تاریخ : يكشنبه، 3 بهمن ماه، 1395
موضوع : استانها,اخبار شوش

توضیحاتی درباره حضور میرشکاک در یک جلسه

شوش - ایران اُنا: یک منبع آگاه در خصوص حضور دکتر عبدالناصر میرشکاک از برجسته ترین چهره های سیاسی اجتماعی شهرستان شوش و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول توضیحاتی ارائه داد.


یک فرد مطلع در گفت و گو با ایران اُنا:

دکتر میرشکاک مورد تایید، احترام و اعتماد تمام جریانات سیاسی در شهرستان شوش و استان خوزستان است/ میرشکاک از هر فرصتی برای پیگیری مطالبات مردم شوش استفاده می کند/ حضور میرشکاک در جلسه جمعی از اصلاح طلبان شوش با استاندار با هدف بیان مشکلات و اولویت های مهم این شهرستان بوده است
 
یک منبع آگاه در خصوص حضور دکتر عبدالناصر میرشکاک از برجسته ترین چهره های سیاسی اجتماعی شهرستان شوش و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول توضیحاتی ارائه داد. 
 
این فرد مطلع در گفت و گو با خبرنگار ایران اُنا در شوش، افزود: دکتر میرشکاک به دلیل مواضع فراجناحی و شفاف مورد تایید، احترام و اعتماد تمام شخصیت ها و جریانات سیاسی در شهرستان شوش و استان خوزستان است و همه گروه های سیاسی شهرستان شوش از ظرفیت ایشان استفاده می کنند.
 
وی ادامه داد: آقای میرشکاک از هر فرصتی برای پیگیری مطالبات بحق مردم شوش استفاده می کند و همواره صدای مردم این شهرستان را به گوش مدیران استان رسانده اند. 
 
این فرد مطلع در همین خصوص اظهار داشت: در این راستا حضور میرشکاک در جلسه جمعی از اصلاح طلبان شوش با استاندار خوزستان استفاده از ظرفیت بالای ایشان برای بیان مشکلات و اولویت های مهم این شهرستان بوده است. 
 
وی بیان داشت: مهمترین پتناسیل ها و ظرفیت های بلقوه شهرستان شوش به همراه مشکلات اساسی این شهرستان به بهترین نحو توسط دکتر میرشکاک در جلسه مذکور تشریح شد.
 
این منبع موثق تصریح کرد: پر رنگ شدن فعالیت های اجتماعی و سیاسی در شهرستان شوش نشان از دغدغه نخبگان و جوانان این خطه در جهت آینده این شهرستان دارد و فعالیت های قانونمند در جهت پیگیری مشکلات شهرستان شوش روحیه مطلب به گری را بین مردم شوش افزایش خواهد داد. 
 
این منبع آگاه در خاتمه بر تقویت نقاط مشترک تمام شخصیت ها و گروه های سیاسی شوش در جهت رفع مشکلات و محرومیت های شهرستان شوش تاکید کرد. 
 
بر پایه این گزارش، روز جمعه هفته گذشته به همت انجمن اسلامی معلمان شوش جلسه جمعی از اصلاح طلبان شوش با استاندار خوزستان با حضور دکتر عبدالناصر میرشکاک برگزار شد.




منبع این مقاله : :خبرگزاری ایران اُنا | اخبار ویژه ایران و خوزستان
آدرس این مطلب : http://iranona.ir/11336/-توضیحاتی-درباره-حضور-میرشکاک-در-یک-جلسه-3-11-1395