امروز:  چهارشنبه، 6 تير ماه، 1403
Preview Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
اخبار برگزیده شوش

مشکل نقدینگی پگاه برای خرید تجهیزات جدید

راه اندازی وزنه برداری شهرستان شوش

رسمی غلط و مرگبـار

 

چغندرقند کشاورزان شوشی مشتری ندارد

نماینده شوش: هدف اصلی تروریست‌ها صحن مجلس بود

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

جزئیات جدید از قتل هولناک پدر و پسر در شوش

 

بازدید میرشکاک از پروژه های بیمارستان شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

جزئیات کشف محموله برنج قاچاق در شهر الوان

چاپ کتاب آموزش و پرورش شوش در گذر تاریخ

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شوش

مرگ دلخراش یک کشاورز در شوش

اداره آموزش‌ و پرورش شوش در احتضار

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

ویژه نامه سالروز شهادت فرمانده شهید صفر احمدی

انتصاب سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شوش

شهرستان شوش در مسیر توسعه ی سیاسی

شوش و تغییرات مدیریتی

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 2

معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شوش

دستگیری عوامل ناامنی در منطقه ابراهیم آباد

تغییر در راس آموزش و پرورش شهرستان شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

اعلام اسامی پرستاران نمونه شهرستان شوش

ترکیب آینده شورای شهر شوش

وضعیت تعاونی ها در شهرستان شوش

گفت و گو با عبدالحسین چعب رزمنده دوران جنگ

دکتر میرشکاک: برای جوانان شوش افسوس می خورم

 
 
 
 
 
 

اشراف کامل دستگاه قضایی به فضای مجازی شوش

ایجاد 226 فرصت شغلی در شهرستان شوش

شهرداری شوش و حلقه مفقوده آن

نگاهی به عملکرد شورا و شهرداری شوش

اعتراضات پنهانی علیه شاه در کاغذ پارس

ماجرای دبیر ریاضی در شوش که ضد شاه بود

شوش، رضایت و نارضایتی - ورزش

توضیحاتی درباره حضور دکتر میرشکاک در یک جلسه

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

بیکاری در شوش؛ چالشی بزرگ و فاجعه انگیز

تشکیل یک ائتلاف بزرگ انتخاباتی در شوش

هشدار مدیر کل میراث فرهنگی در خصوص شوش

 
 

تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش

آغار بازرسی سرزده از ادارات شهرستان شوش

بلاتکلیفی کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه

عدم پرداخت مطالبات ذرت کاران شهرستان شوش

  کد خبر: 9437      ارسال شده در مورخه : پنجشنبه، 22 بهمن ماه، 1394 - 03:30   ._PRINT.  



تهران - ایران اُنا: دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره اظهارات حاکمان آل سعود، گفت: اینکه گفته شده رژیم آل سعود می خواهد به سوریه لشکر اعزام کند ، یک مانور تبلیغاتی احمقانه است، اگر انها می توانستند در یمن وارد می شدند.



برخی بدنبال تطهیر چهره دشمن هستند

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه آمریکا دشمن اول ملت ایران است ، تصریح کرد: دست آمریکا در خون شهدای ملت ایران و ملت‌های عراق ، سوریه و فلسطین آغشته است. برخی به دنبال معرفی کردن دشمن به عنوان دوست هستند و نا آگاهی از حیله ها و نقشه های استکبار علیه ملت ایران ، از برنامه های دشمنان است.

به گزارش ایران اُنا، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی، که بعنوان سخنران یوم الله 22 بهمن استان همدان در اجتماع پرشور راهپیمایان سخن می گفت با اشاره به حماسه حضور مردم در این راهپیمایی گفت:حماسه شما مردم در این راهپیمایی سرمایه عظیم و ظرفیت استراتژیک انقلاب اسلامی برای دفع توطئه های جدید دشمنان علیه ملت و کشور عزیزمان ایران است.

صفوی در ادامه با تبیین تاثیر و بازتاب انقلاب اسلامی در تغییر و تحولات قدرت ، سیاست و فرهنگ در محیط بین المللی و منطقه ای و ملی ،گفت: پیروزی انقلاب کبیر اسلامی شما مردم به رهبری حضرت امام و گذشت 37 سال از آن یک پدیده و رخداد بزرگ ژئوپلیتیکی در مناسبات قدرت، سیاست ، و فرهنگ در مقیاس جهانی و منطقه ای و ملی بود و انقلاب اسلامی باعث فرو پاشی نظام دو قطبی قدرت در جهان شد.

وی افزود :هم اکنون جهان به سمت چند قطبی شدن قدرت در حال حرکت است و به فضل الهی قدرت جهان اسلام در قرن حاضر بروز و ظهور خواهد کرد و هم اکنون دیگر فرهنگ لیبرال دمکراسی غربی و اقتصاد سرمایه داری غربی الهام بخش برای نجات بشریت از فقر و بی عدالتی و جنگ افروزی نیست.

وی افزود: انقلاب اسلامی با گشودن فضایی سرشار از امید و نشاط در بین ملت‌ها و جوامع دیگر پیام و منشوری نجات بخش ، فراتر از جغرافیای ایران را فراروی ملت‌ها قرار داد و راه استکبارستیزی و حق طلبی و رسیدن به آزادی و استقلال را به ملت های اسلامی فلسطین ، عراق و یمن آموخت.

