امروز:  شنبه، 16 تير ماه، 1403
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 5363      ارسال شده در مورخه : يكشنبه، 15 تير ماه، 1393 - 03:30   ._PRINT.  



تهران - ایران اُنا: تیم ملی والیبال ایران با وجود وعده‌هایی که اسلوبودان کواچ داده بود دومین بازی خود برابر لهستان را هم واگذار کرد تا از دو بازی که در شهر گدانسک برابر این تیم برگزار کرد تنها یک ست برنده شود و بدون کسب امتیاز این کشور را ترک کند. ملی پوشان ایران در حالی دو شکست متوالی را متحمل شدند که عملکرد آنها نسبت به دیدارهایی که در تهران انجام دادند بسیار متفاوت بود و شبهاتی را بوجود آورد که چرا تیم ملی اینگونه بازی کرد؟



همه به تیم ملی والیبال ایران مشکوک شدند!

تیم های ملی والیبال لهستان و ایران آخرین دیدار مرحله گروهی خود را در لیگ جهانی والیبال ساعت 22:45 روز شنبه در شهر گدانسک برگزار کردند که این بازی در پایان با برتری تیم میزبان خاتمه یافت. لهستانی‌ها که انگیزه‌های زیادی برای کسب 3 امتیاز داشتند مقابل شاگردان بدون انگیزه کواچ به ترتیب با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 20 و 25 بر 17 مقابل تیم ایران برنده شدند.
 
تیم ملی ایران که در بازی جمعه شب برابر لهستان با وجود شروع خوبی که داشت نتیجه را سه بر یک واگذار کرده بود در این بازی با ترکیب معروف، موسوی، غلامی، قائمی، میرزاجانپور، غفور و ظریف(لیبرو) به مصاف حریف رفت که نسبت به دیدار قبل تغییری را شاهد نبودیم.
 
لهستان این بازی را خوب شروع کرد. این تیم در دفاع روی تور و عقب زمین کاملا هماهنگ نشان می‌داد و دو امتیاز ابتدایی این مسابقه را از آن خود کرد اگرچه تیم ایران بلافاصله دو امتیاز متوالی گرفت تا با این تیم برابر شود. دو تیم تا امتیاز چهارم برابر پیش رفتند که لهستان با یک تغییر سرویس و پوئن سرویس 6 بر 4 پیش افتاد. این تیم وقت اول استراحت فنی را 8 بر 5 به سود خود خاتمه داد. لهستان در شروع این ست سرویس‌های فوق العاده‌ای زد و چندان به بازیکنان سرعتی تیم کشورمان فرصت عرض اندام نداد.
 
یک پوئن سرویس دیگر امتیاز میزبان را به امتیاز نهم رساند. لهستان که در دفاع روی تور کاملا هماهنگ ظاهر شده بود خط حمله ایران را کاملا مهار کرد و 12 بر 6 پیش افتاد تا کواچ نخستین تایم اوت بازی را تقاضا کند. تیم ایران پس از آن اندکی خود را در روی تور پیدا کرد و فاصله را تا حدی کاهش داد. با این حال لهستان استراحت دوم فنی ست نخست را 16 بر 12 به پایان برد.
 
تیم ایران اگرچه در شروع دوباره بازی یک پوئن سرویس به حریف داد ولی سه امتیاز متوالی گرفت تا به امتیاز 15 برسد و مربی لهستان را مجبور به درخواست تایم اوت کند. دو اشتباه از غفور و معروف بار دیگر فاصله لهستان را با ایران بیشتر کرد تا این بار کواچ تقاضای تایم اوت کند.
 
لهستان با سرویس‌های خوب خود همچنان امتیازگیری می‌کرد اما وقتی قائمی به خط سرویس رفت کاملا شرایط را تغییر داد تا امتیاز دو تیم 22 بر 20 شود و آنتیگا تایم اوت دیگری را درخوست کند. این ست که در لحظات پایانی با حواشی نیز همراه بود با برتری 25 بر 23 لهستانی‌ها خاتمه یافت.
 
