1391 ] 4521 مشاهده
 چرا شهيد بروجردي «مسيح» کردستان شد؟  [ چهارشنبه، 12 مهر ماه، 1391 ] 3516 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب