امروز:  پنجشنبه، 26 تير ماه، 1404
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 5873      ارسال شده در مورخه : جمعه، 28 شهريور ماه، 1393 - 03:30   ._PRINT.  



تهران - ایران اُنا: شاید شما هم هنگام خرید تلفن همراه با مشکلاتی از قبیل گران فروشی، کارت گارانتی تقلبی، هزینه اجباری خدمات، فاکتور جعلی یا فروش گوشی‌ تقلبی روبه‌رو شده باشید. در این مواقع چاره کار چیست؟



چگونه از فروشندگان موبایل و تبلت شکایت کنیم

این روزها در فروشگاه‌های موبایل و تبلت سودجویان زیادی به دنبال درآمد بیشتر با استفاده از قربانی کردن مشتریان و گران‌فروشی‌ محصولات هستند. تعداد افراد قربانی هم کم نیست، تا جایی که حداقل به  2 هزار شکایت این افراد در یک سال رسیدگی می‌شود. البته باید در نظر داشت برخی افراد نیز یا از نحوه رسیدگی به شکایت باخبر نیستند  یا وقت شکایت و پیگیری را ندارند.

مرجع رسیدگی کجاست؟

مرجع رسیدگی به مشکلات به وجود آمده در واحدهای صنفی که موبایل، تبلت یا لوازم جانبی موبایل و تبلت می‌فروشند، اتحادیه صنفی دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی است.

به گفته مسئولان کمیته تخلفات این اتحادیه، هر هفته این کمیته تشکیل جلسه داده و به حدود 50 پرونده تخلف صنف موبایل و تبلت می‌پردازد. برای رسیدگی به این پرونده‌ها سه نفر متخصص و تعمیرکار موبایل و تبلت، یک نفر داور برای صدور حکم و یک نفر از مرکز رسیدگی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت (مرکز 124) حضور دارند.

در این کمیته‌ اگر تخلف واحد صنفی مسجل شود، واحد صنفی موظف به پرداخت جریمه و برگردادن وجه به شاکی شده یا پرونده این فرد به سازمان تعزیرات حکومتی فرستاده می‌شود.

نحوه شکایت از متخلفان

برای شکایت از واحدهای  صنفی یکی از دو کار زیر را می‌توانید انجام دهید.

راه اول اعلام شکایت به مرکز رسیدگی به شکایات یا همان مرکز 124 وزارت صنعت، معدن و تجارت است. برای این کار می‌توانید با شماره سه رقمی 124 تماس بگیرید. این مرکز شکایت شما را ثبت می‌کند و به اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی ارجاع می‌دهد تا در کمیته تخلفات این اتحادیه بررسی شود.

راه دوم اعلام شکایت به اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی است. برای این‌کار می‌توانید به آدرس تهران - خیابان سهروردی - خیابان خرمشهر - پلاک 31 - طبقه سوم - واحد 6 مراجعه کرده و یا با شماره‌های 88531010 - 88531020 - 88531332 - 88741458 تماس بگیرید. برای رسیدگی به شکایت مبلغی را باید پرداخت کنید که در پایان رسیدگی این مبلغ از متخلف اخذ شده و به شما پرداخت خواهد شد.

در شکایات اعلام شده به اتحادیه، زمان رسیدگی به پرونده کمتر از 15 روز پس از انجام شکایت است و اکثر پرونده‌ها در حدود یک هفته پس از اعلام شکایت بررسی می‌شود. جلسه کمیته تخلفات اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود و به پرونده‌های تخلفات رسیدگی می‌شود./آنا



 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


  
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 حداقل و حداکثر حقوق فرهنگیان در سال 95  [ پنجشنبه، 20 خرداد ماه، 1395 ] 860 مشاهده
 خس خس سینه‌هایی که در آرزوی تنفس‌اند  [ يكشنبه، 9 تير ماه، 1392 ] 1084 مشاهده
 درمان‌ خانگی سرفه‌های خشک و التهاب‌آور  [ يكشنبه، 26 دي ماه، 1395 ] 980 مشاهده
 زورگیری خشن از یک جانباز ۶۵ درصد + تصاویر  [ دوشنبه، 13 دي ماه، 1395 ] 533 مشاهده
 کلاهبرداری پسر سردار قلابی از دختران  [ دوشنبه، 22 خرداد ماه، 1396 ] 706 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب