تاریخ : جمعه، 15 ارديبهشت ماه، 1396
موضوع :

توصیه نماینده شوش به دولت آینده

شوش - ایران اُنا: سید راضی نوری نماینده شوش در مجلس به دولت آینده توصیه کرد خدمات خود به خوزستان را به یک سال آخر موکول نکند و در همین خصوص اظهار داشت: حداقل‌ترین خواسته مردم خوزستان از دولت آینده حل مشکلات زیست محیطی و معیشتی است.



نماینده مردم شوش در مجلس گفت: با توجه به سهم خوزستان در درآمدهای ملی حداقل‌ترین خواسته مردم خوزستان حل شدن مشکل بیکاری و معیشت است.

به گزارش ایران اُنا، سید راضی نوری درباره جدی‌ترین خواسته مردم خوزستان از دولت اظهار داشت: مردم خوزستان از مسائل اولیه مانند آب و هوا برخوردار نیستند؛ هرچند دولت‌ها خدماتی در این استان داشتند اما با توجه به سهم خوزستان در درآمدهای ملی حداقل‌ترین خواسته مردم خوزستان حل شدن مشکل بیکاری و معیشت است.

وی افزود: انتظار مردم خوزستان از دولت‌ آینده نگاه ملی به استان خوزستان است و مسائل ریزگردها و آب و فاضلاب را حل کنند.

نماینده مردم شوش در مجلس درباره اقدامات دولت یازدهم در حل مشکلات معیشتی به رهیاب گفت: در 4 سال اخیر از همه ظرفیت‌های موجود در خوزستان به خوبی استفاده نشده و مشکلات زیست محیطی نمود بیشتری پیدا کردند.

وی درباره رضایت مردم خوزستان از عملکرد دولت یازدهم عنوان کرد: گام‌هایی برای حل مشکلات خوزستان برداشته شده اما اغلب این گام‌ها مربوط به یک سال اخیر است و انتظار ما این است که دولت آینده اقدامات خود را در استان به یک سال آخر خود موکول نکند.




منبع این مقاله : :خبرگزاری ایران اُنا | اخبار ویژه ایران و خوزستان
آدرس این مطلب : http://iranona.ir/11777/-توصیه-نماینده-شوش-به-دولت-آینده-15-2-1396