کد خبر:
249
ارسال شده در مورخه :
شنبه، 21 اسفند ماه، 1389 -
03:30
ایران اُنا: نمایشگاههای بهاره که ابتکاری از سوی دولت با همکاری اصناف است و تاثیر فراوانی در راستای تعدیل قیمت در آستانه سال جدید به نفع مردم و مصرفکنندگان دارد، میتواند به مراتب بهتر از آنچه مشاهده میشود مدیریت شود و حداقلهایی از جمله امکانات ابتدایی رفاهی میتواند خرید شب عید را به کام آنان شیرین کند.
|
ایران اُنا/ بیژن صادق زاده: نمایشگاههای بهاره امسال نیزدر حالی روزهای پایانی خود را سپری میکند که در سالهای اخیر علیرغم استقبال بسیار بالای مردم شوش تولیدکنندگان وامکانات رفاهی آن روندی نزولی به خود میگیرد.
علیرغم مزیتهای بسیار بالایی که این نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا برای مردم و فروشندگان دارند شرایط نامناسب عرضه کالا در نمایشگاههای فروش بهاره موضوعی است که پیش از این نیز از سوی برخی مردم مطرح و اعلام شده بود که امکانات فروشگاههای بهاره در خور شأن شهروندان شوشی نیست.
نمایشگاههای بهاره که ابتکاری از سوی دولت با همکاری اصناف است و تاثیر فراوانی در راستای تعدیل قیمت در آستانه سال جدید به نفع مردم و مصرفکنندگان دارد، میتواند به مراتب بهتر از آنچه مشاهده میشود مدیریت شود و حداقلهایی از جمله امکانات ابتدایی رفاهی میتواند خرید شب عید را به کام آنان شیرین کند.
نمایشگاه بهاره شوش در حالی با کمترین حضور تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی برگزار شد که 35 کیلومتر آن طرف تر یعنی در شهر دزفول یک نمایشگاه راه اندازی شد که از هر حیث قابل قیاس با آنچه در شوش با نام نمایشگاه پذیرای مردم محروم شوش شد نمی باشد .
در این خصوص آنچه قابل ذکر است نبود مدیریت و برنامه ریزی قوی جهت جذب فروشندگان از سوی متولیان امر در شوش کاملا" مشهود است .
امانت داري و اخلاق مداري
استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع مجاز است.
|