امروز:  شنبه، 7 مهر ماه، 1403
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 3703      ارسال شده در مورخه : يكشنبه، 22 دي ماه، 1392 - 03:30   ._PRINT.  



ایران اُنا: مدیرعامل استقلال از بیان جزئیات جلسه‌اش با حضور سایر اعضای این باشگاه و نکونام خودداری می‌کند و ترجیح می‌دهد توضیح بیشتر درباره ماجرای نکونام را به آینده موکول کند؛ هرچند تا این حد ماجرا را روشن می‌کند که این بازیکن تمایلی به ماندن در جمع آبی‌پوشان نداشته است.



نکونام علی‌رغم اصرارمن و قلعه‌نویی رفت

علی فتح‌الله‌زاده پس از پایان جلسه‌اش با جواد نکونام در جمع خبرنگاران با انتقاد از مطالب منتشر شده در جراید درباره این بازیکن و قراردادش گفت: متاسفانه عده‌ای ذهنیات خودشان را به عنوان وقایع عادی می‌دیدند. مثلا نوشتند که حقوق باشگاه چه شد. اولا که مگر ما باید به شما جواب بدهیم که حق و حقوق باشگاه چه شد؟ دوم این که شما که از چیزی اطلاع ندارید چرا به این مسائل دامن می‌زنید و آن‌ها را مطرح می‌کنید؟ حالا فردا وقتی که شکایت کردیم می‌آیید و می‌گویید رضایت بده. مثلا درباره زندی گفته‌اند هیچ چیزی نگرفته‌ایم. من با صراحت درباره منتظری گفته بودم که هیچ چیز از قراردادش به ما نمی‌رسد. با این حال از این بازیکن پول هم گرفته بودیم. ما نزدیک 37 – 38 درصد از فریدون زندی پول گرفته بودیم. درباره نکونام هم متاسفانه پخش می‌کنند که فلان قدر پول بدهد آزاد می‌شود پس چرا این بازیکن آزاد نیست و برای رضایت‌نامه‌اش 6 بار پیش من آمده؟ من خواهشم این است که بعضی از مطبوعات انصاف را رعایت کنند. اگر به طور صریح بخواهم بگویم شاید فقط یک روزنامه است که باید به این مسئله توجه کند. تیم ما با همه بدبختی‌هایی که دارید می‌بینید در صدر جدول ایستاده است. مگر هوادار چه چیزی جز صدر جدول می‌خواهد؟ ما از این بالاتر که نمی‌توانیم قرار بگیریم. ما سه بازیکن طراز اول را از دست دادیم. آقایان مجیدی و منتظری رفتند و حالا نکونام هم در حال جدا شدن از ماست. تیم ما تحت فشار همه کار را کرده است. اینجا فرق یک مربی خوب و متوسط مشخص می‌شود. ما در حال زحمت کشیدن هستیم.

 

او در پاسخ به سوالی درباره جدایی جواد نکونام از تیمش گفت: من امروز به خاطر اینکه به تنهایی تصمیم نگرفته باشم از آقای پورحیدری که عضو هیات مدیره هستند، آقای قلعه‌نویی به عنوان بالاترین مسئول فنی تیم، قائم مقام باشگاه، معاون باشگاه و سایر دوستان مثل نوری فر و ساعدی خواستم تا در این جلسه حاضر باشند تا یک تصمیم جمعی بگیریم. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که علی‌رغم اصرار شدید من و آقای قلعه‌نویی که خواهان ماندن نکونام بودیم و حتی خواستیم سه هفته استراحت کند تا از لحاظ روحی روانی آماده‌تر شود، بماند اما ایشان ترجیح داد به هر دلیلی در تیم نباشد. ما دو راه بیشتر نداشتیم یا مخالفت کنیم در این صورت این بازیکن دوست ندارد برای ما بازی کند و دچار حواشی می‌شدیم. به عبارت بهتر تا پایان سال حدود 700 – 800 میلیون تومان پول بدهیم و از بازیکن هم استفاده نکنیم و همیشه هم مشکل داشته باشیم یا اینکه موافقت کنیم و یک پولی هم بگیریم. به هر حال علی‌رغم میل باطنی‌مان به این نتیجه رسیدیم که ایشان را آزاد کنیم و 20 درصد از قراردادش را بگیریم. نکونام راهی الغرافه قطر خواهد شد.

 

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که جواد نکونام اظهار نظر جویباری مبنی بر اینکه نکونام گفته است حاضر است در خانه بنشیند اما دیگر برای استقلال بازی نکند را تکذیب کرده گفت: من یک خواهشی از شما دارم. ما صحبت‌های زیادی را در این جلسه انجام داده‌ایم. چون داربی نزدیک است، از شما می‌خواهم وارد جزئیات نشوید و به این کلیتی که من عرض کردم بسنده کنید. بعد از داربی در خدمت شما خواهم بود و شرح کامل‌تری را از این ماجرا می‌دهم.