در ست دوم هر دو تیم پا به پای هم پیش رفتند. برابری در امتیاز چهار نشان از حرکت شانه به شانه دو تیم داشت. لهستان در امتیاز پنجم به بعد از ایران فاصله گرفت و در نهایت وقت اول استراحت فنی را 8 بر 6 به سود خود خاتمه داد. در این ست هر دو تیم کاملا محتاط کار می‌کردند و با کمترین اشتباه سعی داشتند به توپ ضربه بزنند.
 
لهستان به خصوص با دفاع روی تور خود بازیکنان تیم ایران را تحت فشار قرار داد. بازیکنان کشورمان که دریافت‌های اول خوبی نداشتند در امتیاز 10 تا 16 اشتباهات زیادی را مرتکب شدند تا به میزبان این فرصت را بدهند وقت دوم استراحت فنی را 16 بر 13 به سود خود ثبت کند.
 
با وجود توصیه‌های فراوان کواچ دریافت‌های اول تیم ایران تغییری پیدا نکرد و میزبان با پوئن سرویس‌های خود به امتیاز 20 رسید و این در حالی بود که ایران در امتیاز 14 باقی ماند. اشتباهات تیم ایران در امتیازات پایانی این ست به میزبان فرصت را داد تا با آرامش کافی 25 بر 20 این ست را برنده شود و دو بر صفر از تیم کشورمان پیش بیفتد.
 
با شروع ست سوم این تیم ایران بود که 2 بر یک از تیم میزبان پیش افتاد اما لهستان که نمی‌خواست بازی به ست چهارم کشیده شود اجازه فاصله گرفتن را به تیم کشورمان نمی‌داد. در این ست تشکری از ابتدا جایگزین عادل غلامی شده بود. تیم ایران در حالی که 5 بر 3 از حریف پیش بود با اشتباهات متعدد خود وقت اول استراحت فنی این ست را 8 بر 5 به حریف واگذار کرد.
 
لهستان در ادامه کار با سرویس‌های خوب خود فاصله را بیشتر کرد و کواچ هم ظاهرا تدبیری برای تغییر شرایط دو تیم نداشت. بازیکنان بی‌انگیزه تیم ایران اشتباهات فراوانی را مرتکب شدند و وقت دوم استراحت فنی را هم 16 بر 13 واگذار کردند. بعد از بازگشت دو تیم به میدان هم اتفاق تازه‌ای رخ نداد و لهستان به راحتی این ست را 25 بر 17 برنده شد.
 
تیم ایران با دو باخت متوالی که برابر لهستان متحمل شد در امتیاز 19 باقی ماند و موقتا در صدر جدول گروه A ایستاد. لهستان هم 17 امتیازی شد و در رده سوم جدول این گروه قرار گرفت. دیدار تیم‌های ایتالیا و برزیل که یکشنبه شب برگزار می‌شود تکلیف تیم دوم صعود کننده از این گروه را مشخص می‌کند. تیم ایران پیش‌تر صعود خود را به مرحله نهایی این مسابقات مسجل کرده بود.
 
شاگردان کواچ در شرایطی دو بازی خود برابر لهستان را با شکست پشت سرگذاشتند که پس از باخت اول شبهاتی در مورد تدابیر کادر فنی برای گروه بعد مطرح شد. در این مورد گفته شد احتمالا ایران تمایل دارد تا لهستان به جای برزیل به مرحله بعدی صعود کند تا ایران کار آسانتری داشته باشد. باخت دوم برابر لهستان که تفاوت زیادی با عملکرد ایران در تهران داشت، این شبهات را بیشتر کرد.
 
منبع: خبرگزاری مهر


 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


والیبال مشکوک ک ایران اُنا   
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 هدف استقلال و پرسپولیس مساوی نبود  [ شنبه، 28 دي ماه، 1392 ] 1060 مشاهده
 تیم فوتبال هفت تپه قهرمان استان شد  [ شنبه، 15 اسفند ماه، 1394 ] 1765 مشاهده
 کواچ: نمی‌توانم دروغ بگویم!  [ يكشنبه، 15 تير ماه، 1393 ] 901 مشاهده
 به طور قطع خواهان علی کریمی هستیم  [ يكشنبه، 5 خرداد ماه، 1392 ] 1012 مشاهده
 ورزش شهرستان شوش نیاز به بازنگری جدی دارد  [ يكشنبه، 6 دي ماه، 1394 ] 979 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب