امروز:  شنبه، 2 تير ماه، 1403
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 6786      ارسال شده در مورخه : دوشنبه، 20 بهمن ماه، 1393 - 03:30   ._PRINT.  



بهارستان - ایران اُنا: شورای فرهنگ عمومی بر سه محور اساسی  سبک زندگی اسلامی ؛ برنامه های دهه فجر  و گسترش عفاف و حجاب تشکیل جلسه داد.



جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان

بیست و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی  بخش  بوستان 

به ریاست حجت الا سلام احمد محسن زاده امام جمعه بخش  بوستان  و با حضور اعضای دائمی این  شورا در محل دفتر امام جمعه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ایران اُنا، این دور از  نشست  اعضای شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان با سه محور تدوین روش های سبک زندگی اسلامی  با الگوی رداری از زندگی ائمه  معصومین (ع)و نیز تدوین برنامه های فرهنگی  به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و نیز ارائه راهکار اساسی و گسترش عفاف و حجاب  آغاز شد.

 ریاست شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان  ضمن خیر مقدم به اعضای شورای فرهنگ عمومی و با تاکید بر اهمیت مصوبات این شورا ،به اقدام توهین امیز نشریه فرانسوی   شارلی  پرداخت و ضمن محکوم کردن این حرکت   موهن  به مسلمانان جهان، گفت: اقدام وقیحانه و توهین امیز نشریه شارلی ابدو به هیچ وجه آزادی بیان نیست و اهانت به اعتقادات دینی دیگران نقض حقوق بشری است که خود دولت فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی دائم بر طبل حمایت از آن می کوبند.

حجت الاسلام  احمد محسن زاده اظهار داشت : اقداماتی که با هدف جلوگیری از ترویج  اسلام در دنیا انجام می گیرد نتیجه معکوس خواهد داشت و اروپاییان را به شناخت بیشتر اسلام واقعی ترغیب خواهد کرد.

 وی در ادامه همچنین به  تهاجم فرهنگ غرب و تاثیر ان بر سبک خانواده ها  اشاره کرد و گفت : بعد از پیروزی رزمندگان اسلام در جریان هشت سال دفاع مقدس   دشمن برای جبران  شکست سنگین خود  تهاجم فرهنگی که همان شبیخون فرهنگی است را در دستور کار خود قرار داد .

این مسئول ادامه داد : متاسفانه در سایه غفلت برخی از متولیان امر دشمن توانست در این مسئله  ورود پیدا کند و فرهنگ غیر اسلامی خود را بر خانواده های ایرانی ترویج دهد .

محسن زاده خاطر نشان ساخت : تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان قسم خورده این انقلاب  سالهاست با عناوین مختلف به مقابله با نظام اسلامی پرداخته و با قتل و غارت فرهنگی به دنبال ایجاد رسوخ فرهنگی در اعتقادات دینی جامعه ایرانی است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بحث رسوخ فرهنگی را به عنوان یک نگرانی عمیق در سال گذاشته مطرح کردند و بخشی از نامگذاری امسال به حوزه فرهنگ و مدیریت جهادی اختصاص یافت.

ریاست شورای فرهنگ عمومی بخش  بوستان  اظهار داشت : امروز دشمن با امکانات پیشرفته به میدان امده  که باید  مسئولین فرهنگی با عملکرد قوی خود نسل جوان را به سمت خود سوق دهند چرا که ما در مقابل  جوانان  کشورمان  مسئول و پاسخگو هستیم .

 محسن زاده همچنین  با اشاره به وظایف سازمان های متولی بحث فرهنگ خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش، و سازمان تبلیغات و وزارت ارشاد و صدا و سیما باید برنامه ریزی قوی تری داشته باشند؛ زیرا ما حضور رسانه های بیگانه مانند ماهواره را جدی نگرفتیم و این ابزار مخرب در کشور اسلامی ایران دشمن توانسته با برنامه های غیراخلاقی خود کانون خانواده ها را هدف قرار دهد .

