امروز:  چهارشنبه، 6 تير ماه، 1403
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 6055      ارسال شده در مورخه : سه شنبه، 15 مهر ماه، 1393 - 03:30   ._PRINT.  



بهارستان – ایران انا : حضور یکروزه مدیران کل استان تهران به همراه استاندار تهران به منظور بررسی آخرین مسائل و مشکلات استانی بویژه توجه به مسائل کلی شهرستان در واقع نقطه عظفی در تاریخ این منطقه به شمار می رود.



افزایش 400 میلیارد به اعتبارات بهارستان

به گزارش خبرنگار ایران اُنا، این سفر یکروزه و نشست نهمین دور از جلسه مشترک شورای توسعه برنامه ریزی استان تهران و کمیته برنامه ریزی شهرستان در حالی در این شهرستان برگزار شد که این منطقه به لحاظ زیر ساخت های ضعیف نگاه ویژه مسوولین استانی حاضر در منطقه را می طلبد .

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان حضور استاندار و مدیران کل را در شهرستان بهارستان در چنین شرایطی یک فرصت طلایی تلقی کرد و گفت : امروز شهرستان بهارستان بدلیل زیر ساخت های بسیار ضعیفی که دارد نگاه ویژه دولت تدبیر و امید را در استان و کشور می طلبد .

سعید ناجی با تاکید بر اینکه شهرستان بهارستان امروز با نگاه دولتمردان تدبیر و امید در یک مسیر روبه رشدی قرار گرفته اظهار داشت : شهرستان بهارستان استان امروز مسیر رشد و پیشرفت خود، را یافته که در این مسیر نیازمند توجه مسئولین استانی و ملی می باشد .

فرماندار شهرستان بهارستان همچنین با اشاره به پراکندگی ادارات خدمات رسان و از طرفی استیجاری بودن بسیاری از ادارات نیزگفت : بسیاری از ادارات شهرستان بهارستان در یک شرایط بسیار بغرنجی در حال ارائه خدمت می باشند که ما از وضع موجود این دسته از ادارات راضی نیستم و تنها راه برون رفت از این وضعیت احداث شهرک اداری می باشد که در واقع این امر از ضروری ترین نیاز این شهرستان محسوب می شود.

سعید ناجی که در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان بهارستان سخن می گفت اظهارداشت : اگه از زوایایی دیگر به این شهرستان بنگریم متوجه خواهیم شد که این شهرستان تازه تاسیس در حوزه های مختلف دارای مشکلات اساسی و زیر ساختی است.

فرماندار بهارستان در ادامه همچنین ترافیک سنگین و وجود کارکردهای نامناسب در معابر شهری را از دیگر مشکلات بهارستان ذکر کرد و بیان داشت: توجه به آب شرب و تامین آن از مهمترین نیازهای ضروری این شهرستان است.

وی احداث 100 کیلومتر شبکه آب ، افزایش 300 دسگاه اتوبوس و نیز یک هزار و 500 دستگاه تاکسی را ازدیگر نیاز های اساسی بهارستان برشمرد.

بی توجهی به فضای اموزشی مدارس را سه شیفته می کند

فرماندار بهارستان در ادامه این نشست همچنین کمبود فضای آموزشی را در مرز هشدار تلقی کرد و افزود : نرخ رشد تراکم دانشآ موزی در بهارستان بالغ بر 35 نفر تراکم دانش آموز در هر مدرسه است که این امر نیازمند احداث فضاهای جدید هستیم.

وی تصریح کرد: اگر به توسعه فضاهای آموزشی بهارستان توجه نشود مدارس در این شهرستان سه شیفته خواهند شد که مشکلات جدی را می تواند درپیش و رو داشته باشد.

ناجی بر تاکید بر این مطلب که طی هشت سال گذشته احداث فضاهای آموزشی بشدت کاهش یافته تصریح کرد: فضاهای آموزشی شهرستان با نیازمندی ها فاصله جدی دارد به گونه ای که اکنون 95 درصد مدارس این شهرستان دو شیفته هستند.

بهارستان چشم انتظار خیرین مدرسه ساز است

ناجی یکی از راهکارهای اساسی را به منظور برون رفت از مشکل کمبود سرانه آموزشی را حضور خیرین مدسه ساز دانست و گفت : سرانه آموزشی در این شهرستان برای دانش آموزان ما واقعا در یک شرایط بغرنجی قرار گرفته که انتظار می رود خیرین مدرسه ساز برای حل این معضل اساسی آستین های همت را بالا بزنند .

فرماندار بهارستان تصریح کرد: کمبود فضاهای درمانی شهرستان بهارستان با داشتن جمعیتی بالغ بر 700 هزار نفر هنوز از داشتن یه تخت بیمارستانی محروم است و به همین دلیل بود که احداث و راه اندازی تنهابیمارستان نیمه کاره یکی ازارزوهای دیرینه مردم این منطقه می باشد

فرماندار بهارستان نیزکمبود فضاهای درمانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: : بیمارستان 96 تخته خوابی در دست احداث با 85 درصد پیشرفت فیزیکی تنها بیمارستانی است که مردم ارزوی بهره برداری از این پروژه را دارند .

نماینده عالی دولت همچنین نبود اورژانس در این شهرستان را از مشکلات این شهرستان دانست که همین کاستی تاکنون عوارض ناخوشایندی را در پی داشته است.

ناجی درادامه همچنین با اشاره به استعدادهای ورزشی و فرهنگی از اعضای شورای توسعه و برنامه ریزی استان خواست که برای خروج از کمبود فضاهای ورزشی و فرهنگی با توجه به جمعیت جوان این منطقه نگاه ویژه ای داشته باشند.

فرماندار بهارستان وجود دو شهرک صنعتی و پنج لکه صنعتی مورد اشاره قرار داده و تصریح کرد: یک هزار و 400 واحد صنعتی کوچک و بزرک در این شهرستان برای 14 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده که نیازمند ساماندهی می باشند.

نماینده عالی دولت با اشاره به اینکه در سال 92، 49 درصد اعتبارات این شهرستان تخصیص یافته اظهار کرد: در سالجاری بالغ بر 9 میلیارد تومان اعتبار مبادله ای داشتیم که تاکنون 12 درصد آن محقق شده است.

در ادامه این نشست استاندار تهران نیز با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در شهرستان نیز گفت : خوشبختانه با مدیریت مناسب دکتر ناجی فرماندار بهارستان شاهد یک روند رو به رشدی در حوزه های مختلف بودیم که انتظار می رود که این روند همچنان با رشد پرشتابی تداوم داشته باشد.

حسن هاشمی که در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران و کمیته برنامه ریزی شهرستان بهارستان سخن می گفت اظهار داشت: تخصص و تعهد سرلوحه کار دولت تدبیر و امید است که در استان تهران بویژه شهرستان بهارستان شاهد فعالیت بهترین و قدرتمندترین مجموعه مدیریتیِ متخصص می باشیم.

نماینده عالی دولت در استان تهران بر لزوم همدلی و تعاملات مناسب فرماندار و مسئولین تاکید کردوگفت : با توجه به عملکرد قابل تقدیر مسوولین بهارستان صفا و صداقت شهروندان را مثال زدنی است که همیشه همراه و همسو در کنار مسولین مشارکت جدی در امورات مختلف را داشته اندو به گفته وی تلاش مسئولین در ارائه خدمات مطلب می تواند بهترین تقدیر را از این مردم فهیم منطقه در پی داشته باشد.

در ادامه این نشست همچنین برخی مسال و مشکلات بهارستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که خوشبختانه از آنجائیکه بودجه مصوب شهرستان بهارستان در سال 93 به میزان یکصد میلیارد ریال بوده با دستور مساعد استاندار تهران به منظور حل مشکلات آب و فاضلاب و اصلاح زیرساخت‌های شهرستان به بیش از 400 میلیارد ریال افزایش یافت.

گزارش از ذبیح الله اصغری



 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


بهارستان اخبار بهارستان سعید ناجی تهران استاندار تهران اشتغال بهداشت شهرک صنعتی دولت   
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 دو خبر از فرمانداری شهرستان شوش  [ سه شنبه، 31 شهريور ماه، 1394 ] 803 مشاهده
 زباله در اردبیل بدون تفکیک جمع‌آوری می‌شود  [ يكشنبه، 27 مهر ماه، 1393 ] 1094 مشاهده
 توصیه جالب رحیمی به کاندیداها  [ دوشنبه، 13 خرداد ماه، 1392 ] 996 مشاهده
 برای جهاد به خوزستان بیایید  [ چهارشنبه، 25 تير ماه، 1393 ] 1046 مشاهده
 حمید لویمی مدير مركز سامد خوزستان شد  [ دوشنبه، 23 اسفند ماه، 1395 ] 813 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب