تاریخ : پنجشنبه، 14 ارديبهشت ماه، 1396
موضوع : اخبار شوش

تکمیل ساخت دو پروژه مهم بیمارستان شوش

شوش - ایران انا: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش از تکمیل ساخت سالن انتظار و بخش تالاسمی بیمارستان نظام مافی شوش خبر داد.



دکتر محسن حاذقی خبر داد:

تکمیل ساخت سالن انتظار و بخش تالاسمی بیمارستان نظام مافی شوش/ تجهیز آزمایشگاه بیمارستان نظام مافی به دستگاه ها و مواد مورد نیاز بیماران محترم تالاسمی/ تهیه مستمر فرآورده های خونی نادر و دارای زیرگروه خونی مورد نیاز بیماران تالاسمی شهرستان شوش از مرکز استان/ نیازی به مراجعه بیماران محترم تالاسمی شوشی به خارج از شهرستان شوش به منظور دریافت خدمات وجود ندارد
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش از تکمیل ساخت سالن انتظار و بخش تالاسمی بیمارستان نظام مافی شوش خبر داد. 
 
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش، دکتر محسن حاذقی در این خصوص گفت: در راستای رفاه حال بیماران و مراجعان محترم و سهولت دسترسی و تردد در بخش های بستری، تشخیصی و سایر قسمت های بیمارستان برای بیماران و پرسنل بیمارستان نظام مافی پروژه ساخت سالن انتظار طراحی و آغاز گردید. 
 
این مقام مسئول ادامه داد: کار ساخت سالن انتظار بیمارستان نظام مافی با مساحت 1000 متر مربع و اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال انجام گرفته است. 
 
دکتر حاذقی خاطر نشان کرد: کار نصب دستگاه های خنک کننده، صندلی، وسایل تزئینی و...، سالن انتظار بیمارستان نظام مافی شوش نیز به اتمام رسیده است. 
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش در خصوص بخش تالاسمی بیمارستان شوش نیز اظهار داشت: جهت رفاه حال بیماران محترم تالاسمی شهرستان شوش، ساخت بخش تالاسمی در دستور کار قرار گرفت و این بخش نیز هم اکنون در حال ارائه خدمات درمانی به بیماران محترم است. 
 
دکتر حاذقی از 65 بیمار محترم تالاسمی در شهرستان شوش خبر داد و گفت: این افراد از لحاظ خون مشکل و هر سه هفته یکیار تعویض به نیاز خون دارند.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش بیان داشت: اعتبار هزینه شده برای ساخت و تجهیز این پروژه، بالغ بر 2 میلیارد ریال است.
 
این مقام مسئول بیان داشت: راه انداری بخش جدید تالاسمی با رعایت استاندارهای مربوطه از جمله تجهیز به اکسیژن و ساکشن مرکزی و سایر تجهیزات پزشکی مورد نیاز و امکانات رفاهی مورد نیاز انجام شده است. 
 
دکتر حاذقی ادامه داد: تامین پزشک متخصص داخلی و اطفال مورد نیاز جهت انجام معاینات بیماران بخش مذکور نیز انجام شده است. 
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش افزود: انجام آزمایشات زیر گروه های خونی مورد نیاز این عزیزان با به خدمت گرفتن متخصص علوم آزمایشگاهی و پاتولوژی و تجهیز آزمایشگاه بیمارستان نظام مافی به دستگاه ها و مواد مورد نیاز بیماران محترم تالاسمی صورت گرفته است.  
 
وی همچنین از تهیه مستمر فرآورده های خونی نادر و دارای زیرگروه خونی مورد نیاز بیماران تالاسمی شهرستان شوش از مرکز استان با اعزام مرتب سرویس مجهز به امکانات حمل و نقل خون استاندارد خبر داد. 
 
دکتر حاذقی در خاتمه تاکید کرد: بخش تالاسمی بیمارستان نظام مافی شوش به بیماران تالاسمی تمام خدمات مورد نیاز را ارائه می کند  و دیگر نیازی به مراجعه آنان به خارج از شهرستان به منظور دریافت خدمات وجود ندارد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




منبع این مقاله : :خبرگزاری ایران اُنا | اخبار ویژه ایران و خوزستان
آدرس این مطلب : http://iranona.ir/11769/-تکمیل-ساخت-دو-پروژه-مهم-بیمارستان-شوش-14-2-1396