تاریخ : جمعه، 17 دي ماه، 1395
موضوع : استانها,اخبار شوش,اخبار اهواز

تقدیر معاون استاندار خوزستان از نجاتی

شوش - ایران اُنا: سید علی بحرینی معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت:وجود نیروی جوان تحصیل کرده در کنار ظرفیت هایی چون زمین خوب ، آب و هوای مناسب این مزیت را به شهرستان شوش داده تا با برنامه ریزی و حمایت مجموعه مدیریت شهرستان نقش بسزایی در اقتصاد استان خوزستان ایفاد کرد.



معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: با تلاش های بسیار خوب مسوولان شهرستان خصوصا فرماندار شوش اقدامات بسیار خوب و بعضا منحصر به فردی در زمینه های اقتصادی در شهرستان شوش شروع شده است.

سید علی بحرینی در حاشیه بازدید از طرح های اقتصادی و تولیدی شهرستان شوش، درگفت و گو با ایران اُنا افزود: وجود نیروی جوان تحصیل کرده در کنار ظرفیت هایی چون زمین خوب ، آب و هوای مناسب این مزیت را به شهرستان شوش داده تا با برنامه ریزی و حمایت مجموعه مدیریت شهرستان نقش بسزایی در اقتصاد استان خوزستان ایفاد کرد.

بحرینی به اجرای طرح های گلخانه ای در شوش به همت جوانان تحصیل کرده این شهرستان اشاره کرد و گفت:جوانان این شهرستان با احداث مراکز گلخانه ای تولید گل هلندی در این منطقه کار غیر ممکن را ممکن کردند.

وی ورود بخش خصوصی به عرصه های نو در تولید از جمله پرورش ماهیان خاویاری ،کارخانه تولید MDFهمچنین پرورش گل هلندی را بیانگر ظرفیت بالای شهرستان شوش در زمینه های مختلف برشمرد و گفت:کارهای خوب و منحصربفردی در شهرستان شوش در راستای تولید و اشتغال آغاز شده که نیاز به حمایت دارند.

بحرینی گفت:با اجرای این طرح ها در شهرستان شوش شاهد تحول خوبی در عرصه تولید و اشتغال در استان خوزستان خواهیم بود.

رضا نجاتی فرماندار شهرستان شوش نیز با تشریح طرح های در دست اجرا و پیگیری در بخش صنعت ، کشاورزی و تولید در این شهرستان گفت:حمایت مجموعه مدیریت استان خوزستان نقش مهمی در به ثمر نشستن این طرح ها دارد.

وی اولویت نخست شهرستان شوش را کارآفرینی و رونق بخشیدن به کسب و کار عنوان کرد و گفت: حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی نیز مورد توجه مجموعه مدیریت این شهرستان می باشد.




منبع این مقاله : :خبرگزاری ایران اُنا | اخبار ویژه ایران و خوزستان
آدرس این مطلب : http://iranona.ir/11254/-تقدیر-معاون-استاندار-خوزستان-از-نجاتی-17-10-1395