تاریخ : شنبه، 2 بهمن ماه، 1395
موضوع : اخبار شوش,اخبار اهواز

وجود 20 دور برگردان خطرساز در جاده شوش - اهواز

شوش - ایران اُنا: رضا نجاتی فرماندار شهرستان شوش با اشاره به وجود 20 دور برگردان خطرساز در محدوده ی جاده ترانزیتی شوش-اهواز گفت: باتوجه به اعتبار بالا جهت اصلاح وایمن سازی این تعداد دور برگردان درخواست داریم تا شورای ترافیک استان خوزستان با اولویت قرار دان این موضوع اقدامات لازم را در این خصوص به عمل آورد.



فرماندار شهرستان شوش بر ضرورت ساماندهی ترافیک و همچنین دست فروشان هسته ی مرکزی شهر تاکید کرد وگفت: این موضوع به عنوان یکی از مهمترین مسائل ترافیکی شوش در دستورکار شورای ترافیک قرار گیرد.
 
به گزارش ایران اُنا از روابط عمومی فرمانداری شوش، "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست شورای ترافیک شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: امروزه بخشی از زندگی افراد را موضوع ترافیک و حمل و نقل درون شهری به خود اختصاص داده است که روز به روز شاهد افزایش وسائل نقیله و در حین حال ثابت ماندن وضعیت خیابان ها هستیم.
 
وی گفت: این موضوع می طلبد تا راهکارهای مناسبی جهت حل مشکلات ناشی از ترافیک در محدوده ی شهری ارائه گردد.
 
"نجاتی" از اعضای شورای ترافیک شهرستان شوش به عنوان متولیان مدیریت ترافیک خواست تا به صورت جدی نسبت به پیگیری موضوعات ترافیکی اقدام کنند.
 
فرماندار شوش با اشاره به وجود 20 دور برگردان خطرساز در محدوده ی جاده ترانزیتی شوش-اهواز گفت: باتوجه به اعتبار بالا جهت اصلاح وایمن سازی این تعداد دور برگردان درخواست داریم تا شورای ترافیک استان خوزستان با اولویت قرار دان این موضوع اقدامات لازم را در این خصوص به عمل آورد.
 
"نجاتی" از وضعیت مشکلات ترافیکی خیابان های هسته ی مرکزی شهر انتقاد کرد و اظهار داشت: اعضای شورای ترافیک یک طرح کارشناسی شده که همه ی جوانب ترافیکی،انتظامی، اجتماعی و فرهنگی را در نظر گرفته باشد آماده و در کمیته ی فنی مطرح و جهت اقدامات بعدی به شورای ترافیک شهرستان منعکس نمایند.
 
وی گفت:البته ساماندهی ترافیک شهر نیازمند همراهی مردم به عنوان بهترین همیار در کاهش ترافیک شهری می باشد.
 
فرماندار شهرستان شوش بر ضرورت فرهنگ سازی ترافیک در بین مردم نیز تاکید کرد وگفت: در راستای این امر باید با دادن آموزش های لازم به دانش آموزان مدارس فرهنگ ترافیک در بین مردم نهادینه شود.
 
رییس شورای ترافیک شهرستان شوش با اقدامات صورت گرفته توسط پلیس راهور شوش گفت: بیش از 90درصد از نقاط حادثه خیز درون شهری اصلاح شده اند که امیدواریم مابقی نیز با تعامل یکدیگر برطرف شوند.
 
فرماندار شهرستان شوش همچنین بر اصلاح و تعمیر چراغ های راهنمایی و رانندگی ، نصب علائم هشدار دهنده و سرعت گیرها برای جلوگیری از بروز حوادث تاکید کرد.

ساماندهی سه راهی شرکت قند، اصلاح نقاط حادثه خیر جاده اهواز –شوش،ساماندهی هسته ی مرکزی، پیگیری راه اندازی ایستگاه پلیس راه ، تکمیل گاردریل جاده شوش به دزفول و ساماندهی و رفع ترافیک خودروهای میوه فروش در کنار خیابان ها از مهمترین موضوعات مطرح شده در شورای ترافیک شهرستان شوش بودند.




منبع این مقاله : :خبرگزاری ایران اُنا | اخبار ویژه ایران و خوزستان
آدرس این مطلب : http://iranona.ir/11334/-وجود-20-دور-برگردان-خطرساز-در-جاده-شوش---اهواز-2-11-1395