تاریخ : دوشنبه، 6 دي ماه، 1395
موضوع : استانها,اخبار شوش,اخبار اهواز

26 کارگر شرکت کاغذ پارس بیکار شدند + جزئیات

شوش - ایران اُنا: طی یک ماه گذشته تاکنون نزدیک به 26 کارگر قرار دادی و پیمانی کارخانه کاغذ سازی پارس با میانگین 15 سال سابقه کار از کار بیکار شده‌اند.



منابع کارگری با اعلام این خبر گفتند: از حدود یک ماه پیش تا به امروزنزدیک به 26 کارگر پیمانی  وقرار دادی کارخانه کاغذ سازی پارس که تحت مسئولیت  یک شرکت تامین کننده نیروی انسانی در محدوده هفت تپه خوزستان فعالیت دارند  بیکار شده‌اند که از این میان دست کم  6 نفر در فاصله روزهای  24 تا 27 آذر ماه شغل خود را از دست داده اند.

بنا بر ادعای  این منبع خبری شرکت   پیمانکاری مورد نظر تامین کننده نیروی انسانی  کارخانه کاغذ سازی پارس  هفت تپه در بخش خدمات ،فضای سبز ونگهبانی و ... است و از قرار معلوم این تعدیل ها در راستای کاهش هزینه های مالی صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، از قرار معلوم بیش از 400 کارگر بصورت قرار دادی وپیمانکاری تحت مسئولیت شرکت تامین کننده نیروی انسانی کاغذ  سازی پارس مشغول کارند که بنا بر ادعای  آنان  کارفرما بعد از اخراج  کارگران بومی  قصد دارد نیروی کار غیر بومی جایگزین آنان کند.

آنها با یادآوری اینکه کارگران برای پی گیری مشکلات بوجود آمده بارها به نهاد های دولتی مستقر در شهرستان شوش مراجعه کرده اند، در خاتمه گفتند: باتوجه به وضعیت نامناسب معیشتی و شرایط دشوار اقتصادی انتظار داریم تا کارفرما امکان اشتغال دوباره را برای کارگران اخراجی فراهم کند.




منبع این مقاله : :خبرگزاری ایران اُنا | اخبار ویژه ایران و خوزستان
آدرس این مطلب : http://iranona.ir/11197/-26-کارگر-شرکت-کاغذ-پارس-بیکار-شدند-+-جزئیات-6-10-1395