 

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا دلیل جدایی نکونام از تیمش امیر قلعه‌نویی بوده است گفت: ما باید در تیم سلایق مختلف را که از سوی سرمربی تیم عنوان می‌شود ببینیم. به هر حال این سرمربی تیم است که تصمیم می‌گیرد از چه بازیکنی استفاده کند. ممکن است در این بین حرف‌ها درست رد و بدل نشود و سوء تفاهم‌هایی ایجاد شود. من اعتقادم این بود که می‌توانستیم در این جلسه بیشتر به هم نزدیک شویم و کار را ادامه دهیم اما نکونام با توجه به کسوتی که دارد احساس می‌کرد نمی‌تواند کار را ادامه دهد. نمی‌توان گفت از یک نفر دلخور بوده و یا نمی‌توانسته با یک نفر کار کند. به عبارت بهتر او با همه ما نمی‌توانسته کار کند. ما به او حق می‌دهیم که از تیم جدا شود. ما در شرایطی هستیم که تیم‌مان زیر فشار زیاد بازی می‌کند. در بازی اخیر‌مان دیدیم که روی آقای نظری پنالتی صورت گرفت اما نه من و نه آقای قلعه‌نویی اعتراضی نکردیم. الان من آماری در دست دارم که در آن تعداد پنالتی‌هایی که برای ما گرفته نشده بسیار بیشتر از تعداد پنالتی‌هایی است که برای تیم‌مان اعلام شده است. ما حاضر هستیم آن‌هایی را که برای ما نگرفته‌اند را به ما برگردانند و آن‌هایی را که برای ما گرفته‌اند را پس بگیرند.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت تیمش پیش از داربی سخت نمی‌شود بیان کرد: نکونام بازیکن بزرگی است. ما واقعا به ایشان نیاز داشتیم و حضورش به ما قوت قلب می‌داد اما خدا را شکر در پست ایشان خیلی نگرانی نداریم چرا که تیموریان و ساموئل در این پست حاضر هستند. با این حال دوست نداشتیم نکونام از جمع ما جدا شود.

 

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود منتظری و نکونام به قطر رفتند تا بتوانند در اردوهای تیم ملی حاضر شوند، اظهار کرد: من از ذهن آدم‌ها خبر ندارم امیدوارم که این گونه نباشد. بالاخره قلعه‌نویی حق دارد که ناراحت شود. 7 ماه روی این بازیکنان زحمت کشیده و کار به آن‌ها یاد داده است. او زحمت زیادی می‌کشد و اگر خودتان را جایش بگذارید این حرف من را قبول می‌کنید. من اعتقاد راسخ دارم و این را به هواداران‌مان هم گفته‌ام که با وجود آقای قلعه‌نویی و مهره‌های ما، با وجود همه مشکلات، همچنان ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم و روز به روز هم بهتر می‌شویم.

 

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اقدام مشابه حریف سنتی‌اش پرسپولیس برای بازدید از اماکن خیریه مثل شیرخوارگاه آمنه در هفته جاری چیست، گفت: خوشحال هستم که آن‌ها هم کار خوب ما را تکرار می‌کنند. کار خوب را هر کس بکند خوب است. ما کری هم نمی‌خوانیم احساس می‌کنم کمی راحت‌تر شده‌ایم. در این داربی چه پرسپولیس ما را ببرد چه نبرد ما جایگاه بالاتری از آن‌ها را خواهیم داشت.

 

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که نکونام به خاطر بد انتقال داده شدن صحبت‌هایش توسط علی امیری از استقلالی‌ها دلخور بوده و جدا شده است اظهار کرد: فرض بگیریم که امیری اشتباه کرده و برخی صحبت‌ها را صحیح انتقال نداده باشد. امروز در جلوی یکدیگر وقتی که آقای قلعه‌نویی هم بودند، باید این مسئله روشن می‌شد. واقعیت این است که آقای نکونام تصمیم گرفته بود از جمع ما جدا شود و به او احترام می‌گذاریم. الان هم اگر ما موافقت نمی‌کردیم نکونام نمی‌توانست از جمع ما جدا شود چرا که ما با قرارداد داشت و این حرف که گفته می‌شود ما قرارداد را ضعیف بسته‌ایم صحت ندارد. ما قراردادمان را خیلی هم خوب بسته‌ بودیم. آنقدر قوی بود که اگر می‌خواستیم می‌توانستیم مانع از جدایی نکونام شویم. اما وقتی دیدیم بازیکن دلش با ما نیست و نمی‌خواهد بماند، چرا باید حاشیه ایجاد کنیم؟

 

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از دست نکونام دلخور است گفت: معلوم است که دوست نداشتم او از جمع ما جدا شود. همیشه این گونه بودم و برای بازیکنی که برای ما زحمت می‌کشیده است وقتی می‌خواسته از جمع ما جدا شود در دلم ناراحت می‌شدم. به هر حال نکونام هم برای ما زحمات زیادی کشیده بود.



 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


  
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 سرمربی سئول:قدم بلندی برای فینال برداشتیم  [ چهارشنبه، 3 مهر ماه، 1392 ] 785 مشاهده
 اخبار جدید خادم از واگذاری سرخابی‌ها  [ جمعه، 16 اسفند ماه، 1392 ] 1090 مشاهده
 مراسم اهدای جام‌جهانی 2014 +تصاویر  [ دوشنبه، 23 تير ماه، 1393 ] 1538 مشاهده
 بازی‌ با منافع تیم ملی را متوقف کنید  [ شنبه، 9 شهريور ماه، 1392 ] 636 مشاهده
 نفرات برترکاراته وتکواندومشخص شدند  [ دوشنبه، 11 شهريور ماه، 1392 ] 997 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب