امروز:  شنبه، 1 ارديبهشت ماه، 1403
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 9005      ارسال شده در مورخه : جمعه، 27 آذر ماه، 1394 - 03:30   ._PRINT.  



دزفول - ایران اُنا: دکتر یوسف پریدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دزفول از ایجاد آموزشکده عالی سلامت در شهرستان شوش در آینده ای نزدیک خبر داد.



ایجاد آموزشکده عالی سلامت در شهرستان شوش

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد: ایجاد آموزشکده عالی سلامت در شهرستان شوش/ در بهداشت و درمان شوش 48 درصد ردیف ها بلاتصدی است/ هدف طرح تحول سلامت کاهش پرداخت از جیب مردم است/  بازسازی و ترمیم بیمارستان نظام مافی در حال انجام است/ افتتاح قریب الوقوع 4 اتاق عمل مدرن و به روز همراه با تجهیزات کامل بیمارستان شوش/ مبنای انتصابات در دانشگاه علوم پزشکی دزفول ضابطه و شایسته سالاری است 

نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اصحاب رسانه و مطبوعات شمال استان خوزستان، در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.

دکتر یوسف پریدار در ابتدا به دلیل عدم برگزاری نشست خبری خود با اصحاب رسانه از ابتدای پذیرش مسئولیت تا کنون اشاره کرد و گفت: قصد داشتم بعد از انتصابم به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی فعالیت هایی داشته باشم که بتوانم در چنین نشستی حرفی برای گفتن داشته باشم و از طرفی از دید خود نقاط قوت و ضعف را شناسایی نموده و تلاشی در این راستا از خود به جا گذاشته باشم.

این مقام مسئول با اشاره به کمبود نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول و شبکه های بهداشت و درمان تحت پوشش، بیان داشت: این مسئله به دو محور کمبود نیروهای تخصصی و کمبود نیروهای پشتیبانی تقسیم می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با تشریح وضعیت کشور  و سیاست های سازمان مدیریت و برنامه ریزی مبنی بر  کوچک کردن و محدود کردن بدنه دولت تصریح کرد: شبکه های بهداشت و درمان از نظر نیروهای متخصص و پشتیبانی کمبود دارند و به تدریج هم این کمبودها بیشتر می شود، زیرا با بازنشسته شدن پرسنل تخصصی و پشتیبانی و عدم جایگزینی آنها و خروج نیروهای قدیمی و متخصص خصوصاً در حوزه ی بهداشت ، خطراتی آینده بهداشت و درمان را تهدید می کند.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در شهرستان شوش 48 درصد ردیف ها بلاتصدی است و هر فرد پرسنل شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان شوش به اندازه دو نفر کار می کند.

دکتر پریدار در ادامه با اشاره به کمبودهای بهداشت شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول، گفت: در حال حاضر 22 خانه بهداشت در شوش و 19 خانه بهداشت در دزفول در حال ساخت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابلاغ سیاست های تحول سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: دولت طرح تحول سلامت را با هدف کاهش پرداخت از جیب مردم برای هزینه های درمانی، رضایت مندی مردم و دهک های پایین، کار روی مشکلات و کمبودها، بهبود وضعیت بهداشت و درمان و همچنین حل ریشه ای مشکلات اجرا نمود.

این فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به وضعیت بیمارستان نظام مافی شهرستان شوش گفت: این بیمارستان در واقعی مکانی است که نباید نام بیمارستان را روی آن گذاشت، چون از نظر فیزیکی یک بیمارستان کاملاً فرسوده است.

دکتر پریدار با اشاره به پیشرفت کم فیزیکی بیمارستان جدید شوش، ادامه داد: پروژه هایی که زیر 79 درصد پیشرفت فیزیکی دارند ، امسال و سال آینده هیچگونه منبعی به آنها تخصیص داده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه بیمار زمان نمی شناسد از بازسازی و نوسازی بیمارستان نظام مافی شوش خبر داد و افزود: با استفاده از اعتبارات طرح تحول سلامت بازسازی و ترمیم این بیمارستان در حال انجام است و 3 بخش این بیمارستان نیز بصورت کامل نوسازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول همچنین از افتتاح 4 اتاق عمل مدرن و به روز همراه با تجهیزات کامل و بخش سی تی اسکن بیمارستان شوش در آینده نزدیک خبر داد و بیان داشت: یک میلیارد تومان دیگر هم برای نوسازی بخش چهارم بیمارستان در نظر گرفته شده است و پیمانکار ساخت  بلوک بخش زایمان مشخص شده است.

دکتر پریدار تاکید کرد: تحولات بسیار عمده ای در این بیمارستان در حال انجام است که امیدواریم حداقل پاسخگوی نیاز قسمتی از مردم باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دزفول از ایجاد آموزشکده عالی سلامت در شهرستان شوش در آینده ای نزدیک خبر داد.

این مقام مسئول در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری به مسئله گوشت های منقضی شده در آشپزخانه بیمارستان نظام مافی شوش ابراز داشت: در سال 1380 که بنده مسئولیت ریاست مرکز بهداشت شهرستان دزفول را عهده دار بودم 40 تن پنیر تاریخ گذشته وارد این شهرستان شد و بخشی از آن نیز توزیع شده بود که با همکاری مردم و رسانه های دزفول بدون کوچکترین تنش شناسایی و جمع آوری شد، اما متاسفانه پیدا شدن 30 کیلوگرم گوشت تاریخ گذشته که وارد چرخه غذایی بیماران نیز نشده بود به خوارک تبلیغاتی رسانه های معاند و ضد نظام تبدیل شد، در این خصوص ناگفته هایی وجود دارد که فعلا قصد پرداختن به آن ها را به صلاح نمی دانم.

دکتر پریدار همچنین در خصوص انتصابات در دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: مبنای انتصابات در این دانشگاه ضابطه و شایسته سالاری است و معاونین و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی دزفول بر اساس مصالح کشور و منطقه بر اساس شایسته گزینی انتخاب می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در خاتمه بدرفتاری پرسنل با بیماران و همراهان آن ها را خط قرمز خود دانست و از برخورد شدید با کارکنان مقصر در این خصوص خبر داد.



 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


  
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 نگرانی عفری از نرخ بالای بیکاری در شوش  [ جمعه، 19 آبان ماه، 1396 ] 566 مشاهده
 جابجایی مدیریتی در پگاه امری عادی است  [ دوشنبه، 18 بهمن ماه، 1395 ] 672 مشاهده
 برگزاری مراسم تشیع پیکر شهید محمد حیوری  [ يكشنبه، 9 اسفند ماه، 1394 ] 1364 مشاهده
 پیام تبریک تعدادی از فعالان سیاسی شوش  [ شنبه، 17 مرداد ماه، 1394 ] 1241 مشاهده
 افتتاح مسجدحضرت فاطمه الزهرا (س) در شوش  [ يكشنبه، 19 شهريور ماه، 1396 ] 482 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب