تاریخ : سه شنبه، 24 مرداد ماه، 1396
موضوع : استانها,اخبار شوش,اخبار اهواز,اخبار دزفول

تعطیلی پروژه‌ تعریض جاده شوش - بن جعفر

دزفول - ایران اُنا: عبدالحسین مردانی مدیر راه و شهرسازی دزفول گفت: جاده بن‌جعفر که از یک طرف راه ارتباطی شهرستان شوش و از طرف دیگر مقر زیارتگاهی و یک مسیر پرتردد است اما برای اما برای اجرایی کردن پروژه تعریض و بهسازی این مسیر هیچگونه اعتباری وجود ندارد



مدیر راه و شهرسازی دزفول بر ضرورت تامین اعتبار برای اجرای پروژه‌های راه این شهرستان تاکید کرد.

عبدالحسین مردانی اظهار کرد: در شهرستان دزفول پروژه‌هایی وجود دارند که فقط قرارداد آن‌ها منعقد شده است اما برای اجرایی کردن آن‌ها هیچگونه اعتباری وجود ندارد و اکثر این پروژه‌ها به دلیل بی‌اعتباری به تعطیلی کشیده شدند.

وی افزود: از جمله پروژه‌هایی که قرارداد آن‌ها منعقد شد پروژه تعریض و بهسازی جاده بن جعفر، اصلاح مسیر جاده پامنار و اصلاح و بهسازی پاشنه زاگرس است.

مردانی درباره اهمیت این پروژه‌ها تصریح کرد: جاده پامنار به دلیل نداشت اعتبار به تعطیلی کشیده شد و همچنین جاده بن‌جعفر که از یک طرف راه ارتباطی شهرستان شوش و از طرف دیگر مقر زیارتگاهی و یک مسیر پرتردد است، باید به مساله اصلاح و بهسازی آن توجه جدی شود.

وی با اشاره به این‌که جاده سالندکوه در حال بهسازی است، گفت: روند اجرایی آن کند است زیرا اعتباری برای آن‌ها اختصاص نیافته است. همچنین مسیر پاشنه زاگرس که از حسینیه اندیمشک آغاز می‌شود و یک راه ارتباطی و دسترسی به تمام شهرستان‌های همجوار محسوب می‌شود، نیازمند نگاه و توجه مسئولان است.

مردانی بیان کرد: به دلیل نبود اعتبار پروژه‌هایی که ترافیک را کاهش می‌دهند و مسیر تردد را آسان‌تر می‌کنند، در حال تعطیلی هستند و انتظار داریم که برای اجرایی کردن هرچه زودتر این پروژها مسئولان اقدام کنند زیرا به کاهش آمار تصادف کمک شایانی می‌کنند.




منبع این مقاله : :خبرگزاری ایران اُنا | اخبار ویژه ایران و خوزستان
آدرس این مطلب : http://iranona.ir/12106/-تعطیلی-پروژه‌-تعریض-جاده-شوش---بن-جعفر-24-5-1396