امروز:  چهارشنبه، 5 ارديبهشت ماه، 1403
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 8888      ارسال شده در مورخه : جمعه، 13 آذر ماه، 1394 - 03:30   ._PRINT.  



بهارستان - ایران اُنا: نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان این شهرستان یکی از مطالبات به‌حق و قانونی مردم است که در نبود چنین مرکزی تا حال شاهد تبعات زیان‌باری برای این مردم قدرشناس بودیم.



بیمارستان بهارستان  مطالبه قانونی مردم است

به گزارش ایران اُنا از غرب استان تهران، با پیگیری ابراهیم نکو نماینده مجلس شورای اسلامی و همراهی فرمانداران شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم و دستور ویژه وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی هیئت ویژه‌ای از دانشگاه علوم پزشکی ایران وارد شهرستان شد تا از روند رو به رشد و موانع احتمالی بر سر راه پروژه‌های درمانی و بهداشتی بازید نهایی داشته باشند، این بازید تا شامگاه امروز به طول انجامید.

تاکنون گمانه‌زنی‌ها و ابهامات زیادی از سوی برخی از شهروندان و رسانه‌ها مطرح بود که چرا تنها بیمارستان شهرستان بهارستان تا به این حد به تأخیر افتاد و شاید یکی از سئوالات اصلی ما نیز بر همین مبنا بوده، مردم تا کی باید چشم‌ انتظار این مرکز درمانی باشند.

یکی از کارشناسان هیئت همراه به منطقه با صراحت گفت: اگر نبود پیگیری نماینده و فرماندار شهرستان بهارستان شاید این پروژه بیش از ده سال به طول بینجامد و دلیل اصلی آن نیز کاملاً مشخص است، کلنگی که در واپسین روزهای دولت وقت بر زمین زده بود هیچ‌گونه ردیف بودجه‌ای برایش تعریف نکرده بودند و چنین پروژه‌ای نیز در یکی از شهرستان هم‌جوار وجود دارد که 22 سال پیش کلنگ‌زنی شده و همچنان تکمیل آن نامشخص است.

هیئت اعزامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متشکل از رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، معاون دارو و درمان، معاون بهداشت و توسعه این دانشگاه که در واقع پس از وزیر امضای نهایی با این تعداد افراد در حوزه تکمیل و بهره‌برداری از مراکز بهداشتی کشور است، ابتدا به همراه ابراهیم نکو نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وارد تنها بیمارستان شهرستان بهارستان شدند تا از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی این مرکز قرار گیرند.

ابراهیم نکو ضمن خیر مقدم به هیئت اعزامی از سوی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: مردم مدت‌ها است چشم‌انتظار بهره‌برداری از این مرکز بهداشتی هستند چراکه در مقاطع مختلف  وعده‌هایی داده‌ شده که به‌موقع  عملی نشده است.

وی با اشاره به عنایت وزیر بهداشت برای سرعت بخشیدن به این پروژه افزود: این مرکز یکی از مطالبات به‌حق و قانونی مردم است که در نبود چنین مرکزی تا حال شاهد تبعات زیان‌باری برای این مردم قدرشناس بودیم.

نماینده مردم شهرستان بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت مسکن شهرسازی متولی ساخت این مرکز بوده، گفت: اقداماتی که در حوزه وزارت مسکن و شهرسازی است به مرحله نهایی رسیده و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم قبل از پایان سال و در ایام‌الله دهه فجر امسال تنها بیمارستان دولتی این شهرستان را به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز ضمن قدردانی از  ابراهیم نکو که در راستای تکمیل و تجهیز این مرکز پیگیری‌های قابل‌ملاحظه‌ای در حوزه وزارتی و استانی داشته است، اظهار کرد: خوشبختانه مسئولین شهرستان به‌ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه عظیم بیمارستانی پیگیری قابل‌ ملاحظه‌ای داشته و امروز نتایج آنرا می‌بینیم.

 سید جواد حاجی‌میر‌اسماعیل با اعلام اینکه بیمارستان بهارستان مراحل نهایی خود را طی می‌کند، اظهار کرد: با توجه به روند رو به اتمام فیزیکی ساختمان این بیمارستان ما از طرف دانشگاه علوم پزشکی با در نظر گرفتن همین پیگیری‌ها برای تجهیز و راه‌اندازی آن هیچ مشکلی را در مسیر راه خود نمی‌بینیم.

به گزارش ایران اُنا، در این بازدید معاون درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران و نیز معاون بهداشت و توسعه از روند پیشرفت این ساختمان بازدید به عمل آوردند و زمان بهره‌برداری و آماده پذیرش این بیمارستان را در صورت تحویل پیمانکار وزارت مسکن و شهرسازی در ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال اعلام کردند.

نکو همچنین در این بازدید بر افتتاح این مرکز برای ایام‌الله دهه فجر تأکید و اعلام کرد: دوستان ما نباید بیش از این  شرمنده مردم مؤمن و قدرشناس باشیم که با صبر و حوصله خود ما را در این مسیر یاری کردند، پس همگی باید همت کنیم تا بتوانیم یکی از دستاوردهای بزرگ این دولت را در ایام سالروز پیروزی شکوهمند ایران اسلامی در این منطقه به مردم وفادار تقدیم کنیم.

معاون فرماندار شهرستان بهارستان نیز در این بازید گفت: بر اساس پیگیری‌های که مجموعه فرمانداری برای بهره‌برداری از این پروژه مهم داشت ما نیز امیدواریم که این مرکز بهداشتی تا قبل از پایان سال به مرحله بهره‌برداری برسد.

پس از اتمام نتیجه‌بخش این بازدید مسئولین حاضر همگی به همراه نماینده مجلس شورای اسلامی به نسیم‌شهر رفتند تا وعده‌ای که به مردم در خصوص احداث بیمارستان  داده بودند عملی کرده و مکان‌یابی بیمارستان 200 تخت خوابی را به مردم اعلام کنند.

 اسماعیل جانعلی‌زاده شهردار نسیم‌شهر نیز در حضور اعضای شورای اسلامی این شهر به آخرین موقعیت زمین اهدایی پرداخت و گفت: شهرداری تمام اسناد مربوط به این زمین را برای احداث بیمارستان تعریف‌شده و قطعی کرده است و در این‌ خصوص هیچ مشکلی به لحاظ معارض بودن و یا اوقافی بودن آن وجود ندارد.

نشست با فرماندار رباط کریم / بررسی آخرین وضعیت بهداشتی درمانی

به گزارش ایران اُنا، در ادامه این بازدید هیئت اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی ایران به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به‌منظور بررسی آخرین وضعیت بهداشتی و درمانی شهر رباط کریم و پرند در محل فرمانداری رباط کاریم تشکیل جلسه دادند.

 فرماندار شهرستان رباط کریم در این نشست ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین اظهار کرد: هم‌اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد تحولات بسیار عظیمی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان هستیم.

علی بیگی با تأکید بر وضعیت بهداشتی و درمانی پرند  بیان کرد: در دولت وقت، متأسفانه با ساخت مسکن مهر سرانه بهداشتی و درمانی استانداری برای آن شهر پرجمعیت پیش‌بینی‌ نشده بود.

وی ادامه داد: باهمت و پیگیری مجموعه فرمانداری و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی  هم‌اکنون شاهد یک تحول بسیار عظیمی در حوزه بهداشت و درمان هستیم که در آینده نه‌چندان دور آثار آن را مردم شریف منطقه لمس خواهند کرد.

بیگی بیان کرد: شهرستان رباط کریم به‌ویژه شهر جدید پرند که مرکز پایتخت مسکن مهر کشور است در حوزه بهداشت و درمان از سرانه‌های ناچیزی برخوردار بود اما پس از سفر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ایران به منطقه شاهد یک‌سری دستاوردهای خوبی هستیم.

فرماندار شهرستان رباط کریم همچنین تخصیص بودجه نهایی برای ساخت بیش از چهار مرکز بهداشتی با 16 پایگاه امدادی را دستاوردی بزرگ دانست و اذعان کرد: همه این پیگیری‌ها که امروز شاهد نتایج  آن هستیم را باید در خرد جمعی و در سایه اتحاد و همدلی مجموعه شهرستان  به‌ویژه نماینده پرتلاش و محبوب شهرستان دانست که در همه مراحل ما را تنها نگذاشت و امروز حضور وی ضمن داشتن توفیقات ارزنده برای شهرستان منجر به اتحاد و همدلی بین مسئولین و آحاد شهرستان نیز شده که شاید در کمتر منطقه‌ای بتوانیم چنین تعاملاتی را در بین مسئولین یافت.

در ادامه همچنین تفاهم‌نامه‌ای در محل دفتر شرکت عمران پرند به‌منظور ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف فی‌مابین دانشگاه علوم پزشکی و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در حضور فرماندار شهرستان منعقد شد و از آنجایی‌که شهردار پرند نیز در این نشست حضور داشت مقرر شد که از سوی شهرداری مساعدت ویژه‌ای در راستای سرعت بخشیدن به ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در این منطقه حاصل شود.

همراهی متولیان امر بهداشت شهرستان و مسئولین ستودنی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران دستور سفر یک‌روزه خود را مثبت خواند و گفت: تمام امروز در شهرستان بهارستان و رباط کریم حضور داشتیم، خوشبختانه توانستیم ضمن بازدید از آخرین روند پیشرفت فیزیکی ساختمان  بیمارستان بهارستان با همراهی نماینده پرتلاش منطقه مکان‌یابی بیمارستان 200 تخت خوابی نسیم‌شهر را به سرانجام برسانیم، امیدواریم به‌زودی کلنگ اجرای پروژه به زمین زده شود.

 میر‌اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایران اُنا، ضمن قدردانی از همت و اتحاد مسئولین شهرستان در راستای ارتقای سرانه‌های درمانی و بهداشتی اظهار کرد: یکی از موفقیت‌های که این شهرستان دارد وجود مسئولین پیگیر و هماهنگ در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه بهداشت و سلامت است و نباید پیگیری‌ها و تلاش‌های نماینده مردم در مجلس را فراموش کنیم که همیشه در این حوزه گام‌های خوبی برداشته است.

وی همچنین از تخصیص بودجه و اعتبارات لازم برای راه‌اندازی مراکز درمانی در شهر جدید پرند خبر داد و افزود: با توجه به اینکه اعتبارات لازم در جهت راه‌اندازی چندین مرکز بهداشتی و درمانی در شهر جدید پرند به دستور وزیر پیش‌بینی و تخصیص‌یافته، منتظر مکان‌یابی و اختصاص زمین بودیم که این امر مهم نیز امروز در دفتر شرکت عمران به مرحله نهایی رسید.

این مسئول همچنین آینده شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان را با تداوم چنین روندی نوید بخش خواند و تصریح کرد: ما نیز امیدواریم با نگاه ویژه‌ای که مسئولین وزارتی و دانشگاه علوم پزشکی نسبت به این شهرستان‌ها دارند در آینده نه‌چندان دور تحولات اساسی در حوزه بهداشت و درمان حاصل شود.

گزارش از خبرنگار ایران اُنا: ذبیح الله اصغری



 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


  
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 ایران طی 3 دهه در اوج جهانی قرار گرفت  [ پنجشنبه، 12 شهريور ماه، 1394 ] 1116 مشاهده
 انتصاب سرپرست ایران اُنا در شهرستان دزفول  [ پنجشنبه، 6 خرداد ماه، 1395 ] 647 مشاهده
 اقتصاد خوزستان با کمک نخبگان متحول می‌شود  [ سه شنبه، 19 بهمن ماه، 1400 ] 12749 مشاهده
 اورامانات باید ثبت جهانی شود  [ پنجشنبه، 23 مهر ماه، 1394 ] 2441 مشاهده
 تحول جدید فرهنگی برای رباط کریم  [ سه شنبه، 18 فروردين ماه، 1394 ] 1637 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب