امروز:  پنجشنبه، 6 ارديبهشت ماه، 1403
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 3711      ارسال شده در مورخه : دوشنبه، 23 دي ماه، 1392 - 03:30   ._PRINT.  



ایران اُنا: نامزد انتخابات ریاست جمهوری پیشین گفت: ائتلاف اصلاح‌طلبان و اصولگرایان خردگرا آرزوی من است و امیدوارم این دو جریان به جای واگرایی به سمت همگرایی و حرکت در چارچوب مشترکات و منافع نظام پیش روند.



شروع برنامه ریزی برای انتخابات مجلس آینده

به گزارش ایران اُنا، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه امروز یکی از مهمترین دغدغه مسئولان کشور حل مشکلات دانشجویان است، اظهار داشت: وزارت علوم که نهاد متولی امور دانشجویی است در دوره جدید با صلابت و با استفاده از خرد جمعی سعی در مرتفع کردن مشکلات دانشجویان و اساتید دانشگاه دارد در این راه گرچه برخی به دنبال مانع تراشی هستند اما مسئولان وزارت علوم در این راه به پشتوانه همراهی و حمایت شما دانشجویان انشاالله ثابت قدم خواهند ماند.

وی با بیان اینکه بحث‌های سلیقه‌ای و اختلاف نظرهایی که وجود دارد به خاطر اعتلای کشور است، گفت: باید اختلاف نظرها در کشور را به رسمیت بشناسیم و به دیدگاه‌ها و نظرات یکدیگر احترام بگذاریم، اگر فرض همسویی و برادری را بپذیریم دیگر اختلاف نظرهایمان به دعوا ختم نمی شود.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه باید تلاش کنیم سعه صدرمان را بالا ببریم، تصریح کرد: متاسفانه روندی که در حال حاضر با آن رو به رو هستیم یک دور باطل است چرا که همه برای اثبات خود دست به نفی دیگری می‌زنند؛ این موضوع معضل امروز جامعه ما است و شما نسل های سوم و چهارم انقلاب باید این رویکرد را اصلاح کنید و اخلاق مداری و عقلانیت را محور فعالیت‌ها و تلاش‌های خود قرار دهید.

عارف با تاکید بر اینکه دانشجو به عنوان یک نخبه و روشنفکر باید خود را از وابستگی‌های سیاسی و جناحی رها و در جهت رشد و پیشرفت کشور حرکت کند، تصریح کرد: اجازه ندهید از بیرون چیزی را به شما دیکته کنند چرا که در تاریخ مبارزات 60 سال گذشته ما، دانشجو همیشه پیشتاز بوده است اما متاسفانه در طول 3 دهه بعد از انقلاب به دلیل مشغله بیش از حد متولیان امور و درگیر شدن در موضوعاتی مثل دفاع مقدس و غیره کار فرهنگی در دانشگاه‌ها کمترانجام شده است.

وی در همین زمینه ادامه داد: سعه صدر در دانشگاه‌های ما به شدت کاهش پیدا کرده است و دانشجویان نمی‌توانند نظرات مخالفی که در سطح دانشگاه و از ناحیه دوستان خودشان مطرح می شود را تحمل کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با  اشاره به تاثیر دانشگاه تهران در فضای سیاسی-اجتماعی کشور، گفت: دانشجویان دانشگاه تهران مسئولیت سنگینی بر عهده دارند بنابراین از مسائل حاشیه‌ای و پرداختن به دعواهای سیاسی که بین دو جناح وجود دارد، پرهیز کنید و با یک تفکر صحیح به فکر آبادانی و اعتلای فرهنگ سیاسی کشور باشید.

عارف همچنین در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که از وضعیت تعامل میان مجلس و دولت ابراز نگرانی کرد بود، گفت: متاسفانه مجالس اخیر از مسیری که باید در آن باشند تا حدودی خارج شده اند؛ دولت باید مجلس را همراه و یاور خود ببیند، البته منظور این نیست که اگر از دولت خطایی سر زد مجلس نادیده بگیرد، قطعاً مجلس باید اصلاح کند اما آنچه در مورد مجلس فعلی مشاهده می شود این است که برخی از نمانیدگان پیام ملت را در 24 خرداد 92 دریافت نکرده‌اند و یا نمی‌خواهند این پیام را باور کنند.

وی با بیان اینکه مجلس باید به منافع ملی فکر کند نه منافع شخصی، منطقه‌ای و جناحی، در مورد حضور خود در مجلس آینده و بر عهده گرفتن رهبری اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم و ابراز نگرانی دانشجویان از تداوم حضور افراطیون در مجلس آینده، گفت: قطعاً شکل گیری یک مجلس قوی به نفع دولت و کشور خواهد بود.

بر اساس گزارش فارس، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  اضافه کرد: برنامه ریزی ما برای انتخابات مجلس آینده این است که با کمک همفکران خود که هم از اصلاح‌طلبان و هم از اصولگرایان معتدل و خردگرا هستند افراد برجسته‌ای را برای مجلس آینده معرفی کنیم تا مجلسی توانا، شایسته و درعین حال پرسشگر، ناظر و قوی داشته باشیم که در راس امور باشد.

عارف با بیان اینکه برای اینکه پیام 24خرداد محقق شود باید بین مجلس و دولت تعامل نزدیک و صمیمی وجود داشته باشد، اظهار کرد:دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا باید با هم تعامل داشته باشند، ائتلاف اصلاح‌طلبان و اصولگرایان خردگرا آرزوی من است و امیدوارم این دو جریان به جای واگرایی به سمت همگرایی و حرکت در چارچوب مشترکات و منافع نظام پیش روند.

وی همچنین درواکنش به اظهارات یکی از دانشجویان که گفت رهبری آقایان موسوی و کروبی را سران فتنه نامیدند، گفت: نباید از سخنان رهبری نیت خوانی کرد؛ رهبر معظم انقلاب هیچوقت از این دو شخصیت به عنوان سران فتنه نام نبرده اند و راس فتنه را متوجه برخی کشورهای خارجی و معاند دانسته‎اند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان ادامه داد: هر کس از زاویه مورد نظر خود روی برخی افراد نامگذاری می‎کند. همانطور که عده‌ای معتقدند آقای احمدی‌نژاد از سران فتنه است. باید به این موضوع رسیدگی شود ،اما رسیدگی باید توسط یک نهاد بی‌طرف انجام شود؛ وگرنه هر کسی با توجه به دیدگاه و گرایش سیاسی که دارد می‌خواهد برای آقای موسوی و کروبی حکم صادر کند که این کار درستی نیست.

عارف اضافه کرد: مسلماً در انتخابات سال 88 تخلف صورت گرفته است اما بحث اینکه آیا در انتخابات تقلب صورت گرفته یا خیر باید در دادگاه مشخص شود. باید دادگاهی بی‌طرف تشکیل شود و در این دادگاه سهم افراد و گروه ها در آن حوادث مشخص شود.

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل این دادگاه باید جلوگیری از تکرار این حوادث که لکه ننگی برای انقلاب بود، باشد.

وی همچنین در پاسخ به سوال دانشجوی سنی مذهب که پرسیده بود چرا قانون اساسی ما اجازه نمی دهد ما ایرانی هایی که جز اقلیت‌های مذهبی هستیم در پست و مقام های دولتی قرار گیریم ،گفت: این قانون نیست و یک رویکرد است که از سوی برخی تنگ نظران دنبال و به آن دامن زده می‌شود وگرنه رویکرد نظام احترام به تمامی اقلیت‌ها است، ضمناً مذهب تسنن در ایران جز اقلیت‌های مذهبی نیست و زنان و مردان سنی مذهب جز برادران و خواهران مسلمان ما محسوب می‌شوند.



 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


عارف انتخابات مجلس دهم اصولگرایان اصلاح طلبان   
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 افزایش 10 درصدی قیمت شیر، پنیر و ماست  [ يكشنبه، 7 تير ماه، 1394 ] 1141 مشاهده
 تلاش تبليغاتی دولت براي راضي نگه داشتن مردم  [ شنبه، 7 ارديبهشت ماه، 1392 ] 1707 مشاهده
 احمدی نژاد به جریان اصولگرایی لطمه زد  [ چهارشنبه، 18 دي ماه، 1392 ] 1191 مشاهده
 امیدواریم نتیجه انتخابات انسجام ملی باشد  [ جمعه، 24 خرداد ماه، 1392 ] 877 مشاهده
 واکنش احتمالی اقتصاد به شکست مذاکرات  [ سه شنبه، 12 خرداد ماه، 1394 ] 1167 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب