تاریخ : يكشنبه، 14 خرداد ماه، 1396
موضوع : اخبار شوش

هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت شوش

شوش - ایران اُنا: مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش اظهار داشت: با توجه به ضرورت حفظ حریم خصوصی بیماران و همراهان آن ها در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی، هرگونه عکسبرداری و فیلمبرداری با تلفن همراه و هر وسیله تصویربرداری دیگر در فضاهای بهداشتی و درمانی ممنوع می باشد.



هشدار مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش

هرگونه عکسبرداری و فیلمبرداری در فضاهای بهداشتی و درمانی ممنوع است
 
مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش اظهار داشت: با توجه به ضرورت حفظ حریم خصوصی بیماران و همراهان آن ها در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی، هرگونه عکسبرداری و فیلمبرداری با تلفن همراه و هر وسیله تصویربرداری دیگر در فضاهای بهداشتی و درمانی ممنوع می باشد. 
 
سعید مسحنه در گفت و گو با خبرنگار ایران اُنا در شوش، افزود: با متخلفان در این زمینه برابر قانون برخورد خواهد شد. 
 
وی همچنین از نصب دوربین های مدار بسته در محوطه بیرونی و فضاهای داخلی بیمارستان نظام مافی شوش خبر داد و این اقدام را گام مهمی در راستای حفظ امنیت بیمارستان و حریم خصوصی کارکنان و مراجعان این بیمارستان عنوان کرد. 
 
مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش اعتبار هزینه شده برای این طرح را یک میلیارد و دویست میلیون ریال اعلام کرد. 
 
مسحنه در خاتمه با بیان اینکه بیمارستان نظام مافی شوش بعنوان مهم ترین سنگر درمانی شهرستان در حال ارائه خدمات به مردم شریف می باشد از همشهریان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص مسئله فوق الذکر مراتب را به  نیروهای حراست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش گزارش دهند.




منبع این مقاله : :خبرگزاری ایران اُنا | اخبار ویژه ایران و خوزستان
آدرس این مطلب : http://iranona.ir/11876/-هشدار-مسئول-حراست-شبکه-بهداشت-شوش-14-3-1396