وی ادامه داد: تفکر و روح انقلاب اسلامی و افکار حضرت امام و مقام معظم رهبری و استقامت شما ملت بزرگ ایران طی 37 سال گذشته توانسته است بعنوان یک پیام امید بخش و الهام دهنده از جغرافیای ایران خارج شده و تغییر و تحولات مبانی قدرت وسیاست و فرهنگ را تحت الشعاع خود قراردهد و مکتب مقاومت اسلامی را در منطقه شکل دهد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در ادامه با اشاره به راه اندازی جنگهای منطقه ای و نیابتی توسط قدرتهای فرامنطقه ای ، گفت: طی پنجاه سال گذشته امریکا ، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای وابسته به امریکا مثل رژیم ال سعود و ترکیه با اعزام دهها هزار تروریست تکفیری جنگ نیابتی را راه اندازی کرده اند تا رژیم صهیونیستی اسوده خاطر در امنیت به سر ببرد تا زیر ساخت کشورهای اسلامی را نابود سازند و تبدیل به کشورهای سوخته وعقب افتاده شوند، اما به شما نوید پیروزی می‌دهیم که ملت‌های محور مقاومت یعنی سوریه ، لبنان ، عراق ، یمن به سمت غلبه و پیروزی بر دشمنان در حال حرکت هستند و به فضل الهی ائتلاف امریکایی صهیونیستی و عربی در حال شکست است .

صفوی در ادامه با اشاره اظهارات حاکمان آل سعود، گفت:اینکه گفته شده رژیم ال سعود می خواهد به سوریه لشکر اعزام کند ، یک مانور تبلیغاتی احمقانه است، اگر انها می توانستند در یمن وارد می شدند.

وی ادامه داد :ائتلاف ایران ، روسیه ، عراق ، سوریه و حزب الله لبنان در حال پیروزی است و آمریکایی‌ها بدانند، این قدرت انقلاب اسلامی است که تعیین کننده سرنوشت منطقه به نفع مقاومت اسلامی منطقه است و به فضل الهی ایران قدرتمندترین کشور منطق غرب اسیا شده است.

صفوی با بیان انکه برخی سئوال میکنند که چرا ایران باید به عراق و سوریه کمک کند ، گفت: اگر برای نابودی تروریست‌های تکفیری درعراق و سوریه کمک نکنیم آنها در مرزهای شرقی و غربی ما حضور پیدا خواهند کرد و عقلانیت سیاسی و نظامی انستکه امنیت خودمان را در انسوی مرزها تامین کنیم و به دفاع خودمان در مقابل تهدید رژیم صهیونیستی عمق ببخشیم.

وی افزود:هم اکنون جبهه عراق و سوریه و لبنان عمق دفاع استراتژیک ایران هستند و راهبرد سیاسی نظامی ائتلاف ایران ، روسیه ، عراق و حزب الله لبنان در مقابل جنگ نیابتی در حال پیروزی است .

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه به بیان تهدیدها و اسیبهای پیش روی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: دشمنان بزرگ انقلاب اسلامی هم اکنون توطئه جدیدی را ساماندهی کرده اند که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در سخنرانی 25 شهریور امسال انرا مطرح و تبیین کردند.

وی ادامه داد: وقتی دستگاه‌های سیاسی و مدیریتی یک کشور تحت تاثیر دشمنان مستکبر قرار گرفت ، آن‌وقت همه ی تصمیم گیری ها در این کشور طبق خواست و میل و اراده مستکبرین انجام خواهد گرفت.

به نوشته ایسنا، وی ادامه داد: دشمنان بدنبال خسته کردن و نا امید کردن نیروهای انقلابی و ارزشی می باشند و القاء آنکه اگر می خواهیم وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور مان خوب شود باید تسلیم اهداف انها شویم و اقتصاد سرمایه داری را بپذیریم هستند.

صفوی ایجاد اختلاف بین مسئولین و مردم را از برنامه های دشمنان معرفی کرد و گفت: امریکا دشمن اول ملت ایران است و دست امریکا در خون شهدای ملت ایران و ملتهای عراق ، سوریه و فلسطین آغشته است. برخی به دنبال معرفی کردن دشمن به عنوان دوست هستند و نا اگاهی از حیله ها و نقشه های استکبار علیه ملت ایران ، از برنامه های دشمنان است.

دستیار مقام معظم رهبری گفت: از بزرگترین اسیب های اجتماعی پیش روی انقلاب عدم بهره برداری از ظرفیتهای خدادادی این کشور بزرگ برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است.این مدیران لایق هستند که می توانند کسب و کار و تولید کشاورزی و صنعتی را در استانها راه اندازی کنند و جلوگیری کنند از ازدیاد جمعیت بیکار ان ، چرا که بیکاری منشاء بسیاری از فسادها است.



 امانت داري و اخلاق مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع   مجاز است.


  
  ._PRINT.   Share
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 این میزان بيكاري شايسته خوزستان نيست  [ يكشنبه، 16 شهريور ماه، 1393 ] 1071 مشاهده
 4 کشته در سانحه رانندگي محور انديمشک ـ شوش  [ شنبه، 1 شهريور ماه، 1393 ] 2244 مشاهده
 ساخت پل راه آهن با منابع داخلی شهرداری شوش  [ چهارشنبه، 10 تير ماه، 1394 ] 1650 مشاهده
 آدم ربایی در اهواز + جزئیات و عکس  [ سه شنبه، 8 دي ماه، 1394 ] 2030 مشاهده
 اجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله (ص) در شوش  [ پنجشنبه، 19 آذر ماه، 1394 ] 921 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب