تاریخ : شنبه، 30 بهمن ماه، 1395
موضوع : اخبار شوش

نگاهی به عملکرد فرماندار شهرستان شوش - 1

شوش - ایران اُنا: نگاهی سطحی و گذرا به پروژه های افتتاح شده در دهه فجر در شهرستان شوش نشان می دهد که دهه فجر 95 بی سابقه ترین سال برای شوش از نظر حجم پروژه های افتتاح شده و اشتغالزایی در این شهرستان می باشد. 
 


ایران اُنا بررسی کرد؛ 
 
نگاهی به عملکرد چند ماه اخیر فرماندار شهرستان شوش - قسمت اول
 
برنامه ریزی و گام های مصمم و استوار فرماندار و نماینده عالی دولت در شوش برای پیشرفت و اشتغالزایی در این شهرستان

عملکرد و اقدامات مهندس رضا نجاتی در راس مدیریت اجرایی شوش بارها با اذعان و تقدیر استاندار خوزستان و معاونین استانداری مواجه شده است

ضرورت عمل به تصمیمات و دستورات فرماندار شوش توسط مدیران ادارات این شهرستان جهت تدوام توسعه و پیشرفت کهن شهر جهان
 
نگاهی سطحی و گذرا به پروژه های افتتاح شده در دهه فجر در شهرستان شوش نشان می دهد که دهه فجر 95 بی سابقه ترین سال برای شوش از نظر حجم پروژه های افتتاح شده و اشتغالزایی در این شهرستان می باشد. 
 
به گزارش ایران اُنا از شوش، در ایام الله دهه مبارک فجر امسال 13 طرح عمرانی، خدماتی ، رفاهی، آموزشی، بهداشتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در شهرستان شوش به بهره برداری رسید. 
 
با افتتاح این پروژه ها 226 فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بخش های مختلف شهرستان شوش ایجاد شد. 
 
بدون شک پروژه ها و طرح های افتتاح شده در دهه فجر سال جاری ثمره و میوه برنامه ریزی و گام های مصمم و استوار فرماندار و نماینده عالی دولت در شوش برای پیشرفت و اشتغالزایی در این شهرستان می باشد. 
 
بررسی عملکرد فرماندار شهرستان شوش طی سال های اخیر نشان از خدمات ماندگار و زدودن بخشی از غبار محرومیت بر پیکره این منطقه دارد. 
 
عملکرد و اقدامات مهندس رضا نجاتی در راس مدیریت اجرایی شوش بارها با اذعان و تقدیر استاندار سابق و فعلی خوزستان و معاونین استانداری مواجه شده است. 
 
✅ *تقدیر ویژه استاندار خوزستان از فرماندار شوش*
 
دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دوشنبه، 13 دي ماه، 1395 از تلاش و اهتمام جدی مهندس رضا نجاتی فرماندار شوش برای پیگیری مطالبات کارگران و بازنشستگان کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و همچنین پیگیری در جهت رفع مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان تقدیر کرد و این موضوع را نشان دهنده عزم جدی مجموعه مدیریت شهرستان شوش در جهت پیگیری مشکلات دانست. 
 
✅ *اظهارنظر معاون اقتصادی استاندار خوزستان در خصوص عملکرد فرماندار شوش*
 
سید علی بحرینی معاون اقتصادی استاندار خوزستان جمعه، 17 دي ماه، 1395 در گفت و گو با خبرنگار ایران انا در خصوص عملکرد فرماندار شوش، گفت: با تلاش های بسیار خوب فرماندار شوش اقدامات بسیار خوب و بعضا منحصر به فردی در زمینه های اقتصادی در شهرستان شوش شروع شده است.
 
معاون استاندار خوزستان در ادامه این گفت و گو تاکید می کند که با اجرای این طرح ها در شهرستان شوش شاهد تحول خوبی در عرصه تولید و اشتغال در استان خوزستان خواهیم بود.
 
👥 *مردم شوش در خصوص عملکرد فرماندار این شهرستان چه نظری دارند؟*
 
نتیجه یک نظر سنجی معتبر از نقاط مختلف شهرستان شوش که جزئیات آن در روزهای آینده منتشر خواهد شد، حکایت از رضایت بالای مردم شوش از عملکرد مهندس رضا نجاتی فرماندار این شهرستان دارد. 
 
در برهه فعلی عمل به تصمیمات و دستورات فرماندار شوش توسط مدیران ادارات این شهرستان جهت تدوام توسعه و پیشرفت کهن شهر جهان ضرورتی اجتناب ناپذیر است. 
 
در قسمت های بعدی به بررسی جزئیات عملکرد چند ماهه اخیر فرماندار شهرستان شوش پرداخته خواهد شد.




منبع این مقاله : :خبرگزاری ایران اُنا | اخبار ویژه ایران و خوزستان
آدرس این مطلب : http://iranona.ir/11490/-نگاهی-به-عملکرد-فرماندار-شهرستان-شوش---1-30-11-1395