امروز:  جمعه، 7 ارديبهشت ماه، 1403
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 8263      ارسال شده در مورخه : دوشنبه، 23 شهريور ماه، 1394 - 03:30   ._PRINT.  



شوش - ایران اُنا: آغاز اجرای برنامه های سند ملی سلامت جوانان در  شهرستان شوش/حل مشکل اشتغال جوانان بیکار نیازمند تعامل دستگاههای اجرایی و جذب سرمایه گذار است/ بررسی مشکلات شرکت های تعاونی مرز نشینان شوش/ آمارهای ارائه شده از شیوع مواد مخدر در جامعه نگران‌کننده است



4 خبر از فرمانداری شهرستان شوش

آغاز اجرای برنامه های سند ملی سلامت جوانان در  شهرستان شوش

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به آغاز اجرای برنامه های سند ملی سلامت جوانان گفت: تدارک بستر مناسب اجرایی سند سلامت جوانان توسط شبکه بهداشت و درمان با همکاری سایر نهادها و سازمان های مرتبط می‌تواند گام مهمی در تامین و ارتقای همه‌جانبه سلامت جوانان باشد.

به گزارش ایران اُنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضا نجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان شوش  گفت: اهداف سند سلامت جوانان در قالب هشت بسته راهبردی شامل: مشاركت همگاني ، سبک زندگی، سلامت اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد، تشکیل خانواده، خدمات سلامت، ارتقای ایمنی نظام حمل و نقل جاده ای، سلامت جنسی و بهداشت روان پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به نزدیک شدن زمان بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید از سرکشی تیم‌های سلامت مرکز بهداشت به مدارس شهری و روستایی  خبر داد گفت : این تیم ها نسبت به بررسی نواقص و مشکلات  بهداشتی مدارس  با همکاری شهرداران و دهیاران اقدام نمایند.

"نجاتی" همچنین از ساخت 6 مرکز بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف شهرستان شوش خبر داد وگفت: بر اساس ابلاغ دانشگاه علوم پزشکی دزفول کار ساخت 6 مرکز بهداشتی در شهرستان آغاز شده است که در حال حاضر زمین مورد نیاز برای ساخت این تعداد مرکز بهداشتی مشخص و مراحل اجرایی آن در حال پیگیری می باشد.

وی خواستار ساماندهی دستفروشان در نقاط مختلف شهر شد و گفت : شهرداری شوش با مشخص کردن فضای مناسب برای فعالیت آنها، نسبت به جمع آوری دست فروشان از سطح شهر اقدام نماید.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به نزدیکی عید سعید قربان ، گفت : شبکه دامپزشکی با سرکشی  به کشتارگاه ها و مراکز ذبح دام بر سلامت کشتار در روز عید قربان نظارت داشته باشد و اطلاع رسانی های لازم در این خصوص صورت گیرد .

حل مشکل اشتغال جوانان بیکار نیازمند تعامل دستگاههای اجرایی و جذب سرمایه گذار است

فرماندار شهرستان شوش بر پرداخت به موقع تسهیلات خود اشتغالی به متقاضیان تاکید کرد وگفت: بانکهای عامل در شهرستان شوش عقب ماندگی تسهیلات وام های خود اشتغالی به متقاضیان را جبران نمایند.

به گزارش ایران اُنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست شورای اشتغال شهرستان شوش ضمن تاکید بر اهمیت اشتغال در کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا با تدبیر و برنامه ریزی نسبت به ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان تلاش بیشتری به عمل آورند.

"نجاتی" افزود: حل مشکل اشتغال جوانان بیکار نیازمند تعامل و تلاش جدی تر دستگاههای اجرایی و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان می باشد.
وی خواستار نظارت بر وام های خود اشتغالی  پرداختی به متقاضیان شد وگفت:این وام ها باید در جای خود هزینه گردد و این امر نیازمند نظارت بیشتر می باشد.

رییس شورای اشتغال شهرستان شوش در ادامه آمار طرح های پرداخت شده در سال 93 شهرستان را بیان کرد و گفت: در حوزه ی تعاونی ها تعداد 5 طرح به مبلغ 19 میلیارد ریال با اشتغالزایی 50 نفر از محل اعتبارات داخلی دستگاه های اجرایی و سایر اعتبارات پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان شوش همچنین از ثبت 626 مورد تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی این شهرستان طی شش ماهه ی  اول سال ، در سامانه رصد اشتغال خبر داد.

بررسی مشکلات شرکت های تعاونی مرز نشینان شوش

فرماندار شهرستان شوش با تاکید بر تسریع در تشکیل و فعال سازی تعاونی های مرزنشینان گفت: این تعاونی ها با ارتباط با تعاونی های سایر شهرستان ها زمینه ی رونق اقتصادی منطقه را فراهم خواهند کرد.

به گزارش ایران اُنا روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست بررسی مشکلات شرکت های تعاونی مرز نشینان  شهرستان شوش که با حضور مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکتهای تعاونی مرزنشینان برگزار شد ، با اشاره به  دستور استاندار خوزستان در خصوص تسهیل مبادلات مرزی استان افزود:در این طرح تکالیفی برای همه دستگاه ها نظیر اداره صنعت، معدن وتجارت، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گمرک، نیروی انتظامی و هنگ مرزی مشخص شده است و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز موظف است، در خصوص توسعه تعاونی های مرزنشینان اقدام کند.

"نجاتی" با تاکید بر حمایت از تعاونی های مرزنشینان، گفت: این اقدام در جهت تامین معیشت روستاییان مرزنشین و بهره مندی آنان از مزایای بازارچه های مرزی و تولید اشتغال در شهرستان صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: با فعالیت قانونی و موثر این شرکتها علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان مشکل تامین کالاهای اساسی مورد نیاز بازار و مردم نیز حل خواهد شد.
در این نشست تعدادی از مدیران عامل شرکت های تعاونی مرزنشینان شهرستان شوش به بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند .

آمارهای ارائه شده از شیوع مواد مخدر در جامعه نگران‌کننده است


فرماندار شهرستان شوش ارائه راهکارهای فرهنگی در راستای مبارزه با مواد مخدر را از جمله اقدامات شایسته عنوان کرد و گفت: ادارات فرهنگی شهرستان در این راستا با ارائه برنامه‌های فرهنگی می‌تواند ارزنده‌ترین خدمات را انجام دهد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش که در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد گفت: امروزه یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها موضوع روی آوردن جوانان و نوجوانان به مواد مخدر است که به عنوان یک زنگ خطر برای جوامع مطرح می باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مواد مخدر از شکل سنتی به شکل صنعتی تبدیل شده است گفت: جوانان بیشترین قشری هستند که در معرض هجمه ی مواد مخدر قرار دارند.

"نجاتی" خواستار همکاری و هماهنگی دستگاه های متولی مبارزه با مواد مخدر با آموزش و پرورش در زمینه ی آموزش  و آگاه سازی دانش آموزان و اولیاء در خصوص آگاه سازی خطرات استفاده از مواد مخدر شد.

وی افزود: آمارهای ارائه شده از شیوع مواد مخدر در جامعه نگران‌کننده است که باید راهکارهای مناسب برای کسب نتیجه بهتر در راستای ریشه‌کنی و مبارزه با این پدیده شوم ارائه شود.

رییس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش خواستار نظارت و سرکشی بر مراکز و کمپ های ترک اعتیاد شد وگفت: ارتقاء کیفیت این مراکز جزء ضروریات می باشد.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی از آسیب‌های استفاده از مواد مخدر به ‌ویژه مواد صنعتی نوظهور، شناسایی توزیع‌کنندگان اصلی و خرده‌فروشان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده ی شوم است.



 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


  
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 رسیدگی به مشکلات معلولان شوش در اولویت است  [ سه شنبه، 17 آذر ماه، 1394 ] 874 مشاهده
 مردی با چوبه دار بر دوش  [ دوشنبه، 5 مرداد ماه، 1394 ] 1575 مشاهده
 دوره مجازی آشنایی با مدیریت علوی  [ سه شنبه، 14 بهمن ماه، 1393 ] 1190 مشاهده
 جستجوی پیکر مطهر شهدا در عراق ادامه دارد  [ شنبه، 7 دي ماه، 1398 ] 597 مشاهده
 آقای جنتی؛ فرهنگ خوزستان را به اهلش بسپارید  [ چهارشنبه، 27 فروردين ماه، 1393 ] 1629 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب