تاریخ : يكشنبه، 14 خرداد ماه، 1396
موضوع : اخبار شوش

اسامی هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصای شوش

شوش - ایران اُنا: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با برگزاری انتخابات از بین 12 نفر داوطلب کاندیداتوری سمت هیئت مدیره؛ علی‌چنانه، حسین‌ رشنو، راضیه‌هاشمیان، علی محمد‌ خردمند و اسماعیل واهبی بعنوان اعضای اصلی هیئت مدیره شرکت تعاونی سهامی عام منطقه ویژه اقتصادی آپادانای شوش برای مدت سه سال انتخاب شدند.



سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش گفت: با برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت اول، هیئت مدیره و بازرسان شرکت تعاونی سهامی عام منطقه ویژه اقتصادی آپادانای شوش، انتخاب شدند.
 
رقیه محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایران اُنا اظهار داشت:  انتخابات هیئت مدیره و بازرسان شرکت تعاونی سهامی عام منطقه ویژه اقتصادی آپادانای شوش با حضور جمعی از مسئولان و 127 نفر از کل 218 نفر اعضای سهامدار شرکت در محل سالن امور تربیتی شهرستان شوش برگزار شد.
 
سرپرست اداره، تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هدف اصلی تشکیل شرکت تعاونی سهامی عام، اخذ مجوز منطقه ویژه اقتصادی بوده اما با توجه به عدم نقدینگی کافی برای اجرای برنامه‌های راهبردی و اشتعال پایدار فعلا مجوز منطقه ویژه اقتصادی به این تعاونی واگذار نشده است.
 
وی افزود: اعضای تعاونی باید به تعهدات خود نسبت به تکمیل سهم آورده عمل کنند و 65 درصد سرمایه اولیه که در تعهد آنان است را به حساب شرکت واریز شود تا هیئت مدیره جدید با سرمایه اعضا و همچنین اخذ تسهیلات بانکی بتوانند فعالیت‌های اقتصادی موثری انجام دهد.
 
محمودی تصریح کرد: تعاون و همکاری در اصل برگردانی از این مثل معروف فارسی که "قطره قطره جمع گردد وآنگهی دریا شود" قطراتی که به تنهایی در زیر تابش شدید آفتاب به بخاری تبدیل می‌شود در صورت با هم بودن می‌توانند،کارها و طرح‌های بزرگ را به انجام رساند، در این زمانه هر یک از ما در حکم قطره‌ای هستیم که در سایه پیوستن به هم نوعان خود می‌توانیم امیدوار باشیم که توانایی و سرمایه‌های مادی و معنوی منشا اثر خواهد شد.
 
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: به هر روی تعاونی‌ها علاوه براین که یکی از پایه‌های اقتصاد نوین از آموزه‌های دین مبین اسلام نیز بوده و قرآن کریم مسلمانان را به تعاون در رستگاری و تقوی تشویق کرده است.
 
وی یادآورشد: در دنیای امروز که قدرت اقتصادی یکی از اساسی‌ترین پشتوانه های قدرت یک ملت است، همکاری و تعاون در زمینه‌های اقتصادی، رستگاری دنیوی و بی نیازی مسلمان را از قدرت های خارجی به دنبال خواهد داشت و جوامع اسلامی را از سلطه قدرت‌های مسلط جهانی که با سیطره اقتصادی به دنبال استعمار فرهنگی و فکری این جوامع هستند، رهایی خواهد بخشید.
 
محمودی گفت: هیئت مدیره قبلی با سرمایه‌ی اندک اعضا و مشارکت شرکت قدرت صنعت توانسته تولید ادوات کشاورزی را شروع کند و در این راه موفق نیز بوده که امید است با مشارکت اعضا این کار توسعه یابد.
 
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با برگزاری انتخابات از بین 12 نفر داوطلب کاندیداتوری سمت هیئت مدیره و سه نفر داوطلب بازرسی نتایج زیر به دست آمد: علی‌چنانه (نفر اول)، حسین‌رشنو (نفر دوم)، راضیه‌هاشمیان ( نفر سوم )، علی محمد‌ خردمند (نفر چهارم) ، و اسماعیل واهبی (نفر پنجم ) بعنوان اعضای اصلی هییت مدیره برای مدت سه سال انتخاب شدند و بازرسان این شرکت، آقایان عبدالعلی‌محمدی راد و سیاوش روشنی برای مدت یکسال مالی انتخاب شدند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: برای اعضای هییت مدیره و بازرسان شرکت آروزی موفقیت و از همه آنان خواستار جدیت بیشتر در پیگیری امورات تعاونی و ایجاد اشتغال پایدار با توجه به ظرفیت و موقعیت شهرستان شوش را دارد.
 
گفت و گو از سجاد عبیدی پور




منبع این مقاله : :خبرگزاری ایران اُنا | اخبار ویژه ایران و خوزستان
آدرس این مطلب : http://iranona.ir/11878/-اسامی-هیئت-مدیره-جدید-منطقه-ویژه-اقتصای-شوش-14-3-1396