امروز:  جمعه، 8 تير ماه، 1403
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 2977      ارسال شده در مورخه : دوشنبه، 11 شهريور ماه، 1392 - 03:30   ._PRINT.  



ایران اُنا: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما کمک‌بگیر اشخاص نیستیم و باید عزم ملی برای تیم ملی وجود داشته باشد.



کفاشیان:اولویت فدراسیون تیم ملی است

علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ، در خصوص مسائل مختلف تیم ملی و همچنین هماهنگی برنامه‌های سازمان لیگ با سرمربی تیم ملی صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانیم:

در روز شهادت امام صادق (ع) با شما صحبت می کنیم. بیشترین زمانی که حس توکل به ائمه اطهار را چشیده‌اید، چه زمانی بود؟در سه بازی پایانی دور مقدماتی جام جهانی مخصوصا در بازی مقابل قطر که باید در آن بازی به برتری می‌رسیدیم و پس از آن در بازی با کره جنوبی که واقعا معجزه را دیدم. خداوند به ما کمک کرد و الحمدالله توانستیم راهی جام جهانی شویم و خواسته مردم برآورده شد. البته این را باید بگویم که دعای همه مردم هم در این زمینه وجود داشت. آقای روحانی رئیس‌جمهور در یکی از سخنرانی‌های خود اعلام کرد که فوتبال با مذهب عجین شده و هر جا نامی از فوتبال مطرح می‌شود مردم نذر و نیاز می‌کنند. این موضوع احساس عاطفی مردم را با فوتبال نشان می‌دهد.

اخیرا گروهی تلاش می‌کنند تا یک مربی ایرانی را جایگزین کارلوس‌ کی‌روش کنند. آیا چنین موضوعی اتفاق خواهد افتاد؟خیر. تا پایان جام جهانی کی‌روش درکنار تیم ملی خواهد بود. او افتخار صعود تیم به جام جهانی را دارد و بهتر از وی کسی را نمی‌توانیم پیدا کنیم.

آیا این ایستادگی را دارید که از کی‌روش حمایت کنید و او برکنار نشود یا اینکه مربیانی با لابی جایگزین او را خواهند گرفت؟هیچ کس نمی‌تواند این کار را انجام دهند. کی‌روش و کادر فنی تا پایان جام جهانی هستند.

 کی‌روش اخیرا اعلام کرده که تاج فرافکنی می‌کند. این اختلافات چه زمانی حل خواهد شد؟ببینید تاج می‌خواهد هم حرف باشگاه‌ها را اجرایی کند و هم دوست دارد نظر کی‌روش اجرا شود. به هر حال این مشکلات پیش می‌آید. ما باید در هیئت رئیسه تصمیم نهایی را بگیریم و برنامه تیم ملی را اجرایی کنیم. اولویت‌مان تیم ملی است و مردم از ما انتظار دارند تا در جام جهانی حضور موفق داشته باشیم.کی‌روش انتظار دارد ملی‌پوشان را زمان بیشتری در اختیار داشته باشد.

آیا اولویت شما تیم ملی است؟بله اما به هر حال برنامه‌ها را باید به گونه‌ای طراحی کنیم که باشگاه‌ها زیاد ضربه نخورند. در هیئت رئیسه مشورت خواهیم کرد و تصمیم لازم را در این زمینه می‌گیریم.

 تیم ملی با مشکلات مالی روبروست از طرفی اسپانسر نداریم و همچنین اردوها هم لغو می‌شود. این مسائل چه زمانی به پایان خواهد رسید؟ظرف هفته‌های آینده حل می‌شود. وزارت ورزش در این زمینه قول‌های خوبی داده است.

بحث اسپانسر تیم ملی به کجا کشیده شد؟ مثل اینکه توقع شما بالاست و انتظار دارید اسپانسر 50 - 100 میلیاردی در تیم ملی حاضر شود.اسپانسرهای مختلفی با ما مذاکره کرده‌اند اما مبالغ پیشنهادی راضی‌کننده نبوده و سعی می‌کنیم که با اسپانسر خوبی قرارداد ببندیم.

آیا این اسپانسر خارجی هم خواهد بود؟خیر.

مشکلات مالی چه زمانی برطرف می‌شود؟در مورد تامین هزینه‌ها قطعا وزارت ورزش قول‌هایی داده است که در آینده این مسائل را به گونه‌ای برطرف کند.

جلساتی را با وزارت ورزش برگزار کرده‌اید. این جلسات چه سودی برای تیم ملی داشته است؟تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و وظیفه هر کسی است که به تیم ملی کمک کند و بهترین شکل را برای تیم ملی به وجود آورند. اینکه اشخاص خاصی بخواهند کمک کنند نمی‌تواند مشکلی را حل کند. ما کمک بگیر اشخاص خاص نیستیم. تیم ملی مربوط به همه مردم است و با عزم ملی باید پیش برود. ما هم وزارت ورزش را درک می‌کنیم آنها مشکلات زیادی دارند اما قول‌هایی داده‌اند و اعلام آمادگی کرده‌اند که این مسائل حل شود و ما هم نگرانی نداریم.

جلساتی را با حضور کی‌روش و تاج برگزار کرده‌اید. این جلسات چه نتایجی داشت؟من در جلسات گفتم که تاج قطعا از باشگاه‌ها دفاع می‌کند و کی‌روش می‌خواهد ملی‌پوشان را بیشتر در اختیار داشته باشد. به همین دلیل در اینجا یکسری اختلافات به وجود می‌آید. من گفتم که حتی‌الامکان این اختلافات برطرف شود و هر چه باقی ماند ما این مسائل را برطرف کنیم. تاج در یک جلسه نرفته بود و همین امر باعث عصبانیت کی‌روش شد و آن بیانیه را صادر کرد. قرار بود بحث تیم ملی مدیریت شود اما کی‌روش زودتر آن بیانیه را داد. به هر حال ما هم تلاش می‌کنیم زودتر این موضوع را جمع کنیم و مشکل خاصی نداریم. نظرم این است که بیانیه ندهند و با صبر و حوصله مسائل را حل کنیم اما عجله کردند. باید با تعامل این مسائل را برطرف کنیم و همین روزها حل خواهد شد. ما قطعا نظر باشگاه‌ها را در نظر می‌گیریم آنها هم می‌خواهند برنامه‌های خود را داشته باشند و حتی حاضر نیستند یک بازی بدون ملی‌پوشان برگزار کنند.

به هر حال این موضوع چگونه حل خواهد شد؟کی‌روش نظرش این است که باشگاه‌ها بدون ملی‌پوشان برخی بازی‌های خود را برگزار کنند. در کشورهای دیگر همین گونه است. ما بعد از 8 سال به جام جهانی رفتیم. جام جهانی هر 4 سال یک بار است اما لیگ قهرمانان آسیا هر سال برگزار می‌شود. باشگاه‌ها باید با تیم ملی بیشتر همکاری کنند. به هر حال این وسط تصمیم مدیریتی است که باید گرفته شود. اگر طرف باشگاه‌ها را بگیریم کی‌روش ناراحت می‌شود واگر طرف کی‌روش را بگیریم باشگاه‌ها ناراحت می‌شوند. ما در هیئت رئیسه با مشورت بهترین تصمیم را خواهیم گرفت. از نظر ما در فدراسیون تیم ملی در اولویت قرار دارد. وقتی تیم ملی راهی جام جهانی می‌شود باید قوی ظاهر شود. کی‌روش بازی‌های لیگ را برای آماده‌سازی بازیکنان مناسب نمی‌داند و برای بدنسازی و نکات تاکتیکی نیاز به زمان بیشتری دارد.

ما در فیفا دی بازی نداشتیم. این موضوع به ضررمان تمام نمی‌شود؟در هر صورت ما این برنامه‌ها را به نحوی طراحی کردیم که در ماه‌های نزدیک به جام جهانی تیم ملی در اولویت قرار داشته باشد. ما ترجیح دادیم این فضا را با نظر کی‌روش به سازمان لیگ بدهیم تا برنامه‌ها در نزدیک جام جهانی بیشتر به سمت تیم ملی باشد.

جمعه هفتاد و هفتمین دربی پایتخت برگزار می‌شود.برای شما مهم است کدام تیم ببرد؟خیر برای من فرقی نمی‌کند.

دوست دارید بازی مساوی شود؟قطعا بازی خوب را دوست دارم. پرسپولیس در بازی‌های اخیر نمایش خوبی داشته و استقلال هم خوب بازی می‌کند. همه انتظار دارند دو تیم بازی خوبی انجام دهند تا مردم راضی باشند. هواداران به برد و باخت اهمیت نمی‌دهند و اگر دو تیم بازی خوبی انجام دهند مردم راضی هستند.

چه نتیجه‌ای را پیش‌بینی می‌کنید؟این بازی یا برنده دارد یا مساوی خواهد شد. برای ما فرقی نمی‌کند./فارس



 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


  
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 به طور قطع خواهان علی کریمی هستیم  [ يكشنبه، 5 خرداد ماه، 1392 ] 1010 مشاهده
 عبدالله ویسی پدیده ای منحصر به فرد  [ يكشنبه، 2 خرداد ماه، 1395 ] 1137 مشاهده
 قزاقستان نخستین قربانی شاگردان ولاسکو  [ شنبه، 6 مهر ماه، 1392 ] 701 مشاهده
 فهرست خرید پرسپولیس برای فصل آینده مشخص شد  [ شنبه، 30 فروردين ماه، 1393 ] 824 مشاهده
 حضور فرزند شوش در تیم نونهالان قاره آسیا  [ شنبه، 10 تير ماه، 1396 ] 1648 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب