تاریخ : شنبه، 23 بهمن ماه، 1395
موضوع : اخبار شوش

انتخاب هیئت نظارت انتخابات شوراها در شوش

شوش - ایران اُنا: یک منبع آگاه از  انتخاب رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شوش خبر داد.



یک منبع آگاه به ایران اُنا خبر داد:

رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شوش مشخص شدند

در بررسی صلاحیت ها به هیچ عنوان مسائل سیاسی و جناحی مد نظر نخواهد بود

رفتار و عملکرد کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر شوش در فضای مجازی و رسانه ای از مدت ها قبل رصد شده است
 
یک منبع آگاه از  انتخاب رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شوش خبر داد.
 
این فرد مطلع که خواست به نام وی اشاره ای نشود، در گفت و گو با خبرنگار ایران اُنا در شوش افزود: رئیس و اعضای هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشخص شده اند. 
 
این منبع آگاه از اعلام اسامی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شوش خودداری کرد و ذکر جزئیات بیشتر در این خصوص را به روزهای آینده موکول کرد. 
 
در همین زمینه یکی از اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر شوش در گفت و گو با خبرنگار ایران اُنا گفت: در بررسی صلاحیت ها به هیچ عنوان مسائل سیاسی و جناحی مد نظر نخواهد بود و بر اساس استعلام های مراجع 4 گانه و اوضاع و احوال داوطلبان بر اساس قانون اساسی اقدام خواهد شد. 
 
وی در همین خصوص تاکید کرد: هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر شوش در بررسی صلاحیت داوطلبان بصورت جناحی عمل نخواهد کرد و وابستگی های سیاسی تاثیری در تایید یا رد صلاحیت کاندیداها نخواهد داشت. 
 
این عضو هیئت نظارت بر انتخابات در شوش نیز که خواست به نام وی اشاره ای نشود، ادامه داد: در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر شوش مسائل اعتقادی، التزام به ولایت فقیه، مسائل اخلاقی، و رعایت خطوط قرمز نظام ملاک خواهد بود. 
 
وی با اشاره به این که رفتار و عملکرد کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر شوش در فضای مجازی و رسانه ای از مدت ها قبل رصد شده است، تاکید کرد: دامن زدن به مسائل قومیتی، توهین به مسئولان نظام و عدم رعایت اخلاق در فضای مجازی در احراز صلاحیت داوطلبان تاثیر خواهد داشت. 
 
این عضو هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر شوش در خاتمه با بیان این که هرگونه تبلیغات زود هنگام انتخاباتی ممنوع است در این خصوص نیز به داوطلبان هشدار داد.




منبع این مقاله : :خبرگزاری ایران اُنا | اخبار ویژه ایران و خوزستان
آدرس این مطلب : http://iranona.ir/11458/-انتخاب-هیئت-نظارت-انتخابات-شوراها-در-شوش-23-11-1395