خبرگزاری ایران اُنا | اخبار ویژه ایران و خوزستان
درخواست فرماندار شهرستان شوش از مردم

تاریخ : سه شنبه، 20 اسفند ماه، 1398   موضوع : فرهنگی,اجتماعی,استانها,اخبار شوش

شوش - ایران اُنا: فرماندار شهرستان شوش گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در برخی نقاط کشور، همشهریان ساکن در سراسر نقاط شهری و روستایی شهرستان شوش از پذیرش اقوام و آشنایان ساکن در شهرهای دیگر و سفر در ایام نوروز خودداری کنند.

فرماندار شهرستان شوش گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در برخی نقاط کشور، همشهریان ساکن در سراسر نقاط شهری و روستایی شهرستان شوش از پذیرش اقوام و آشنایان ساکن در شهرهای دیگر و سفر در ایام نوروز خودداری کنند.

دکتر عدنان غزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایران اُنا افزود: در صورت عدم همراهی برخی از شهروندان در پذیرش مسافرین و ساکنان شهرهای دیگر و مسافران خارج از استان جهت حفظ سلامت شهروندان مجبور به اعمال محدودیت های قانونی خواهیم بود‌.
 
رئیس شورای تامین شهرستان شوش تاکید کرد: ابتلای دو بیمار فوت شده در شوش به ویروس کرونا به دلیل سفر به مناطق آلوده بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شوش خاطرنشان کرد: در صورت ادامه همراهی مردم و رعایت توصیه های بهداشتی با عبور از پیک بیماری، ویروس کرونا در شوش شیوع پیدا نخواهد کرد.

دکتر غزی در همین خصوص ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی امکان زیارتی، تاریخی و تفریحی شهرستان شوش در ایام نوروز تعطیل می باشند و این شهرستان مهیای پذیرش مسافر نوروزی نیست.
 
رئیس شواری سلامت شهرستان شوش در خاتمه از مردم در خواست کرد در منزل بمانند و با رعایت بهداشت فردی از ابتلا به ویروس کرونا که در حال حاضر واکسن و درمان ندارد پیشگیری کنند.
منبع این مقاله : خبرگزاری ایران اُنا | اخبار ویژه ایران و خوزستان

http://iranona.ir/

آدرس این مقاله :
http://iranona.ir/modules.php?name=News&file=article-seo&sid=13282-درخواست-فرماندار-شهرستان-شوش-از-مردم-20-12-1398