همه باید در گسترش عفاف و حجاب   تلاش کنند

وی بی حجابی را  محصول زشت  غربی ها در  ایران  اسلامی   یاد کرد و اذعان داشت : ترویج فرهنگ بی حجابی نیز  از دیگر پروژه های ضد ارزشی دشمن از طریق شبکه های ماهواره ای  بود که  امروز  به عنوان یک  معضل اجتماعی تتبدیل شده است .

محسن زاده نقش خانواده ها را در کنترل فرزندان خویش در امر بی حجابی مهم خواند و گفت :  خانواده های ارزشی ما باید مراقب رفتار و حرکات فرزندان خود باشند و زمانی ما می توانیم در بحث گسترش عفاف و حجاب  اقدام اثر گذاری داشته باشیم که خانواده ها نیز مشارکت لازم را به عمل بیاورند .

این مسئول همچنین  نظارت بر تولید  از سوی مجمع امور صنفی و اتحادیه  پوشاک را مهم توصیف کرد و گفت :  متولیان امر پوشا ک نباید اجازه دهند که الگوی غربی و ضد ارزشی را در سطح منطقه  رواج شود .

در ادامه این نشست  دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهارستان به اهمیت و جایگاه این شورا  پرداخت و گفت : شورای فرهنگ عمومی  در شهرستان می تواند در حوزه های مختلف نقش مهمی را ایفا نماید .

عبدالرضا  علی پناه ضمن تاکید بر اجرای مصوبات این شورا نیز اظهار داشت : در هر جلسه ای که  این شورا مصوباتی را تصویب می نماید  بایستی توسط  متولیان مربوطه اجرایی شود /

 ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  بهارستان  در ادامه  همچمین با  اشاره به فرا رسیدن ایام ا.. دهه فجر  سالروز پیروزی شکوهمند ایران اسلامی افزود : دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

وی همچنین خاطر نشان ساخت : بایستی با یک برنامه ریزی دقیق نسل جوان  را از نحوه شکل گیری این انقلاب به رهبری امام راحل  آشنا سازیم  و ایام دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای این اشنایی می باشد .

علی پناه با اشاره به اینکه در  دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت افزود : این دهه در تاریخ ایران  اسلامی نقطه ای  عطفی است  که برای همیشه  جاودان خواهد ماند .

دبیر شورای فرهنگ عمومی  بهارستان  همچنین  نقش مردم را در برپایی  مناسبت های دهه مبارک فجر را مهم خواند و تصریح کرد :  برای هر چه باشکوه برگزار شدن  این دهه خجسته  وظیفه  آحاد مردم، مسئولین، غیر مسئولین، بخصوص جوانها باید داوطلبانه   در این مراسم ها  مشارکت  داشته باشد .

در ادامه این نشست دیگر اعضای  شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیدگاه و نظرات  خود را مطرح نمودند که  در پایان  مقرر شد مصوباتی این نشست که در پنج مورد بود  تا نشست بعدی اجرایی شود.

گزارش از خبرنگار ایران اُنا: ذبیح الله اصغری



 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


  
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 تغییر سرپرست ایران اُنا در رباط کریم  [ يكشنبه، 16 فروردين ماه، 1394 ] 1318 مشاهده
 جشن گلریزان برای ازادی زندانیان در پرند  [ سه شنبه، 24 تير ماه، 1393 ] 1544 مشاهده
 70 طرح عمراني شهرداری رباط کریم  [ چهارشنبه، 2 ارديبهشت ماه، 1394 ] 928 مشاهده
 بخشدار بوستان از توابع بهارستان استعفاداد  [ شنبه، 9 اسفند ماه، 1393 ] 1819 مشاهده
 افتخاری دیگر در ورزش منطقه  [ دوشنبه، 30 دي ماه، 1392 ] 1232 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب